Skravletråd uke 18!

Helt omvendt for meg. Jeg må virkelig konsentrere meg for å skrive på dialekt. Men det har litt med at jeg tenker på bokmål, men snakker sørlandsk. Miljøskadet etter 16 år på Østlandet [emoji28]
hehe, ja man blir jo vant med noe :), men spesielt at du tenker og snakker forskjellig :eek:
 
Vært i litt bedre form i dag, og det har vært kjekt igrunn [emoji5]
Hvordan er formen deres idag?
 
Vært i litt bedre form i dag, og det har vært kjekt igrunn [emoji5]
Hvordan er formen deres idag?

Så godt å høre :) Deilig å føle seg bedre :)

Jeg er bare sulten, men har ikke lyst på noe. Jeg tror ikke jeg har rett på å klage, men gjør det lell :p
 
Så godt å høre :) Deilig å føle seg bedre :)

Jeg er bare sulten, men har ikke lyst på noe. Jeg tror ikke jeg har rett på å klage, men gjør det lell :p

Alltid lov å klage litt da [emoji6] jeg spiste taco til middag og det gikk faktisk fint. Nå er det Barne-TV og «overlevelsestimen» [emoji23]
 
Vært i litt bedre form i dag, og det har vært kjekt igrunn [emoji5]
Hvordan er formen deres idag?
Så bra❤❤ Deilig når man kjenner det går litt oppover. :) Her er faktisk og formen helt grei i dag. Lat, men ikke særlig kvalm eller noe. Så vet ikke om jeg kan skylde på graviditeten. Tror nok det bare er jeg som har en latmannsdag:happy090
 
Så bra[emoji173][emoji173] Deilig når man kjenner det går litt oppover. :) Her er faktisk og formen helt grei i dag. Lat, men ikke særlig kvalm eller noe. Så vet ikke om jeg kan skylde på graviditeten. Tror nok det bare er jeg som har en latmannsdag:happy090

Hehe. Ja det er kjekt at ikke alle dager er like kvalme, men jeg må gjerne ha symptomer nok til at jeg ikke blir bekymret [emoji14]
 
Vært i litt bedre form i dag, og det har vært kjekt igrunn [emoji5]
Hvordan er formen deres idag?

Så deilig!

Her er formen dårlig idag. Man vet at dagen blir så som så når man starter med oppkast og trenger første middagslur klokka 09.30. [emoji31]

Jaja, forhåpentligvis er resultatet ganske søtt!
 
Hehe. Ja det er kjekt at ikke alle dager er like kvalme, men jeg må gjerne ha symptomer nok til at jeg ikke blir bekymret [emoji14]

forige ble bare tull... skulle skrive jeg er så lei alle symptomene at jeg blir så glad når jeg kan få en pause :')

vet noen hvordan man kan redigere innleggene? så slipper jeg å skrive nye når jeg er så klomsete og trykker på send svar alt for tidlig:woot:
 
Hvilken planer har dere damer på 17.mai?
Her er det meningen vi skal i 17.mai tog, da det blir første året for gutten vår i barnehagetoget! Men han går veldig lite selv og kjenner jeg virkerlig gruer meg til å gå igjennom byen med unge som hater vogna så mye som han.. til tider skulle man tro at kroppen hans er besatt av en demon sånn som han blir i vogna [emoji87]

Vil jo skape tradisjoner for han likt det jeg selv hadde som barn, men kjenner jeg mister motivasjon bare ved tanken på den vogna! For ikke snakke om å få på han bunaden [emoji23]
 
Hvilken planer har dere damer på 17.mai?
Her er det meningen vi skal i 17.mai tog, da det blir første året for gutten vår i barnehagetoget! Men han går veldig lite selv og kjenner jeg virkerlig gruer meg til å gå igjennom byen med unge som hater vogna så mye som han.. til tider skulle man tro at kroppen hans er besatt av en demon sånn som han blir i vogna [emoji87]

Vil jo skape tradisjoner for han likt det jeg selv hadde som barn, men kjenner jeg mister motivasjon bare ved tanken på den vogna! For ikke snakke om å få på han bunaden [emoji23]

Jeg har store barn da, men vi skal på skolen, gå i tog, spise is og pølser, og drikke brus...
Men i år er de egentlig hos pappaen sin, så jeg ser mitt snitt til å stikke relativt tidlig :p

Hater store folkemengder, får helt angst.

