Her er det heller ikke andre klær enn stretchy strømpebukse og kjole som fungerer! Jeans føles som døden, fytte rakker’n som den skviser på magen..
Åh, og så skulle jeg egentlig komme i gang med trening etter jenta ble født i februar i fjor - men, kom aldri skikkelig i gang..
Og nå er jeg gravid igjen, og jeg er fysen på bakst og godis og trener ikke. Blæ!
Er ikke feit, men er litt for tung - 8-10 kg over trivselsvekta.
Hvordan komme i gang med trening når man allerede er blitt gravid?? Åh.
Har medlemskap på treningsstudio.
Setter pris på tips Hadde bekkenløsning fra ca 4. måned forrige svangerskap, og vil gjerne prøve å legge til rette for at det ikke skal gjenta seg..
Ikke glad i gruppetimer, er mer glad i egentrening på apparater.
Ville startet med gåturer ute i naturen, nå er det vår! Det er noe som er lett, overkommelig også frister det kanskje mer enn et treningssenter. Og man får masse påfyll av lykkehormoner og energi!
Så ville jeg startet med lette styrkeøvelser, som går på hele kroppen. Jeg personlig er veldig glad i å bruke strikk! Det er fordi det er lett å gjøre på egenhånd, man kjenner at kroppen jobber og man kan trene hvor som helst, når som helst.
Jeg legger til øvelser for alle muskelgruppene i kroppen hver trening. Ellers vet jeg at slynge er bra trening for gravide.
Å slanke seg som gravid er ikke bra, men er helt for å være aktiv! Det er bare bra og godt for kroppen, uansett vekt.
Jeg trente ikke forrige svangerskap pga ekstrem kvalme, blir nok ikke å trene denne gangen heller. Men skal gå turer når kvalmen har roet seg