Skravletråd uke 14

Legen min var litt vel effektiv, tok blodprøver tidlig og nå har jeg fått både fødeplass og innkalling til ordinær UL - allerede i slutten av uke 14. Litt rart, men.

Legen min var litt vel effektiv, tok blodprøver tidlig og nå har jeg fått både fødeplass og innkalling til ordinær UL - allerede i slutten av uke 14. Litt rart, men.
Jeg hadde alt det i uke 8-9 sist.. innkallingen til oul kom samtidig som jeg mistet :hilarious:

Men oul i uke 14 hadde jeg ringt inn og hør om, for dét er jo feil

På tur til Paris på jobb tur. Hjemme i natt. Avspaserer halve morgendagen. Gleder meg til å sove i helgen.

Ååå så gøy!! Jeg bestilte angelsound i dag. Får den vel sikkert slutten av neste uke vil jeg tro:) er det tydelig lyd??

Ja, syns absolutt det er det.
Var veldig tydelig hva som var hjertelyden til den lille i magen, og hva som var fra meg iallefall.
Høres ut som et lokomotiv i hastighet :happy:
Er første gang jeg har funnet den så tidlig da.
Men god investering, kjøpte den når jeg gikk gravid i 2008. Så kan jo henne de som er på markedet nå er enda bedre :happy:

Ja, syns absolutt det er det.
Var veldig tydelig hva som var hjertelyden til den lille i magen, og hva som var fra meg iallefall.
Høres ut som et lokomotiv i hastighet :happy:
Er første gang jeg har funnet den så tidlig da.
Men god investering, kjøpte den når jeg gikk gravid i 2008. Så kan jo henne de som er på markedet nå er enda bedre :happy:
Gleder meg så mye til å prøve, men må sikkert smøre meg med tolmodighet ;)

Må si jeg gleder meg til formen tillater at jeg tar over kjøkkenet og middagslaginga igjen.. :hilarious: Mannen er ikke en mesterkokk for å si det sånn..

Men jeg setter veldig stor pris på innsatsen da! :angelic:

Jeg fant og i dag, 8+4. Ble helt sjokkert over at jeg fikk til! Hadde aldri trodd jeg skulle finne. Livmoren er definitivt under skambenet hos meg..
Fantastisk herlig da!
Man skal jo ikke overdrive bruken av de der. Men er 3.svangerskapet jeg bruker det i. Og for meg har det vært veldig greit å bare sjekke at det er liv frem til jeg begynner å kjenne bevegelse. Og også på slutten, om det er dager hvor de har vært mer rolige.
Men så klart, om man er urolig, og har kjent lite liv, må man helt klart ringe føden på slutten uansett. Og ikke slå seg til ro med at alt er fint bare fordi man finner hjertelyden.

Åh, i dag orket jeg endelig å gå en tur i skogen. Så deilig å røre på seg etter å ha ligget mer eller mindre rett ut i to uker. Deilig vær, fuglekvitter og natur hjelper på humøret. Og nå måtte jeg hvile meg og spise litt igjen. :hilarious:

Jeg var så kjekk i nebbet på at jeg ikke trenger gravidklær på leeenge, vel.
Etter at jeg rundet 7+0 sa det bare boom, så mye tidligere enn tidligere graviditeter! Men det er jo fjerde gangen så...
Nå blir det kjoler og skjørt fremover :woot:

Jeg var så kjekk i nebbet på at jeg ikke trenger gravidklær på leeenge, vel.
Etter at jeg rundet 7+0 sa det bare boom, så mye tidligere enn tidligere graviditeter! Men det er jo fjerde gangen så...
Nå blir det kjoler og skjørt fremover :woot:

Samme her, jeg er i uke 10 nå, men førstegangs, og føler meg som ei ku når jeg går med vanlige bukser. De fremhever og strammer der de absolutt ikke burde, så jeg har byttet til mammabukser. Utrolig deilig å slippe å føle at man bare eser ut helt uhemmet, og ha bukser som sitter fint i livet :hilarious:

Her er det heller ikke andre klær enn stretchy strømpebukse og kjole som fungerer! Jeans føles som døden, fytte rakker’n som den skviser på magen..

Åh, og så skulle jeg egentlig komme i gang med trening etter jenta ble født i februar i fjor - men, kom aldri skikkelig i gang..
Og nå er jeg gravid igjen, og jeg er fysen på bakst og godis og trener ikke. Blæ!

Er ikke feit, men er litt for tung - 8-10 kg over trivselsvekta.

Hvordan komme i gang med trening når man allerede er blitt gravid?? Åh.
Har medlemskap på treningsstudio.
Setter pris på tips :) Hadde bekkenløsning fra ca 4. måned forrige svangerskap, og vil gjerne prøve å legge til rette for at det ikke skal gjenta seg..

Ikke glad i gruppetimer, er mer glad i egentrening på apparater.

Back
Topp