Snao kan jo være gøy jaSnapchatgruppe hadde sikkert vært litt artig [emoji5] Jeg snapper ikke så mye, men har en «god morgen»-gruppe med familien mine og det er veldig hyggelig [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snao kan jo være gøy jaSnapchatgruppe hadde sikkert vært litt artig [emoji5] Jeg snapper ikke så mye, men har en «god morgen»-gruppe med familien mine og det er veldig hyggelig [emoji16]
Håper alt går bra❤❤Idag har jeg fått meg en tul privat. Er så redd og spent
Idag har jeg fått meg en tul privat. Er så redd og spent
Masse lykke til! Når skal du?Idag har jeg fått meg en tul privat. Er så redd og spent
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Våknet for kanskje 40 minutter siden og ligger enda i senga, var kvalm i går når jeg la meg og fikk ikke sove. Aner ikke hvor mye klokka var når jeg endelig fikk til. Så er litt trøtt, å små uggen. Ellers går det greit, jobber heldivis aften i dag så da kan jeg bare daffe lenge i sengaGod morgenHvordan har du det i dag?
Lykke tilIdag har jeg fått meg en tul privat. Er så redd og spent
Ligger fortsatt i senga haha! Klart å få ned litt mat så nå skal jeg ta meg en dusj og flytte meg til sofaen tenkte jeg. Så kjipt med dårlig søvn. Godt du fikk slappe av litt nå. Håper det går bra på jobb i kveldVåknet for kanskje 40 minutter siden og ligger enda i senga, var kvalm i går når jeg la meg og fikk ikke sove. Aner ikke hvor mye klokka var når jeg endelig fikk til. Så er litt trøtt, å små uggen. Ellers går det greit, jobber heldivis aften i dag så da kan jeg bare daffe lenge i senga
Enn med deg? ❤
Sender nå en klem til deg uansett jeg <3 Sendte en mail til sjefen nå for å høre litt. Syns det er greit å spille med åpne kort og legge en plan sammen, så får jeg se hva hun sier. Vil ikke gå og ha dårlig samvittighet for fraværet mitt.
Ligger fortsatt i senga haha! Klart å få ned litt mat så nå skal jeg ta meg en dusj og flytte meg til sofaen tenkte jeg. Så kjipt med dårlig søvn. Godt du fikk slappe av litt nå. Håper det går bra på jobb i kveld![]()
tusen takkTakk ♡
Det hørtes ut som en god greie, det gjør ting lettere for alle.
God bedring! Håper du slipper unna kvalmen snart ♡
Ja 2.trimester skal bli tatt imot med åpne armer!Tusen takk
håper kvalmen din går over <3 Så kjipt og gå å være kvalm og ikke minst når man kaster oppGleder meg sikkelig til 2 trimester kjenner jeg og at man forhåpentligvis blir kvitt den.
![]()