Hvor gammel er sønnen din?
Jeg husker et år jeg bar på han ene min fra ende til annen på 17.mai. ikke skulle han være i vogna og ikke skulle han være hos pappaen sin.. hurra! Da var jeg muggen..
Men vi har noen bilder som det ser ut som vi koser oss da :p
 
Hvilken planer har dere damer på 17.mai?
Her er det meningen vi skal i 17.mai tog, da det blir første året for gutten vår i barnehagetoget! Men han går veldig lite selv og kjenner jeg virkerlig gruer meg til å gå igjennom byen med unge som hater vogna så mye som han.. til tider skulle man tro at kroppen hans er besatt av en demon sånn som han blir i vogna [emoji87]

Vil jo skape tradisjoner for han likt det jeg selv hadde som barn, men kjenner jeg mister motivasjon bare ved tanken på den vogna! For ikke snakke om å få på han bunaden [emoji23]

Vi skal gå med barnehagen i barnetoget, men hun har ikke vogn-fobi så regner med det går greit [emoji23] håper på en skikkelig fin dag. Har kjøpt nye fine flagg og håper bunaden passer i år óg [emoji6]
 
Hvilken planer har dere damer på 17.mai?
Her er det meningen vi skal i 17.mai tog, da det blir første året for gutten vår i barnehagetoget! Men han går veldig lite selv og kjenner jeg virkerlig gruer meg til å gå igjennom byen med unge som hater vogna så mye som han.. til tider skulle man tro at kroppen hans er besatt av en demon sånn som han blir i vogna [emoji87]

Vil jo skape tradisjoner for han likt det jeg selv hadde som barn, men kjenner jeg mister motivasjon bare ved tanken på den vogna! For ikke snakke om å få på han bunaden [emoji23]

Jeg og samboer skal se mine søsken i barnetoget (de er 4-16 år), og så aner jeg ikke hva vi skal. Ingen planer [emoji28]

Jeg tenker at tradisjoner er lettere å skape når de er litt eldre. Jeg tror jeg heller jeg hadde tatt noen fine klær i bunad i hagen, spist is og gjort andre 17. mai-ting som ikke krever så mye gåing og vogn, og så heller utsatt barnehagetoget til neste år. Men nå gikk verken jeg eller mannen (eller noen av våre søsken) i tog før barneskolen, så det er ingen tradisjon hos oss.
 
Hvilken planer har dere damer på 17.mai?
Her er det meningen vi skal i 17.mai tog, da det blir første året for gutten vår i barnehagetoget! Men han går veldig lite selv og kjenner jeg virkerlig gruer meg til å gå igjennom byen med unge som hater vogna så mye som han.. til tider skulle man tro at kroppen hans er besatt av en demon sånn som han blir i vogna [emoji87]

Vil jo skape tradisjoner for han likt det jeg selv hadde som barn, men kjenner jeg mister motivasjon bare ved tanken på den vogna! For ikke snakke om å få på han bunaden [emoji23]

Skal jobbe i år, så blir å ferie 17.mai i lamme beboerne og de andre ansatte som er på jobb. Så slipper unna nå heftig finstas i år :)
Gleder meg til neste år når vi har en liten sammen med oss, føler det er starten på at 17.mai begynner å bli litt morsomt igjen :)
 
Noen som har prøvd natron greia ift kjønn? :rolleyes:
 
Ja, testet ut før i dag :') Skjedde ingenting her og det jeg har lest er at da venter man jente :eek: Kan jo stemme med tanke på at jeg går kvalm nesten hele tiden :s

Så gøy! Da må jo jeg prøve, for jeg er blitt helt sikker på at det er en gutt ;)

Hvordan gjorde du det? :p
 
Ja, testet ut før i dag :') Skjedde ingenting her og det jeg har lest er at da venter man jente :eek: Kan jo stemme med tanke på at jeg går kvalm nesten hele tiden :s

PS. Jeg tror ikke noe på det med kvalme, jeg spydde fra ende til annen med mine to første, og de er gutter ;)
Men kan jo hende jeg bare var uheldig :p
 
Så gøy! Da må jo jeg prøve, for jeg er blitt helt sikker på at det er en gutt ;)

Hvordan gjorde du det? :p

Tisset i en plastkopp og tok ca. en tskje natron oppi og sto og ventet på at det skulle skje noe,men var ikke så mye og se :') Var helt sikker på at det skulle bruse :eek:
 
Back
Topp