Pileah
Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Augustlykke 2022 ❤️
Maisløyfene 2024
Føler jeg spiser heletidenjeg er så dritt lei allerede, uggen konstant, og sulten konstant!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler jeg spiser heletidenjeg er så dritt lei allerede, uggen konstant, og sulten konstant!!
Høres kanskje ut som kroppen sier at du gjorde litt for mye under den treningsøkten..Skværet opp med sambo i går. Han har en egen egenskap til å få meg i godt humør - også når jeg ikke vil være i godt humør.
Var og trente nå nettopp. Føler meg helt ille - is kald, utmattet og nesten som lavt blodsukker. Har spist så burde ikke være det da... hadde jeg ikke fått trening i arbeidstiden tidligere i dag hadde jeg tatt egenmelding nå.... litt for teit å trene på seg fravær fra jobb
Jeg vet... hodet mitt har mye mer vilje enn kroppen har godt av. Jeg løp en gang ei mil med ukomplisert brudd i foten. Trodde den "bare" var vrikket, teipte og løp videre Jeg trente i dag med pt (som vet om svangerskapet) og hun måtte si i fra at det var lov å sitte ned og roe ned ... så der har du meg ;pHøres kanskje ut som kroppen sier at du gjorde litt for mye under den treningsøkten..
Ta det rolig et par dager, og kanskje ikke trene fullt så hardt neste gang?
Been there, done that tusla rundt på knekt ankel i masse timerJeg vet... hodet mitt har mye mer vilje enn kroppen har godt av. Jeg løp en gang ei mil med ukomplisert brudd i foten. Trodde den "bare" var vrikket, teipte og løp videre Jeg trente i dag med pt (som vet om svangerskapet) og hun måtte si i fra at det var lov å sitte ned og roe ned ... så der har du meg ;p
Bra jeg ikke er aleneBeen there, done that tusla rundt på knekt ankel i masse timer
Skværet opp med sambo i går. Han har en egen egenskap til å få meg i godt humør - også når jeg ikke vil være i godt humør.
Var og trente nå nettopp. Føler meg helt ille - is kald, utmattet og nesten som lavt blodsukker. Har spist så burde ikke være det da... hadde jeg ikke fått trening i arbeidstiden tidligere i dag hadde jeg tatt egenmelding nå.... litt for teit å trene på seg fravær fra jobb
Det er fælt å gå å vente på det. Fins det noe privatklinikker du kan dra til, når det er så lang ventetid? Jeg fikk hastetime på min TUL, så fikk se hjerteslag da jeg var 6+6.Er det virkelig ikke mulig å få TUL før uke 12?
Føler at ting ikke går veien nå og jeg vil bare se om det finnes hjerteslag eller ei, men neida. Tidligste jeg kan få er først om 4 uker, når jeg er i uke 12, og jeg føler dette minner om MA nå liksom og synes det høres helt grusomt ut å evt måtte vente så lenge..
Jeg bruker å finne hjertelyden selv 9+4, det har jeg gjort med begge guttene mine, og i dag er jeg 8+2 så det spørs om jeg ikke må dra frem doppleren snart før jeg går på veggen her.
Er det virkelig ikke mulig å få TUL før uke 12?
Føler at ting ikke går veien nå og jeg vil bare se om det finnes hjerteslag eller ei, men neida. Tidligste jeg kan få er først om 4 uker, når jeg er i uke 12, og jeg føler dette minner om MA nå liksom og synes det høres helt grusomt ut å evt måtte vente så lenge..
Jeg bruker å finne hjertelyden selv 9+4, det har jeg gjort med begge guttene mine, og i dag er jeg 8+2 så det spørs om jeg ikke må dra frem doppleren snart før jeg går på veggen her.
Kan hcg-måling være ett alternativ? Den bør jo fortsatt øke selv om den ikke øker like kraftig som helt i starten.Vi har bare 1 som driver privat der jeg bor og der får man ikke TUL før uke 12. Jeg har ikke fått svar fra det offentlige enda, men fikk time til OUL, så tror ikke det ble TUL hos de. Sist fikk jeg TUL på sykehuset i uke 10, men det ser ut til å bli uaktuelt denne gangen.
Jeg har ikke hatt MA selv, men søsteren min hadde det så fikk vel opplevd det på nært hold sånn sett. Selv har jeg opplevd SA, kjemisk og bortfall av tvilling.
Jeg føler meg ikke gravid lengre heller og har bare noen få, svake tegn igjen, så jeg vil egentlig bare vite noe mer sikkert, enten jeg får vite at det er MA eller om jeg får puste lettet ut og vite at alt er fint. Denne mellomverden er skikkelig ekkel.
Hcg skal synke etter uke 10 omtrent..Kan hcg-måling være ett alternativ? Den bør jo fortsatt øke selv om den ikke øker like kraftig som helt i starten.
Hun skriver hun er 8+2.Hcg skal synke etter uke 10 omtrent..
Har dere vært på første kontroll enda? Hva som egentlig skjer der? Jeg har fått time i neste uke, er den 10 uke da.
På helsekortet starter vel ikke symfisemålinga før uke 25Man får et ark der lege/jordmor skriver utviklingen din på. Så prater man litt. Urinprøve er viktig å ta med, så man kan sjekke at alt er ok. Så veies man. Vet ikke om man kan måle Symfysen enda da, eller man må vente til neste time.