Så godt å komme hjem tidlig fra jobb! Skal egentlig skrive vurdering etter oppgaven jeg hadde i går, men jeg kjenner jeg skal vente litt med den! :') Godt å bare kan slapp av litt nå! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkDa er det godt å slappe av litt, og bare ta det helt med ro!♡
Er det mye brunt?
Gratulerer med premie i topp100 april![]()
Takk
Ikke mye, litt når jeg tørker meg og har fått et par prikker siden morgen. Har tatt hcg blodprøve nå [emoji173]

Vært på fotballkamp med minste stjerna i dag! Årets første kamp, og aller første 5er bane. Makan til mer gal foreldregruppe enn oss skal du lete lenge etter, skriker og heier.. hehe.
Gutta vant med et mål, og da er de fornøyde.
Jeg er dog blitt iskald, og får ikke varmen i kroppen igjen...
Så morsomt at de vantKjenner jeg gleder meg litt til det livet og se barna gjøre noe de brenner for og få være en del i det. <3 Må være en fryd for øyet
Føler med deg at du fryser, har levd under det tjukkeste pleddet i dag de gangene jeg har hatt mulighet til det. Håper du får varmen i deg fort <3
Ja det e kjiptDe tapte alt i fjor, så godt å være på vinnersiden nå...
Det er skikkelig stas altså ♡
Takk!♡ Det er så kjipt å fryse!
Ja det e kjipt![]()
Har nettopp settDet er bare å slenge seg under dyna, på sofaen, skru på viaplay, få med seg siste episode av pærra og så finne senga!![]()
God morn flotte damer! Hva gjør dere i dag?
I går måtte jeg kaste opp to ganger på jobb. veldig kjipt. Måtte løpe fra undervisningen. I dag våknet jeg kvalmere enn noensinne og måtte bli hjemme. Skal til legen neste uke. Kan hende jo må vurdere sykemelding likevel selv om jeg virkelig ikke har lyst. Nå ligger jeg i senga og ser på forumet og Bloggerne. Hvordan er formen din?God morgen!
Jeg ligger på sofaen, har tenkt til å bli her en stund.
Du da? Og hvordan er formen i dag?
I går måtte jeg kaste opp to ganger på jobb. veldig kjipt. Måtte løpe fra undervisningen. I dag våknet jeg kvalmere enn noensinne og måtte bli hjemme. Skal til legen neste uke. Kan hende jo må vurdere sykemelding likevel selv om jeg virkelig ikke har lyst. Nå ligger jeg i senga og ser på forumet og Bloggerne. Hvordan er formen din?
Har et spørsmål til dere alle sammen. Men det er lengere fram i tid jeg tenker da og noe som må diskuteres da, men når vi har fått vært en stund i skjult gruppe og kommet et stykke i svangerskape der vi alle vet at nå skal det iallefall går bra, selvfølgelig har man aldri 100% garanti. Men hadde det vært morsomt og laget et snap for termingruppa der vi kunne ha snappet en dag hver i fra hverdagene våre?
Jeg vet ikke helt hva jeg tenker om det, men kunne jo sikkert vært morsomt når man hadde blitt litt bedre kjent da. Snakket med en venninne som var gravid i fjor da, og hun var med i en termingruppe på facebook da som hadde det sånn at de snappet en dag hver eller de som ville da og hun syns det var kjempe morsomt og bli litt kjent på den måten.
Sender nå en klem til deg uansett jeg <3 Sendte en mail til sjefen nå for å høre litt. Syns det er greit å spille med åpne kort og legge en plan sammen, så får jeg se hva hun sier. Vil ikke gå og ha dårlig samvittighet for fraværet mitt.Uff.. da skjønner jeg godt du er hjemme! Det er ikke noe særlig.
Kanskje en sykemelding frem til du blir bedre er lurt da ja.
Jeg skal ikke klage, jeg er bare skikkelig trøtt, null energi og fryser, men det er egentlig ingenting.