Skravletråd uke 17!

Jeg vil si at vanligvis så vil man kunne se hjertet slå i uke 7+4, men kroppen er fantastisk og man skal jo *aldri* si aldri!! Fant de noe som helst på ul? Jeg vet at noen ganger, hvis kvinnen har en spesiell fasong (tilbakevendt) på livmoren sin, så kan det være veldig vanskelig å se på TUL. Proben må da holdes annerledes for at det skal være mulig å se. Har lest flere historier om kvinner som har fått beskjed om at her er det ikke liv, for så å finne liv en uke eller to senere.

Jeg ønsker deg masse lykke til! Ventingen er helt forferdelig, håper virkelig at du får positiv beskjed på mandag!!


Vi så no ei lita nøtt/bønne som låg i livmor ❤️☺️
Så vi håper på bedre nyheter på mandag. Så håper jeg på en bra HCG stigning
 
God kveld :) Hva styrer dere med? :)

God kveld :)
Akkurat karra meg opp av sofaen, har vært småuggen i hele kveld, og så spydde jeg i hånda mi! (Sorry, ekle detaljer.) Og han nest eldste gutten min var på vei ut, han skal være med en kompis på tur i helgen, han så på meg og dro genseren over hodet og skrek "vik fra meg!" Haha.. sa det ikke var smittsomt, men jeg fikk ingen klem :p

Vel litt avsporing, hehe...

Hva gjør du på da?
 
God kveld :)
Akkurat karra meg opp av sofaen, har vært småuggen i hele kveld, og så spydde jeg i hånda mi! (Sorry, ekle detaljer.) Og han nest eldste gutten min var på vei ut, han skal være med en kompis på tur i helgen, han så på meg og dro genseren over hodet og skrek "vik fra meg!" Haha.. sa det ikke var smittsomt, men jeg fikk ingen klem :p

Vel litt avsporing, hehe...

Hva gjør du på da?

Hehe, huffda.. Ikke alt de førstår :') Håper formen blir bedre da, ikke nå morsomt med den der spyinga :/
Nei jeg planet meg i sofaen når jeg kom hjem fra jobb i 4 tiden og har egentli bare vær i den siden jeg kom hjem. Gjort litt småting inni mellom. Men skal ikke skryte at det har vært så alt for mye :')
Nå er jeg innmari sulten, men aner ikke hva jeg har lyst på :/
 
Hehe, huffda.. Ikke alt de førstår :') Håper formen blir bedre da, ikke nå morsomt med den der spyinga :/
Nei jeg planet meg i sofaen når jeg kom hjem fra jobb i 4 tiden og har egentli bare vær i den siden jeg kom hjem. Gjort litt småting inni mellom. Men skal ikke skryte at det har vært så alt for mye :')
Nå er jeg innmari sulten, men aner ikke hva jeg har lyst på :/

Det er så kjipt.. så sulten, men har liksom ikke lyst på noe... ingenting frister...
 
Det er så kjipt.. så sulten, men har liksom ikke lyst på noe... ingenting frister...
Ja... Vent nestn bare på at kvalmen ska kom snart :eek:

Åsså skjønn eg ikke ka som går av fotn min heller :eek: Lur på om eg ha overbelasta eller gjort nå sprell på arbei me den. Før kne og ankeln e "ond" ikke så ondt at eg ikke klar å gå på den og sånn, men kjenn at eg ha jort nå sprell, men husk jo ikke at eg ha gjort nå spesielt :') Huff, mykje å klag på som man må få ut kjenn eg i den her tida :eek: :')
 
God morgen [emoji173] Nå er det jobb til klokken 4, så er vi bedt til noen venner. Imorgen blir det sofaen på meg. Skikkelig sliten om dagen
 
Å nå skal samboer ut og kjøpe noe som heter tacorull til middag. Er nesten som en kebabrull, bare med taco ingredienser. Har hatt lyst på det i hele dag og kjenner jeg gleder meg som en liten unge! :') Har slitt med dårlig mat lyst og ikke lyst på noen ting egentlig de 2 siste ukene iallefall. Å bare følelsen av å få lyst på noe, var helt fantastisk! Håper han kommer nok fort hjem så at jeg ikke har mistet lysten :'D
 
God kveld :)
Akkurat karra meg opp av sofaen, har vært småuggen i hele kveld, og så spydde jeg i hånda mi! (Sorry, ekle detaljer.) Og han nest eldste gutten min var på vei ut, han skal være med en kompis på tur i helgen, han så på meg og dro genseren over hodet og skrek "vik fra meg!" Haha.. sa det ikke var smittsomt, men jeg fikk ingen klem :p

Vel litt avsporing, hehe...

