Skravletråd uke 18!

Snapchatgruppe hadde sikkert vært litt artig [emoji5] Jeg snapper ikke så mye, men har en «god morgen»-gruppe med familien mine og det er veldig hyggelig [emoji16]
Snao kan jo være gøy ja :)

God morgen :) Hvordan har du det i dag?
Våknet for kanskje 40 minutter siden og ligger enda i senga, var kvalm i går når jeg la meg og fikk ikke sove. Aner ikke hvor mye klokka var når jeg endelig fikk til. Så er litt trøtt, å små uggen. Ellers går det greit, jobber heldivis aften i dag så da kan jeg bare daffe lenge i senga :)

Enn med deg? ❤

Nå er det bare 11 dager igjen til jeg skal på min første legetime med svangerskapet og kjenner jeg begynner å få sikkelig nerver :o Er så redd for å få høre om noe ikke er som det skal eller at jeg plutselig ikke er gravid fordi om jeg har 6 positive tester og symptomer som bare det. Sikkelig ekkel følelse og gå med :s

Våknet for kanskje 40 minutter siden og ligger enda i senga, var kvalm i går når jeg la meg og fikk ikke sove. Aner ikke hvor mye klokka var når jeg endelig fikk til. Så er litt trøtt, å små uggen. Ellers går det greit, jobber heldivis aften i dag så da kan jeg bare daffe lenge i senga :)

Enn med deg? ❤
Ligger fortsatt i senga haha! Klart å få ned litt mat så nå skal jeg ta meg en dusj og flytte meg til sofaen tenkte jeg. Så kjipt med dårlig søvn. Godt du fikk slappe av litt nå. Håper det går bra på jobb i kveld :)

Sender nå en klem til deg uansett jeg <3 Sendte en mail til sjefen nå for å høre litt. Syns det er greit å spille med åpne kort og legge en plan sammen, så får jeg se hva hun sier. Vil ikke gå og ha dårlig samvittighet for fraværet mitt.

Takk ♡

Det hørtes ut som en god greie, det gjør ting lettere for alle.

God bedring! Håper du slipper unna kvalmen snart ♡

Ligger fortsatt i senga haha! Klart å få ned litt mat så nå skal jeg ta meg en dusj og flytte meg til sofaen tenkte jeg. Så kjipt med dårlig søvn. Godt du fikk slappe av litt nå. Håper det går bra på jobb i kveld :)

Tusen takk :)
håper kvalmen din går over <3 Så kjipt og gå å være kvalm og ikke minst når man kaster opp :( Gleder meg sikkelig til 2 trimester kjenner jeg og at man forhåpentligvis blir kvitt den. :)

Jeg er utålmodig, tripper og venter på at dagene skal gå.. hadde mest sannsynlig eggløsning i helga, og krysser fingrene for at tante rød uteblir og jeg kan teste positivt.[emoji2]
Er sååå kjett å vente på at det skal gå såppas lang tid at jeg kan ta en test! [emoji85]

Tusen takk :)
håper kvalmen din går over <3 Så kjipt og gå å være kvalm og ikke minst når man kaster opp :( Gleder meg sikkelig til 2 trimester kjenner jeg og at man forhåpentligvis blir kvitt den. :)
Ja 2.trimester skal bli tatt imot med åpne armer!

Jeg er lei... er konstant kvalm... Det eneste som hjelper er å ligge og ikke gjøre noe... Det er kjempe kjedelig...
Så mye jeg har lyst til som jeg ikke klarer for tiden...

Hva styrer dere med i dag damer? :)

Jeg er sikkelig fornøyd klarte å spise meg for mett i dag på hjemmelaget blomkål suppe! :o :D Var sykt godt og faktisk godt og kunne kjenne seg ordentlig mett og ikke være kvalm etterpå. :) Så er litt bra og være på jobb og få mat :)

Back
Topp