ÅhJeg er lei... er konstant kvalm... Det eneste som hjelper er å ligge og ikke gjøre noe... Det er kjempe kjedelig...
Så mye jeg har lyst til som jeg ikke klarer for tiden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅhJeg er lei... er konstant kvalm... Det eneste som hjelper er å ligge og ikke gjøre noe... Det er kjempe kjedelig...
Så mye jeg har lyst til som jeg ikke klarer for tiden...
Noen her som har hatt fødselsfotograf før? Og skal ha det igjen?
Nei, men det kunne jeg faktisk ha tenkt meg!
Det anbefaler jeg på det sterkeste! Hadde det med første og er i tenkeboksen på om vi skal ha det igjen, da det koster en del[emoji28]
Vi tok bilder selv med første, og de er jo veldig fine de Altså. Men hadde vært stas.
Men jeg føder litt for fort føler jeg, risikerer å føde i bilen på tur til sykehuset [emoji23]
Jeg føler jeg er utrolig heldig, samtidig som mangelen på kraftige symptomer uroer meg iblant..Hva styrer dere med i dag damer?![]()
Jeg er sikkelig fornøyd klarte å spise meg for mett i dag på hjemmelaget blomkål suppe!![]()
Var sykt godt og faktisk godt og kunne kjenne seg ordentlig mett og ikke være kvalm etterpå.
Så er litt bra og være på jobb og få mat
![]()
Har ikke født før, har tenkt litt på det, men er ikke sikkerNoen her som har hatt fødselsfotograf før? Og skal ha det igjen?
Har ikke født før, har tenkt litt på det, men er ikke sikker![]()
God morgen. I dag er jeg hjemme fra jobb. Formen er ikke helt på topp og så ondt i hodejeg hadde det med første, og er så fornøydveldig glad for bildene mine, de betyr mye
️![]()
God morgen. I dag er jeg hjemme fra jobb. Formen er ikke helt på topp og så ondt i hodeHåper dere har en fin fredag
![]()
Takk, er visdomstanna som kommer oppi u alt detteGod bedring!![]()
Takk, er visdomstanna som kommer oppi u alt detteSkulle ønske jeg slapp unna, men så heldig skulle jeg ikke være.
Fikk tul-termin midt i månedsskiftet så tenker jeg henger her litt også om det er greit?
God bedring! <3Takk, er visdomstanna som kommer oppi u alt detteSkulle ønske jeg slapp unna, men så heldig skulle jeg ikke være.