Skravletråd uke 18!

PS. Jeg tror ikke noe på det med kvalme, jeg spydde fra ende til annen med mine to første, og de er gutter ;)
Men kan jo hende jeg bare var uheldig :p
Ja jeg vet ikke, jeg har aldri gått gravid før så har ingenting og sammenligne med :') Har bare lest meg grønn til tider på myter :') Blir spennende uansett :eek:

Tok en sånn strips test i samme slengen når jeg skulle tisse i en plastkopp og testen slo enda ut positivt. Trodde man ikke fikk positiv test etter en stund. Kan det være jeg produserer for lite hcg? :eek:
 
Ja jeg vet ikke, jeg har aldri gått gravid før så har ingenting og sammenligne med :') Har bare lest meg grønn til tider på myter :') Blir spennende uansett :eek:

Tok en sånn strips test i samme slengen når jeg skulle tisse i en plastkopp og testen slo enda ut positivt. Trodde man ikke fikk positiv test etter en stund. Kan det være jeg produserer for lite hcg? :eek:

Så vidt jeg har skjønt vil de fleste tester slå ut, men gjerne svakere enn tidligere....
 
Ja jeg vet ikke, jeg har aldri gått gravid før så har ingenting og sammenligne med :') Har bare lest meg grønn til tider på myter :') Blir spennende uansett :eek:

Tok en sånn strips test i samme slengen når jeg skulle tisse i en plastkopp og testen slo enda ut positivt. Trodde man ikke fikk positiv test etter en stund. Kan det være jeg produserer for lite hcg? :eek:

Det er kjempegøy med myter altså, spennende å se når man får vite kjønn om det stemmer :)
Da ska jeg prøve en sånn natron greie :p min bruser garantert ;)

Jeg tror det tar lang tid før man får negative tester når man er gravid.. men egentlig så aner jeg ikke:wacky:
 
Det er kjempegøy med myter altså, spennende å se når man får vite kjønn om det stemmer :)
Da ska jeg prøve en sånn natron greie :p min bruser garantert ;)

Jeg tror det tar lang tid før man får negative tester når man er gravid.. men egentlig så aner jeg ikke:wacky:
Hehe, du må si i fra hva som skjer :D

Håper på det, var nesten sikker på at jeg ikke skulle få positiv, men streken kom jo før den andre streken. Så regner nå med at det går fint da :)
 
Jeg leste at man skulle tisse oppi en kopp man hadde natron i jeg.. jeg prøver begge deler :p
 
Jeg har store barn da, men vi skal på skolen, gå i tog, spise is og pølser, og drikke brus...
Men i år er de egentlig hos pappaen sin, så jeg ser mitt snitt til å stikke relativt tidlig :p

Hater store folkemengder, får helt angst.

Hvor gammel er sønnen din?
Jeg husker et år jeg bar på han ene min fra ende til annen på 17.mai. ikke skulle han være i vogna og ikke skulle han være hos pappaen sin.. hurra! Da var jeg muggen..
Men vi har noen bilder som det ser ut som vi koser oss da :p

Hørtes helt perfekt ut, akkurat denne 17.mai kunne jeg ønske jeg kunne gjøre det samme når energien er så dritt som den er!

Han er 17 måneder, men født 9 uker for tidlig da så ham henger litt etter med det meste [emoji85]
Blir ikke mye bæring på meg da jeg har forbud mot mye løfting og han nekter å være hos pappaen her også så vi skal få det meget gøy!
 
Vi skal gå med barnehagen i barnetoget, men hun har ikke vogn-fobi så regner med det går greit [emoji23] håper på en skikkelig fin dag. Har kjøpt nye fine flagg og håper bunaden passer i år óg [emoji6]

Så heldig! Hørtes ut som dere har en litt lettere 17.mai i vente [emoji28][emoji2]
 
Jeg og samboer skal se mine søsken i barnetoget (de er 4-16 år), og så aner jeg ikke hva vi skal. Ingen planer [emoji28]

Jeg tenker at tradisjoner er lettere å skape når de er litt eldre. Jeg tror jeg heller jeg hadde tatt noen fine klær i bunad i hagen, spist is og gjort andre 17. mai-ting som ikke krever så mye gåing og vogn, og så heller utsatt barnehagetoget til neste år. Men nå gikk verken jeg eller mannen (eller noen av våre søsken) i tog før barneskolen, så det er ingen tradisjon hos oss.

Greit og ta det som det kommer også! [emoji2]

Har familie som et helt vill på tradisjoner så tror ikke vi hadde sluppet unna om vi så hadde villa det [emoji23] får bare bite det i meg å sende han til mormor når det blir for mye for mammaen [emoji1305]
 
Skal jobbe i år, så blir å ferie 17.mai i lamme beboerne og de andre ansatte som er på jobb. Så slipper unna nå heftig finstas i år :)
Gleder meg til neste år når vi har en liten sammen med oss, føler det er starten på at 17.mai begynner å bli litt morsomt igjen :)

Ja, slik hadde jeg det i fjor! Var fantastisk å feire første 17.mai med eget barn i hus [emoji173]️ det er det for så vidt enda og, skulle bare ønske han ikke alltid var så sta og vanskelig [emoji23]
 
Ja, testet ut før i dag :') Skjedde ingenting her og det jeg har lest er at da venter man jente :eek: Kan jo stemme med tanke på at jeg går kvalm nesten hele tiden :s

Vil bare nevne at jeg gikk første gang kvalm fra uke 5 til uke 20 og fikk lika vell gutt [emoji23] men den gullering greia sa det skulle vært jente da!
 
