Tigerbaby
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Jepp. Fordi mange førstegangs ikke har mage før..På helsekortet starter vel ikke symfisemålinga før uke 25
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Fordi mange førstegangs ikke har mage før..På helsekortet starter vel ikke symfisemålinga før uke 25
Jeg hadde alt det i uke 8-9 sist.. innkallingen til oul kom samtidig som jeg mistetLegen min var litt vel effektiv, tok blodprøver tidlig og nå har jeg fått både fødeplass og innkalling til ordinær UL - allerede i slutten av uke 14. Litt rart, men.
Jeg hadde bare gjort detHva tenker dere om å stripe håret tidlig i graviditeten. Hadde dere ventet??
Helt greitHva tenker dere om å stripe håret tidlig i graviditeten. Hadde dere ventet??
Ååå så gøy!! Jeg bestilte angelsound i dag. Får den vel sikkert slutten av neste uke vil jeg tro er det tydelig lyd??10+0 i dag, og der fant jeg hjertelyden med angelsound
Ååå så gøy!! Jeg bestilte angelsound i dag. Får den vel sikkert slutten av neste uke vil jeg tro er det tydelig lyd??
Gleder meg så mye til å prøve, men må sikkert smøre meg med tolmodighetJa, syns absolutt det er det.
Var veldig tydelig hva som var hjertelyden til den lille i magen, og hva som var fra meg iallefall.
Høres ut som et lokomotiv i hastighet
Er første gang jeg har funnet den så tidlig da.
Men god investering, kjøpte den når jeg gikk gravid i 2008. Så kan jo henne de som er på markedet nå er enda bedre
Jeg fant og i dag, 8+4. Ble helt sjokkert over at jeg fikk til! Hadde aldri trodd jeg skulle finne. Livmoren er definitivt under skambenet hos meg..10+0 i dag, og der fant jeg hjertelyden med angelsound
Har du samme merke? Ååå det må være så betryggende å få høreJeg fant og i dag, 8+4. Ble helt sjokkert over at jeg fikk til! Hadde aldri trodd jeg skulle finne. Livmoren er definitivt under skambenet hos meg..
Jeg har babyplan sin egenHar du samme merke? Ååå det må være så betryggende å få høre
Fantastisk herlig da!Jeg fant og i dag, 8+4. Ble helt sjokkert over at jeg fikk til! Hadde aldri trodd jeg skulle finne. Livmoren er definitivt under skambenet hos meg..
Jeg var så kjekk i nebbet på at jeg ikke trenger gravidklær på leeenge, vel.
Etter at jeg rundet 7+0 sa det bare boom, så mye tidligere enn tidligere graviditeter! Men det er jo fjerde gangen så...
Nå blir det kjoler og skjørt fremover