Skravletråd uke 17!

Jobb, så endelig helg uten noen spesielle planer :D Hva med deg?
Har drømt såå masse om barn og babyer i natt at jeg er helt utslitt:rolleyes::rolleyes:

De helgene er desidert best ;)
Jeg skal lade opp til turn/trampet helg.. Starter i kveld og fortsetter i morgen tidlig.
Drømmer kan være ganske intense, håper det var en god drøm da :)
Ha en fin dag på jobben :)

Jobber til 3 så blir det helg! gleder meg veldig❤ Blir alene hjemme til i kveld så ser nok for meg at ettermiddagen/kvelden blir å ligge på sofaen, se på serie og være her inne :')

Enn der? :)

Jeg skal ligge på sofaen, strikke og sløve. Helt til jeg skal panikkrydde før alle kommer hjem ;)
Ha en fin dag på jobb :)
 
De helgene er desidert best ;)
Jeg skal lade opp til turn/trampet helg.. Starter i kveld og fortsetter i morgen tidlig.
Drømmer kan være ganske intense, håper det var en god drøm da :)
Ha en fin dag på jobben :)


Jeg skal ligge på sofaen, strikke og sløve. Helt til jeg skal panikkrydde før alle kommer hjem ;)
Ha en fin dag på jobb :)


Hørtes veldig godt ut! :) Takk for det, får håpe dagen går fort :)
 
Heisann alle dere flotte damer ☺️ Er 7+4 idag, vært igjennom ivf. Så skulle på TUL idag, men såg ingen hjerte som slo. Kan d være for tidlig? Tok HCG prøver idag, skal ta nye på mandag og en ny ultralyd❤️ Håper så inderlig at man ser hjerte slå på mandag og at HCG stiger.

Fikk satt inn ett blasto fryse egg, om det kanskje stangnere litt? Mye spørsmål❤️
 
Heisann alle dere flotte damer ☺️ Er 7+4 idag, vært igjennom ivf. Så skulle på TUL idag, men såg ingen hjerte som slo. Kan d være for tidlig? Tok HCG prøver idag, skal ta nye på mandag og en ny ultralyd❤️ Håper så inderlig at man ser hjerte slå på mandag og at HCG stiger.

Fikk satt inn ett blasto fryse egg, om det kanskje stangnere litt? Mye spørsmål❤️

Hei :)
Jeg er ingen ekspert, så har lite svar å komme med. Men hva sa legen? Det er jo tidlig, og det kan jo hende at det befruktede egget har ligget i dvale litt...?
Krysser fingrene for at dere ser et hjerte på mandag ♡
 
Hei :)
Jeg er ingen ekspert, så har lite svar å komme med. Men hva sa legen? Det er jo tidlig, og det kan jo hende at det befruktede egget har ligget i dvale litt...?
Krysser fingrene for at dere ser et hjerte på mandag ♡

Hun sa vi skal være litt positiv enda men samtidlig så kunne jeg få en trist beskjed på mandag. Håper også at d har ligget litt i dvale, så er også Veldi spent på HCG prøvene❤️ Blir ei lang helg dette, men jeg er gravid til d motsatte er bevist❤️
 
Heisann alle dere flotte damer ☺️ Er 7+4 idag, vært igjennom ivf. Så skulle på TUL idag, men såg ingen hjerte som slo. Kan d være for tidlig? Tok HCG prøver idag, skal ta nye på mandag og en ny ultralyd❤️ Håper så inderlig at man ser hjerte slå på mandag og at HCG stiger.

Fikk satt inn ett blasto fryse egg, om det kanskje stangnere litt? Mye spørsmål❤️

Får håpe du får positive svar tilbake❤ Krysser fingrene for det❤
 
Hun sa vi skal være litt positiv enda men samtidlig så kunne jeg få en trist beskjed på mandag. Håper også at d har ligget litt i dvale, så er også Veldi spent på HCG prøvene❤️ Blir ei lang helg dette, men jeg er gravid til d motsatte er bevist❤️

Godt å ha en lege som ikke går rundt grøten da :)
Det er du! Senk skuldrene og slapp av i helgen, lag gode dager. Også håper jeg dere får en positiv opplevelse på mandag ♡♡♡
 
Godt å ha en lege som ikke går rundt grøten da :)
Det er du! Senk skuldrene og slapp av i helgen, lag gode dager. Også håper jeg dere får en positiv opplevelse på mandag ♡♡♡


Tusen takk har en mann som er fantastisk på å finne på noe når d butter litt imot, så blir vel litt turer i helgen tenker jeg ❤️
 
Her er det jobb idag. Så slappe av ikveld. Blir deilig. Frister litt med kylling tandori ikveld.m hmm
 
Heisann alle dere flotte damer ☺️ Er 7+4 idag, vært igjennom ivf. Så skulle på TUL idag, men såg ingen hjerte som slo. Kan d være for tidlig? Tok HCG prøver idag, skal ta nye på mandag og en ny ultralyd❤️ Håper så inderlig at man ser hjerte slå på mandag og at HCG stiger.

Fikk satt inn ett blasto fryse egg, om det kanskje stangnere litt? Mye spørsmål❤️

Jeg vil si at vanligvis så vil man kunne se hjertet slå i uke 7+4, men kroppen er fantastisk og man skal jo *aldri* si aldri!! Fant de noe som helst på ul? Jeg vet at noen ganger, hvis kvinnen har en spesiell fasong (tilbakevendt) på livmoren sin, så kan det være veldig vanskelig å se på TUL. Proben må da holdes annerledes for at det skal være mulig å se. Har lest flere historier om kvinner som har fått beskjed om at her er det ikke liv, for så å finne liv en uke eller to senere.

Jeg ønsker deg masse lykke til! Ventingen er helt forferdelig, håper virkelig at du får positiv beskjed på mandag!!
 
Jeg var jo på jobbintervju denne uka som noen av dere kanskje vet... Og i går ringte de og ville ha meg, men ikke til den faste stillingen (fordi de prioriterte en mann pga kvinnsammensetningen der), men de syntes jeg hadde gjort et så bra inntrykk at de i første rekke ville tilby meg et engasjement på 3 måneder.... Det er jo en veldig fin bekreftelse å få, men 3 måneder da- det gir meg ikke så mye fleksibilitet og jobbsikkerhet for fremtiden. Jeg prøvde å legge inn forslag om et 6-mnds engasjement, fordi det ville gi meg mer sikkerhet og en bedre CV (ser bedre ut på cv’n om man har jobbet en plass et halvt år fremfor 3 mnd).
 
Last edited:
Back
Topp