Skravletråd uke 18!

Jeg er lei... er konstant kvalm... Det eneste som hjelper er å ligge og ikke gjøre noe... Det er kjempe kjedelig...
Så mye jeg har lyst til som jeg ikke klarer for tiden...
Åh :( Har vært der... Ikke noe gøy i det hele tatt :( Håper formen blir bedre! ❤

Det anbefaler jeg på det sterkeste! Hadde det med første og er i tenkeboksen på om vi skal ha det igjen, da det koster en del[emoji28]

Vi tok bilder selv med første, og de er jo veldig fine de Altså. Men hadde vært stas.
Men jeg føder litt for fort føler jeg, risikerer å føde i bilen på tur til sykehuset [emoji23]

Vi tok bilder selv med første, og de er jo veldig fine de Altså. Men hadde vært stas.
Men jeg føder litt for fort føler jeg, risikerer å føde i bilen på tur til sykehuset [emoji23]

Hahah, kan bli interessante bilder hvis du føder i bilen ! [emoji28]

Hva styrer dere med i dag damer? :)

Jeg er sikkelig fornøyd klarte å spise meg for mett i dag på hjemmelaget blomkål suppe! :o :D Var sykt godt og faktisk godt og kunne kjenne seg ordentlig mett og ikke være kvalm etterpå. :) Så er litt bra og være på jobb og få mat :)
Jeg føler jeg er utrolig heldig, samtidig som mangelen på kraftige symptomer uroer meg iblant..
Jeg sliter veldig lite med mat, jeg er ikke kvalm, håret sitter fast på hodet [emoji14]

Jeg sover og tisser, det er de største symptomene mine [emoji23]

I dag skulle jeg vaske badet, men jeg skulle også gå fra jobb 30min før jeg gjorde det også[emoji85] (øver veldig [emoji28])
Har liggi på sofaen siden middag og nå må jeg egentlig pakke bagen og legge meg [emoji37]

Bilen skal på service i morgen, så jeg skal ta toget til tidligvakt.. med andre ord; dra hjemmefra kl 5 i morgen tidlig [emoji33][emoji42][emoji42]

Jøss da.. jeg våkna for en times tid siden og får ikke sove igjen! :banghead::hungover:
Trøtt, men sove får jeg ikke til..
Så nå ligger jeg her da.. *frustrert*
(04.28)

Nå bli det dupp!

jeg hadde det med første, og er så fornøyd
emoji7.png
veldig glad for bildene mine, de betyr mye
emoji173.png
God morgen. I dag er jeg hjemme fra jobb. Formen er ikke helt på topp og så ondt i hode :( Håper dere har en fin fredag :)

Vosdomstenner er seriøst det verste og vondeste jeg vet! :( Og hva er vitsen med visdomstenner?

Jeg hadde det sykeste marerittet i natt, det var så virkelig at det tok en stund før jeg kom meg til hektene igjen:( Drømte at jeg lå og sov og oppdaget brunt blod i trusa... etter noen timer så hadde alt kommet ut om dere skjønner. Det var så heslig at jeg ikke skal gå inn på detaljene.. :( Fæl drøm!

Back
Topp