Skravletråd uke 19!

Ja

Er også nyskjerrig på hvem Molde-spilleren som er voldtektsanklager er
Det fant jeg ut, men husker ikke hvem. Tror jeg søkte på svenske i startellver Molde. Men husker ikke hvor jeg fant ut at det var en svenske.
 
Må være INA WROLDSEN!

Litt ukjent kjendis. Vært med på idol, jobbet utenlands som låtskriver, gitt ut egen musikk med Ask Embla. Født 1984.

Jeg tenkte på henne jeg òg, men hu virker så uskyldig :p
 
Æsj, vi er jo ikke kommet noe lengre i hvem kjendisen kan være... :meh::arghh::dead: Jeg tenker så det knaker!
 
Nå ble jeg bombesikker på at det er Maria Mena.... Det passer med hudfargen på bildet også
 
Stella Mwangi er fra Romerike (Kløfta). Just sayin'.
 
Stella Mwangi er fra Romerike (Kløfta). Just sayin'.

Ja, jeg tok den haba-haba kommentaren din;-) Vi har vært inne på tanken om det og, men synes kanskje at vedkommende på bildet ser litt lysere ut i huden, samt at Stella har en veldig karakteristisk manke, som kanskje ville ha vært med utbredt på bildet? På bildet ser det ut som om vedkommende har satt opp håret i strikk bak.
 
Ja, jeg tok den haba-haba kommentaren din;-) Vi har vært inne på tanken om det og, men synes kanskje at vedkommende på bildet ser litt lysere ut i huden, samt at Stella har en veldig karakteristisk manke, som kanskje ville ha vært med utbredt på bildet? På bildet ser det ut som om vedkommende har satt opp håret i strikk bak.
Finnes bilder av en mer striglet Stella også. Følger Elisabeth Norheim på facebook, og der er de sikre i sin sak på hvem den skyldige er. ;) Men, jeg har ingen garantier for at det stemmer av den grunn, bare tipper at hun har bedre kontakter i "kjendisverdenen" enn meg.
 
Finnes bilder av en mer striglet Stella også. Følger Elisabeth Norheim på facebook, og der er de sikre i sin sak på hvem den skyldige er. ;) Men, jeg har ingen garantier for at det stemmer av den grunn, bare tipper at hun har bedre kontakter i "kjendisverdenen" enn meg.

Ooh, takk for tips! Skal sjekke:)
 
Back
Topp