hehe, ja man blir jo vant med noeHelt omvendt for meg. Jeg må virkelig konsentrere meg for å skrive på dialekt. Men det har litt med at jeg tenker på bokmål, men snakker sørlandsk. Miljøskadet etter 16 år på Østlandet [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe, ja man blir jo vant med noeHelt omvendt for meg. Jeg må virkelig konsentrere meg for å skrive på dialekt. Men det har litt med at jeg tenker på bokmål, men snakker sørlandsk. Miljøskadet etter 16 år på Østlandet [emoji28]
Vært i litt bedre form i dag, og det har vært kjekt igrunn [emoji5]
Hvordan er formen deres idag?
Så godt å høreDeilig å føle seg bedre
Jeg er bare sulten, men har ikke lyst på noe. Jeg tror ikke jeg har rett på å klage, men gjør det lell![]()
Så bra❤❤ Deilig når man kjenner det går litt oppover.Vært i litt bedre form i dag, og det har vært kjekt igrunn [emoji5]

Så bra[emoji173][emoji173] Deilig når man kjenner det går litt oppover.Her er faktisk og formen helt grei i dag. Lat, men ikke særlig kvalm eller noe. Så vet ikke om jeg kan skylde på graviditeten. Tror nok det bare er jeg som har en latmannsdag
![]()
Vært i litt bedre form i dag, og det har vært kjekt igrunn [emoji5]
Huff, ser den. Jeg eHehe. Ja det er kjekt at ikke alle dager er like kvalme, men jeg må gjerne ha symptomer nok til at jeg ikke blir bekymret [emoji14]
Hehe. Ja det er kjekt at ikke alle dager er like kvalme, men jeg må gjerne ha symptomer nok til at jeg ikke blir bekymret [emoji14]

Hvilken planer har dere damer på 17.mai?
Her er det meningen vi skal i 17.mai tog, da det blir første året for gutten vår i barnehagetoget! Men han går veldig lite selv og kjenner jeg virkerlig gruer meg til å gå igjennom byen med unge som hater vogna så mye som han.. til tider skulle man tro at kroppen hans er besatt av en demon sånn som han blir i vogna [emoji87]
Vil jo skape tradisjoner for han likt det jeg selv hadde som barn, men kjenner jeg mister motivasjon bare ved tanken på den vogna! For ikke snakke om å få på han bunaden [emoji23]
Her er det meningen vi skal i 17.mai tog, da det blir første året for gutten vår i barnehagetoget! Men han går veldig lite selv og kjenner jeg virkerlig gruer meg til å gå igjennom byen med unge som hater vogna så mye som han.. til tider skulle man tro at kroppen hans er besatt av en demon sånn som han blir i vogna [emoji87]
Vil jo skape tradisjoner for han likt det jeg selv hadde som barn, men kjenner jeg mister motivasjon bare ved tanken på den vogna! For ikke snakke om å få på han bunaden [emoji23]
Ja, testet ut før i dag :') Skjedde ingenting her og det jeg har lest er at da venter man jenteNoen som har prøvd natron greia ift kjønn?![]()
Ja, testet ut før i dag :') Skjedde ingenting her og det jeg har lest er at da venter man jenteKan jo stemme med tanke på at jeg går kvalm nesten hele tiden :s
Ja, testet ut før i dag :') Skjedde ingenting her og det jeg har lest er at da venter man jenteKan jo stemme med tanke på at jeg går kvalm nesten hele tiden :s
Så gøy! Da må jo jeg prøve, for jeg er blitt helt sikker på at det er en gutt
Hvordan gjorde du det?![]()