Hørtes helt perfekt ut, akkurat denne 17.mai kunne jeg ønske jeg kunne gjøre det samme når energien er så dritt som den er!

Han er 17 måneder, men født 9 uker for tidlig da så ham henger litt etter med det meste [emoji85]
Blir ikke mye bæring på meg da jeg har forbud mot mye løfting og han nekter å være hos pappaen her også så vi skal få det meget gøy!

Hva med å skrenke litt inn på hva dere gjør på 17.mai i år? Eller bare ta det etter formen din på selve dagen..?
Syns ikke du skal bruke opp deg selv på en dag som går litt i glemmeboken allikevel.
Støtter hun som sa at dere heller kan ta noen bilder i hagen av is spising eller noe.

Viktig å ta vare på seg selv, for hvis ikke du virker, virker ingenting rundt deg heller❤
 
Hva med å skrenke litt inn på hva dere gjør på 17.mai i år? Eller bare ta det etter formen din på selve dagen..?
Syns ikke du skal bruke opp deg selv på en dag som går litt i glemmeboken allikevel.
Støtter hun som sa at dere heller kan ta noen bilder i hagen av is spising eller noe.

Viktig å ta vare på seg selv, for hvis ikke du virker, virker ingenting rundt deg heller[emoji173]

Ja, det hadde vært en mulighet hadde det ikke vært for at familien kommer til å overtale oss.. men tenkte jeg kunne lage en avtale med dem at vi hopper på toget fra hjemmet vårt som er ca 5 min før toget stopper så drar vi og kjøper oss is osv etter! Så bli enige at min mor og stefar kan ha han litt [emoji1317]

Ja, det er veldig viktig! Men sliter med samvittigheten da jeg har lite energi og plutselig ikke får låv å gjøre alt som jeg har gjort med han før.. han blir helt fra seg til tider og det gjør vondt i mammahjerte!

Får prøve å gjøre det beste av dagen alle mann alle så kommer man seg gjennom det også forhåpentligvis på en fin måte [emoji173]️
 
Ja, slik hadde jeg det i fjor! Var fantastisk å feire første 17.mai med eget barn i hus [emoji173]️ det er det for så vidt enda og, skulle bare ønske han ikke alltid var så sta og vanskelig [emoji23]
Hehe, ser den. <3 hvis den lille i magen er morbarn så blir vi å slite der :')
 
Vil bare nevne at jeg gikk første gang kvalm fra uke 5 til uke 20 og fikk lika vell gutt [emoji23] men den gullering greia sa det skulle vært jente da!
Ja det er vell ikke allitd ting stemmer :') Magefølesen eg begynt å si gutt så blir jo helt frustrert og forvirret når alt annet tyder på jente :') Gleder meg veldig til å vite, er alt for utålmodig :laughing002
 
Ja, det hadde vært en mulighet hadde det ikke vært for at familien kommer til å overtale oss.. men tenkte jeg kunne lage en avtale med dem at vi hopper på toget fra hjemmet vårt som er ca 5 min før toget stopper så drar vi og kjøper oss is osv etter! Så bli enige at min mor og stefar kan ha han litt [emoji1317]

Ja, det er veldig viktig! Men sliter med samvittigheten da jeg har lite energi og plutselig ikke får låv å gjøre alt som jeg har gjort med han før.. han blir helt fra seg til tider og det gjør vondt i mammahjerte!

Får prøve å gjøre det beste av dagen alle mann alle så kommer man seg gjennom det også forhåpentligvis på en fin måte [emoji173]️

Håper også at du finner en god løsning, sånn at du ikke trenger å ha dårlig samvittighet ❤
Håper 17.mai blir god ❤
 
God natt jenter!
Sov godt og drøm søtt! ❤
 
Ja jeg vet ikke, jeg har aldri gått gravid før så har ingenting og sammenligne med :') Har bare lest meg grønn til tider på myter :') Blir spennende uansett :eek:

Tok en sånn strips test i samme slengen når jeg skulle tisse i en plastkopp og testen slo enda ut positivt. Trodde man ikke fikk positiv test etter en stund. Kan det være jeg produserer for lite hcg? :eek:

De testene slår ut så lenge du har over 25 i hcg. Nå husker jeg ikke hvor langt du er på vei, men jeg målte hcg da jeg var rundt 8+0 og den var på 88500. Hcg er på sitt høyeste rundt uke 8-11 før den flater ut og reduseres opptil 80% i uke 20. Derfra ligger den stabilt. Men den vil nok fortsatt ligge høyt nok til at det slår ut på en strimmeltest :)
 
De testene slår ut så lenge du har over 25 i hcg. Nå husker jeg ikke hvor langt du er på vei, men jeg målte hcg da jeg var rundt 8+0 og den var på 88500. Hcg er på sitt høyeste rundt uke 8-11 før den flater ut og reduseres opptil 80% i uke 20. Derfra ligger den stabilt. Men den vil nok fortsatt ligge høyt nok til at det slår ut på en strimmeltest :)
Okei, godt og høre! :) Er 8+2 i dag :)
 
Back
Topp