Skravletråd uke 18!

En tråd i 'Desember 2018' startet av Turbo, 30 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

hehe, ja man blir jo vant med noe :), men spesielt at du tenker og snakker forskjellig :eek:

2. Krepsen89 Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018 Assistert-jentene Februarlykke 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

Vært i litt bedre form i dag, og det har vært kjekt igrunn [emoji5]
    Hvordan er formen deres idag?

3. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Så godt å høre :) Deilig å føle seg bedre :)

Jeg er bare sulten, men har ikke lyst på noe. Jeg tror ikke jeg har rett på å klage, men gjør det lell :p

4. Krepsen89 Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018 Assistert-jentene Februarlykke 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

Alltid lov å klage litt da [emoji6] jeg spiste taco til middag og det gikk faktisk fint. Nå er det Barne-TV og «overlevelsestimen» [emoji23]

• Morsom Morsom x 1
  5. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Så bra❤❤ Deilig når man kjenner det går litt oppover. :) Her er faktisk og formen helt grei i dag. Lat, men ikke særlig kvalm eller noe. Så vet ikke om jeg kan skylde på graviditeten. Tror nok det bare er jeg som har en latmannsdag:happy090

6. Krepsen89 Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018 Assistert-jentene Februarlykke 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

Hehe. Ja det er kjekt at ikke alle dager er like kvalme, men jeg må gjerne ha symptomer nok til at jeg ikke blir bekymret [emoji14]

7. KimaGreggs Glad i forumet Desemberlykke 2018

Så deilig!

Her er formen dårlig idag. Man vet at dagen blir så som så når man starter med oppkast og trenger første middagslur klokka 09.30. [emoji31]

Jaja, forhåpentligvis er resultatet ganske søtt!

8. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Huff, ser den. Jeg e

9. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

forige ble bare tull... skulle skrive jeg er så lei alle symptomene at jeg blir så glad når jeg kan få en pause :')

vet noen hvordan man kan redigere innleggene? så slipper jeg å skrive nye når jeg er så klomsete og trykker på send svar alt for tidlig:woot:

10. Kmasa Glad i forumet Desemberlykke 2018

Hvilken planer har dere damer på 17.mai?
    Her er det meningen vi skal i 17.mai tog, da det blir første året for gutten vår i barnehagetoget! Men han går veldig lite selv og kjenner jeg virkerlig gruer meg til å gå igjennom byen med unge som hater vogna så mye som han.. til tider skulle man tro at kroppen hans er besatt av en demon sånn som han blir i vogna [emoji87]

Vil jo skape tradisjoner for han likt det jeg selv hadde som barn, men kjenner jeg mister motivasjon bare ved tanken på den vogna! For ikke snakke om å få på han bunaden [emoji23]

11. Amandaa11 Forumet er livet

Formen er så bra idag, herlig

12. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Jeg har store barn da, men vi skal på skolen, gå i tog, spise is og pølser, og drikke brus...
    Men i år er de egentlig hos pappaen sin, så jeg ser mitt snitt til å stikke relativt tidlig :p

Hater store folkemengder, får helt angst.

Hvor gammel er sønnen din?
    Jeg husker et år jeg bar på han ene min fra ende til annen på 17.mai. ikke skulle han være i vogna og ikke skulle han være hos pappaen sin.. hurra! Da var jeg muggen..
    Men vi har noen bilder som det ser ut som vi koser oss da :p

13. Krepsen89 Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018 Assistert-jentene Februarlykke 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

Vi skal gå med barnehagen i barnetoget, men hun har ikke vogn-fobi så regner med det går greit [emoji23] håper på en skikkelig fin dag. Har kjøpt nye fine flagg og håper bunaden passer i år óg [emoji6]

• Liker Liker x 1
  14. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Jeg og samboer skal se mine søsken i barnetoget (de er 4-16 år), og så aner jeg ikke hva vi skal. Ingen planer [emoji28]

Jeg tenker at tradisjoner er lettere å skape når de er litt eldre. Jeg tror jeg heller jeg hadde tatt noen fine klær i bunad i hagen, spist is og gjort andre 17. mai-ting som ikke krever så mye gåing og vogn, og så heller utsatt barnehagetoget til neste år. Men nå gikk verken jeg eller mannen (eller noen av våre søsken) i tog før barneskolen, så det er ingen tradisjon hos oss.

15. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Skal jobbe i år, så blir å ferie 17.mai i lamme beboerne og de andre ansatte som er på jobb. Så slipper unna nå heftig finstas i år :)
    Gleder meg til neste år når vi har en liten sammen med oss, føler det er starten på at 17.mai begynner å bli litt morsomt igjen :)

16. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Noen som har prøvd natron greia ift kjønn? :rolleyes:

17. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Ja, testet ut før i dag :') Skjedde ingenting her og det jeg har lest er at da venter man jente :eek: Kan jo stemme med tanke på at jeg går kvalm nesten hele tiden :s

18. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Så gøy! Da må jo jeg prøve, for jeg er blitt helt sikker på at det er en gutt ;)

Hvordan gjorde du det? :p

19. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

PS. Jeg tror ikke noe på det med kvalme, jeg spydde fra ende til annen med mine to første, og de er gutter ;)
    Men kan jo hende jeg bare var uheldig :p

20. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Tisset i en plastkopp og tok ca. en tskje natron oppi og sto og ventet på at det skulle skje noe,men var ikke så mye og se :') Var helt sikker på at det skulle bruse :eek:

Del denne siden