Skravletråd uke 18!

huff, fikk så murringer i magen. Så da blir det bare å ligge på sofaen og se på tv :) hva driver dere med i kveld?
 
huff, fikk så murringer i magen. Så da blir det bare å ligge på sofaen og se på tv :) hva driver dere med i kveld?

Prøver å lande etter en mer enn ubehagelig episode i stad, hvor jeg trodde jeg skulle gå i bakken.
Så nå ligger jeg på sofaen og trykker her...
 
huff, fikk så murringer i magen. Så da blir det bare å ligge på sofaen og se på tv :) hva driver dere med i kveld?

Jeg sitter litt på PCen for å kunne oppdatere meg litt bedre på forumet før jeg legger meg. Har ikke Laptop så er for det meste inne fra mobilen, og da er det veldig begrenset hvor mye jeg gidder å skrive. Så nå er jeg plutselig "superaktiv" i 30 minutter før jeg sier NOK og går og legger meg, som jeg burde ha gjort for 30 minutter siden. :p
 
Haha.. skal se jeg glemmer hele greia :p
Skal egentlig ikke spøke med det, for det kunne jeg finni på.. haha.. rørehue :cool:

Jeg er sånn kontrollfreak på sånne dager, og skikkelig rørehue på det meste annet :p
 
Jeg sitter litt på PCen for å kunne oppdatere meg litt bedre på forumet før jeg legger meg. Har ikke Laptop så er for det meste inne fra mobilen, og da er det veldig begrenset hvor mye jeg gidder å skrive. Så nå er jeg plutselig "superaktiv" i 30 minutter før jeg sier NOK og går og legger meg, som jeg burde ha gjort for 30 minutter siden. :p

Jeg skulle gjerne lagt meg jeg òg! Du er heldig som bare kan gjøre det :)
 
Jeg skulle gjerne lagt meg jeg òg! Du er heldig som bare kan gjøre det :)

Åh, hvorfor kan ikke du?
Jeg har en toåring som sier go'mårran hver eneste morgen klokken 05:15, så jeg er helt -avhengig- av de timene med søvn. I tillegg sover jeg dupp på dagen når hun er i bhg / når hun sover.
 
Jeg sitter litt på PCen for å kunne oppdatere meg litt bedre på forumet før jeg legger meg. Har ikke Laptop så er for det meste inne fra mobilen, og da er det veldig begrenset hvor mye jeg gidder å skrive. Så nå er jeg plutselig "superaktiv" i 30 minutter før jeg sier NOK og går og legger meg, som jeg burde ha gjort for 30 minutter siden. :p
hehe, ja er litt mer tungvindt å skrive på telefonen. Tror ikke det blir så lenge til jeg skal gå i seng jeg heller. men om jeg får sove er en annen sak. plages sikkelig etter det er lyst hele døgnet nå, er blitt så vandt med å ha det helt mørkt på soverommet. :/ men det kommer seg vell :)
 
Jeg har kontroll dagen før...
Kanskje jeg skulle leid deg inn for dagen? :)

Haha, ja!
Jeg var i dåp i fjor og overnattet hos dåpsfamilien. Der hadde de ikke kjøpt inn bordkort, mor hadde ikke prøvd kjolen sin, baby hadde ikke prøvd kjolen sin og de visste ikke hva baby skulle ha på seg når h*n ikke hadde på dåpskjolen. Jeg var SÅ stresset, men fikk da strykt skjortene til mine PLUSS dåpsbarnets storesøsken, flettet storesøster, fiksa jenta mi, kledd på dåpsbarnet og resten fikk de nesten fikse sjæl.

Lovte meg selv å ALDRI MER overnatte og fikse andres dåp :p haha
 
Åh, hvorfor kan ikke du?
Jeg har en toåring som sier go'mårran hver eneste morgen klokken 05:15, så jeg er helt -avhengig- av de timene med søvn. I tillegg sover jeg dupp på dagen når hun er i bhg / når hun sover.

UH, det er tidlig, da skjønner jeg at du vil sove snart. Minste min er oppe rundt sju, men han er 8 år.
Jeg har unger som ikke er i seng ennå, sånn er det med store unger. Men jeg kan ikke legge meg før de fleste er i seng, for de er liksom ikke så store igjen..
 
UH, det er tidlig, da skjønner jeg at du vil sove snart. Minste min er oppe rundt sju, men han er 8 år.
Jeg har unger som ikke er i seng ennå, sånn er det med store unger. Men jeg kan ikke legge meg før de fleste er i seng, for de er liksom ikke så store igjen..

Da skjønner jeg! Greit å ha litt kontroll på flokken.
*gjesp* nå skal mor lalle! God natt fine damer! Skravles!
 
Haha, ja!
Jeg var i dåp i fjor og overnattet hos dåpsfamilien. Der hadde de ikke kjøpt inn bordkort, mor hadde ikke prøvd kjolen sin, baby hadde ikke prøvd kjolen sin og de visste ikke hva baby skulle ha på seg når h*n ikke hadde på dåpskjolen. Jeg var SÅ stresset, men fikk da strykt skjortene til mine PLUSS dåpsbarnets storesøsken, flettet storesøster, fiksa jenta mi, kledd på dåpsbarnet og resten fikk de nesten fikse sjæl.

Lovte meg selv å ALDRI MER overnatte og fikse andres dåp :p haha

Oj.. du er effektiv da :)
Da tror jeg ikke jeg ville overnatta igjen i noe sånn heller :p
Men her er alt strøket og prøvd og laget dagen før.
 
Nå damer lurer jeg på noe, syns dere dette er farlig for unger? Nå tenker jeg når de har blitt så "store" at det egner seg.

Jeg selv når jeg var baby var i noe lignene som ble koblet opp i dørkarmene. Men dette er jo nyere utgave av det.
 

Vedlegg

  • Snapchat-1098473275.jpg
    Snapchat-1098473275.jpg
    450,6 KB · Visninger: 15
Da er nesten alle i seng, mannen er å leiter etter gjedde, så da kan jeg legge meg helt alene i senga, og bare sove!

Natta damer! Sov godt! ❤
 
Back
Topp