Skravletråd uke 18!

Vosdomstenner er seriøst det verste og vondeste jeg vet! :( Og hva er vitsen med visdomstenner?

Jeg hadde det sykeste marerittet i natt, det var så virkelig at det tok en stund før jeg kom meg til hektene igjen:( Drømte at jeg lå og sov og oppdaget brunt blod i trusa... etter noen timer så hadde alt kommet ut om dere skjønner. Det var så heslig at jeg ikke skal gå inn på detaljene.. :( Fæl drøm!
Det hørtes ikke noe hyggelig ut nei :( Godt det bare var en drøm!

Vosdomstenner er seriøst det verste og vondeste jeg vet! :( Og hva er vitsen med visdomstenner?

Jeg hadde det sykeste marerittet i natt, det var så virkelig at det tok en stund før jeg kom meg til hektene igjen:( Drømte at jeg lå og sov og oppdaget brunt blod i trusa... etter noen timer så hadde alt kommet ut om dere skjønner. Det var så heslig at jeg ikke skal gå inn på detaljene.. :( Fæl drøm!

Nei skjønner heller ikke vitsen.. Å spesielt ikke hvor ondt man skal få til tider.. :(

For en grusom drøm :( Har drømt at jeg blødde og blødde og ingenting stoppet, å det tar en stund man klarer å trekke pusten helt og innse d bare var en drøm... men fyttigrisen så ekkelt :/ man vil jo sjekke med engang om man blør eller ikke

tusen takk❤hvordan går det med deg i dag? :)
Takk som spør <3 Hjemme i dag også. Litt bedre og det er godt. Sov helt til halv 10 faktisk og kjenner at det gjorde godt. Vanligvis hvis jeg sover for lenge så blir magen altfor tom og jeg starter dagen kjempekvalm. Håper på en oppkastfri dag :)

Takk som spør <3 Hjemme i dag også. Litt bedre og det er godt. Sov helt til halv 10 faktisk og kjenner at det gjorde godt. Vanligvis hvis jeg sover for lenge så blir magen altfor tom og jeg starter dagen kjempekvalm. Håper på en oppkastfri dag :)
Så godt og høre❤ Er kanskje derfor jeg ikke klarer å sove så lenge som jeg gjorde noen uker :o Har ikke tenkt på det. Har våknet i 9 tiden av meg selv eller når jeg skal på jobb på morgen har jeg våknet en eller to timer før. Er kanskje magen som sier i fra :o Kunne jo sove 12 timer lett for 2 uker siden. :')
Håper også du får en oppkastfri dag❤

Så godt og høre❤ Er kanskje derfor jeg ikke klarer å sove så lenge som jeg gjorde noen uker :eek: Har ikke tenkt på det. Har våknet i 9 tiden av meg selv eller når jeg skal på jobb på morgen har jeg våknet en eller to timer før. Er kanskje magen som sier i fra :eek: Kunne jo sove 12 timer lett for 2 uker siden. :')
Håper også du får en oppkastfri dag❤
Takk! <3 For hver dag som går så er det større sjanse for at formen begynner å bli bedre og det skal jammen bli godt! :)

Hvordan ligger du an i forholdt til skjult nå da?
Neste søndag har jeg vært i 4 uker her inne, men hvis det er datoen man går etter blir det ikke før tirsdag den 15. Men er kanskje like greit siden jeg skal til legen den 14 og da får jeg jo bekreftet om alt ser bra ut eller ikke. :) Å hvis alt er bra så håper jeg at turbo orker å melde meg inn etter alt maset :')

Neste søndag har jeg vært i 4 uker her inne, men hvis det er datoen man går etter blir det ikke før tirsdag den 15. Men er kanskje like greit siden jeg skal til legen den 14 og da får jeg jo bekreftet om alt ser bra ut eller ikke. :) Å hvis alt er bra så håper jeg at turbo orker å melde meg inn etter alt maset :')
Det må da være uker vil jeg tro:) Blir kjekt å få deg også inn på skjult :)

Haha.. Turbo er ganske grei egentlig, så fort vi bikker midnatt neste søndag, så melder jeg deg inn uansett ;)

Dagens samtale med 8åringen tok en sving jeg ikke trodde i dag... Han lurte rett og slett på om jeg hadde en baby i magen.
Han lurte nemlig på om han var litt babyen min selv om.
Jeg har visst fått så stor mage :rolleyes:
Han ga seg ikke, så nå er jeg redd hemmeligheten er ute snart..

I fjor sendte læreren hans meg melding, fordi han fortalte til alle at han skulle få en lillesøster liksom.. og da var det ikke snev av sannhet.

Så jadda:oops:

Dagens samtale med 8åringen tok en sving jeg ikke trodde i dag... Han lurte rett og slett på om jeg hadde en baby i magen.
Han lurte nemlig på om han var litt babyen min selv om.
Jeg har visst fått så stor mage :rolleyes:
Han ga seg ikke, så nå er jeg redd hemmeligheten er ute snart..

I fjor sendte læreren hans meg melding, fordi han fortalte til alle at han skulle få en lillesøster liksom.. og da var det ikke snev av sannhet.

Så jadda:oops:

Åjsann :o Får bare håpe at han får fokuse på noe annet og glemmer det litt bort. Eller så får du håpe at siden han har sagt det før og det ikke var sant, så kanskje hvis noen hører han sier det nå tenker de på det og ikke lager noe større sak av det.
Barn er virkelig ikke dumme altså, de tar ting veldig fort. :')

Åjsann :eek: Får bare håpe at han får fokuse på noe annet og glemmer det litt bort. Eller så får du håpe at siden han har sagt det før og det ikke var sant, så kanskje hvis noen hører han sier det nå tenker de på det og ikke lager noe større sak av det.
Barn er virkelig ikke dumme altså, de tar ting veldig fort. :')

De legger merke til alt, litt skummelt.
Han ønsker seg veldig en lillesøster, så at han glemmer det tror jeg ikke..
Jeg er veldig lite sosial i bygda, så jeg slipper å bekrefte noe før 17.mai om han sier det til noen ;)

De legger merke til alt, litt skummelt.
Han ønsker seg veldig en lillesøster, så at han glemmer det tror jeg ikke..
Jeg er veldig lite sosial i bygda, så jeg slipper å bekrefte noe før 17.mai om han sier det til noen ;)
ja da er det ikke enkelt og glemme det nei.
Da er du litt sånn så meg da. Er også veldig lite sosial med folk i bygda jeg bor i. Jeg er innflytter og syns det er alt for vanskelig og skal komme seg inn i disse klikkene som er her fra før. Så har egentlig bare gitt opp før jeg egentlig startet :')

Back
Topp