Hva gjør du på da?

Uff, haha, stakkars deg! Er du så uggen hver dag? Her har vi nettopp vært på tivoli med minstemann og nå er det straks klart for tacokveld her i huset, mannen lager siden jeg blirt fortere sliten nå :)
 
Akkurat nå ligger jeg bare på sofaen selv. Har egentlig ingen planer for kvelden, litt godt men samtidig litt kjedelig :')

Ååå, men da må du finne en koselig film på netflix eller noe. Plei deg selv og ta ansiktsmaske eller et varmt fotbad, lakker neglene etc:) Det kjenner jeg hadde vært luksus her også nå! :) xsmile3

Jeg elsker skrekkfilmer forresten, men gode gammeldagse grøssere som ikke er så veldig sci fi eller paranormale. Noen som har noen å anbefale??
 
Hvordan er det forresten med sexlysten til dere andre nå om det er lov å spørre? Jeg hadde økt sexlyst de første to ukene av graviditeten men siden har den bare dalt i takt med uvelheten og kvalmen :( Synes det er litt kjipt, men håper ikke det kommer til å vedvare gjennom hele graviditeten da
 
Ååå, men da må du finne en koselig film på netflix eller noe. Plei deg selv og ta ansiktsmaske eller et varmt fotbad, lakker neglene etc:) Det kjenner jeg hadde vært luksus her også nå! :) xsmile3

Jeg elsker skrekkfilmer forresten, men gode gammeldagse grøssere som ikke er så veldig sci fi eller paranormale. Noen som har noen å anbefale??
Ja, har prøvd å hinte fram til noen venninner at jeg kjeder meg litt så jeg får se om de tar hinte :')
Ellers blir det nok en film og ansiktmaske i kveld på sofaen og mye titting her inne :')

Ser nesten aldri skrekkfilmer eller grøssere så jeg er nok ikke mye til hjelp der :(
 
Hvordan er det forresten med sexlysten til dere andre nå om det er lov å spørre? Jeg hadde økt sexlyst de første to ukene av graviditeten men siden har den bare dalt i takt med uvelheten og kvalmen :( Synes det er litt kjipt, men håper ikke det kommer til å vedvare gjennom hele graviditeten da
Jeg har ikke vært i form siden jeg fikk positiv test. Så her er vi faktisk på dag 28 utn noe sånn kosing, men jeg er faktisk så "dum" at jeg tørr nesten ikke ha sex heller :eek: Er så redd for å eventuelt blød etterpå eller hvis noe går alt så blir jeg automatisk å tenke at det var grunnen til at det skjedde. Å jeg vet jo at det er trygt og ha sex fordi om man er gravid.. Men jeg kjenner på kroppen at jeg har ikke noe lyst og tenker på alle farene :eek: Åsså hjelper det ikke at formen er på bånn heller :(
 
Jeg har ikke vært i form siden jeg fikk positiv test. Så her er vi faktisk på dag 28 utn noe sånn kosing, men jeg er faktisk så "dum" at jeg tørr nesten ikke ha sex heller :eek: Er så redd for å eventuelt blød etterpå eller hvis noe går alt så blir jeg automatisk å tenke at det var grunnen til at det skjedde. Å jeg vet jo at det er trygt og ha sex fordi om man er gravid.. Men jeg kjenner på kroppen at jeg har ikke noe lyst og tenker på alle farene :eek: Åsså hjelper det ikke at formen er på bånn heller :(

Jepp, kjenner meg igjen der ja.. :( Jeg blødde alltid etter samleie fra uke 14 og utover i forrige svangerskap. Ble jo like redd hver bidige gang og valgte å få sjekket opp blødningene uansett, selv om årsaken var ganske tydelig. Men man blir jo litt småfrynsete av sånt, og det er jo aldri gøy å blø!
 
Back
Topp