Skravletråd uke 17!

Ja.. lider meg igjennom dagen [emoji29]
Huff :( Ikke noe godt og høre... Er det ingenting som hjelper?
Jeg bruker å ha med meg bixit kjeks på jobb slik at jeg kan spise en kjeks når jeg kjenner jeg må ha noe fort for å unngå kvalmen på sitt værste.
 
Da er det bare å komme seg på jobb, Heldivis fredag i morgen og blir godt med helg :)
Håper dere får en fin dag videre damer :)
 
Huff :( Ikke noe godt og høre... Er det ingenting som hjelper?
Jeg bruker å ha med meg bixit kjeks på jobb slik at jeg kan spise en kjeks når jeg kjenner jeg må ha noe fort for å unngå kvalmen på sitt værste.
Har ikke prøvd så mye. Tror jeg må prøve og småspise hele tiden. Ellers så må jeg ta prostafen hvis det er helt jævlig
 
Lever ennå. Har tatt noe kvslmestillende, og har faktisk gått til innkjøp av seabånd. Håper det hjelper. Takk som spør [emoji173]
Håper det kan hjelpe deg ja! Hvertfall verdt å prøve. Hvordan syns du det gikk sånn ellers da? Virker det som en fin plass å jobbe?
 
Det gikk akkurat opp for meg at det bor en liten inni meg ♡
Altså, jeg har jo visst det, men akkurat nå ble det så virkelig.
Kanskje det handler litt om å se at hjertet slår langt der inne, og å få høre det.
Så, selv om det er tidlig, så skal jeg nyte hvert sekund, iom at dette er aller aller siste gangen jeg skal få oppleve dette mirakelet.
Den etterlengtede lille ferskenspiren er endelig på vei ♡
(Jeg har ikke mange symptomene på at jeg er gravid, men disse hormonene som er i sving, de gjør meg jo helt blaut og sentimental ;) )
 
God morgen jenter :)

Endelig fredag!
Hva er planene i dag?
 
God morgen jenter :)

Endelig fredag!
Hva er planene i dag?
Jobber til 3 så blir det helg! gleder meg veldig❤ Blir alene hjemme til i kveld så ser nok for meg at ettermiddagen/kvelden blir å ligge på sofaen, se på serie og være her inne :')

Enn der? :)
 
Back
Topp