Skravletråd uke 19!

Lilth

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Junilykke 2022
Haha! Siden jeg først er oppe så tidlig på mandagsmorran så kan jeg vel starte denne!
Hurra for kort uke!
Det skjer masse på babyfronten denne uken, samt at vi skal få tid til å gjøre en del ting vi har utsatt [emoji23]

God mandag!
Håper alle får en flott dag [emoji173]
 
Ny uke nye muligheter [emoji16] og åpen barnehage for den sykemeldte mammaen [emoji85] dupp snart!
 
God morgen❤ I dag er jeg så trøtt at man skulle ikke tro at jeg har fått nok søvn. :eek: Ikke noe motivert til å stå opp av senga og gjøre meg klar til jobb :/ Ingen god følelse det :( Får håpe det blir bedre utover dagen!

Håper alle dere har en god mandag❤ Sjalu på dere som kan sove litt lengere enn meg i dag :')
 
God morgen ❤
Ha en flott dag alle sammen :)
 
God morgen! Igår og idag har jeg testa ut trikset med å spise saltkjeks liggende i senga før jeg står opp.. og det funker! Nå er jeg bare kvalm, jeg har ikke måttet løpe på do og breke opp magesyre fra tom mage. Hurra! Små seire!

Håper alle har en fin start på uka. Hurra for kun tre dager på jobb før fridag (for de av oss med ikke-turnus jobber)Alle disse fridagene i mai kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt for min del. [emoji23]
 
God morgen! Igår og idag har jeg testa ut trikset med å spise saltkjeks liggende i senga før jeg står opp.. og det funker! Nå er jeg bare kvalm, jeg har ikke måttet løpe på do og breke opp magesyre fra tom mage. Hurra! Små seire!

Håper alle har en fin start på uka. Hurra for kun tre dager på jobb før fridag (for de av oss med ikke-turnus jobber)Alle disse fridagene i mai kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt for min del. [emoji23]

Ja kjeks trikse er lurt, må ha gjort det hver morgen. Men kvalmen går ikke over det :( skulle ønske det tok begge delene :")
 
Hvordan er det egentlig der inne på skjult forum? Noe aktivitet? Går man glipp av noe?
Jeg oppfyller jo kravene men har ikke hatt lyst til å skrive meg inn på terminliste/komme inn på skjult fordi jeg har måttet meldt meg ut av to terminlister og skjulte forum... men jeg er jo livredd for å gå glipp av noe [emoji23]
 
Hvordan er det egentlig der inne på skjult forum? Noe aktivitet? Går man glipp av noe?
Jeg oppfyller jo kravene men har ikke hatt lyst til å skrive meg inn på terminliste/komme inn på skjult fordi jeg har måttet meldt meg ut av to terminlister og skjulte forum... men jeg er jo livredd for å gå glipp av noe [emoji23]

Skjer lite der ennå ;)
 
Videre sykemeldt t.o.m 22.5. Sjefen hørtes ikke så begeistret ut, hun hadde nok forventet at jeg var tilbake på jobb nå denne uken :)
 
Videre sykemeldt t.o.m 22.5. Sjefen hørtes ikke så begeistret ut, hun hadde nok forventet at jeg var tilbake på jobb nå denne uken :)

Huff, skjønner jo at de kkke blir begeistret, men de trenger nå ikke å gjøre det så tydelig [emoji85]
 
Hei, hvordan har dere det i dag? :)
Morningen var helt super etter den sinnsyke hodepinen i går.
Ble sulten igjen da jeg kom på jobb, spiste litt [emoji4]
Rundt kl 14 ble jeg bråkvalm, kunne ikke snu hodet eller gynge på unga.. fikk i meg en banan og litt saltstenger før jeg dro hjem.

Halvveis på vei hjem ble jeg nødt til å stoppe og ta en powernap [emoji33][emoji42]
Det er jo døden i denne varmen, men vi har heldigvis soltak..
Fikk handlet og kommet meg hjem, nå ligger jeg rett ut på sofaen

Du da?
 
Vært en kvalm dag... på og av men ganske intenst under måltider. Der da?
Vært en kvalm dag... på og av men ganske intenst under måltider. Der da?

I dag er en dårlig dag. Svimmel, suste og trøtt..

Du da?
Morningen var helt super etter den sinnsyke hodepinen i går.
Ble sulten igjen da jeg kom på jobb, spiste litt [emoji4]
Rundt kl 14 ble jeg bråkvalm, kunne ikke snu hodet eller gynge på unga.. fikk i meg en banan og litt saltstenger før jeg dro hjem.

Halvveis på vei hjem ble jeg nødt til å stoppe og ta en powernap [emoji33][emoji42]
Det er jo døden i denne varmen, men vi har heldigvis soltak..
Fikk handlet og kommet meg hjem, nå ligger jeg rett ut på sofaen

Du da?


Huff, får nesten ikke lyst og skrive at formen min har vært overrasket bra i dag :eek: Morgen var værst, men så har det godt greit utover dagen.

Håper dere alle 3 får en fin kveld og at formene blir bedre❤❤
 
Huff, får nesten ikke lyst og skrive at formen min har vært overrasket bra i dag :eek: Morgen var værst, men så har det godt greit utover dagen.

Håper dere alle 3 får en fin kveld og at formene blir bedre[emoji173][emoji173]

Godt at du har en god dag! Det er vi andre bare glade for [emoji6]
 
Huff, får nesten ikke lyst og skrive at formen min har vært overrasket bra i dag :eek: Morgen var værst, men så har det godt greit utover dagen.

Håper dere alle 3 får en fin kveld og at formene blir bedre[emoji173][emoji173]
Pfft, nå har jeg klaga over lite symptomer, da får jeg pokker meg bare ta det [emoji28]

Så flott å høre at formen har vært fin i dag [emoji16]
Jeg kjøpte med meg masse på butikken i stad som jeg kan ha i mellom måltider på jobb, tror det kan dempe kvalmen og kanskje hive opp energinivået [emoji4]
Ritz kjeks, saltstenger og epler, spørsmålet blir bare hvordan jeg skal få det i meg uten at matvraka av noen unger angriper meg [emoji23][emoji23]
 
Huff, får nesten ikke lyst og skrive at formen min har vært overrasket bra i dag :eek: Morgen var værst, men så har det godt greit utover dagen.

Håper dere alle 3 får en fin kveld og at formene blir bedre❤❤

Godt å høre at du har hatt en god dag :)
Det unner jeg deg veldig ❤❤
 
Back
Topp