Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, samboere kan være ganske dusteteSå bra at du fikk gjennomført tul og nytt sykehus mye nærmere. Ikke lett med de avstandene i nord.
I dag er jeg sur. Dustete samboer. Trenger jeg si mer?
Som nevnt.. må sende inn på nytt da listen ble kansellert. Får ikke bruke en full liste dersom folk ikke har spurt. Du må sende melding til de tilgangsansvarlige.Vis vedlegget 293684 Ser det er flere som har fått "banner" der det står Novemberbarna. Jeg står på lista her, skrevet av en av tilgangsansvarlige på lørdag, dette er noen av navnene som er søkt inn Men kan ikke se den skjulte gruppa eller "banner"
Det er gjort. Var ikke klar over at det var et problem med noe av dette. Har fått det med meg nåSom nevnt.. må sende inn på nytt da listen ble kansellert. Får ikke bruke en full liste dersom folk ikke har spurt. Du må sende melding til de tilgangsansvarlige.
Har vært en del tull med det skjulte forumet nå, litt feil her og der osvDet er gjort. Var ikke klar over at det var et problem med noe av dette. Har fått det med meg nå
Føler meg skikkelig lat for tiden og klarer ikke å skjønne om det er fordi jeg faktisk er lat eller om det er fordi jeg er gravid. Føler meg feit og oppblåst i tillegg.
Men ellers en finfin dag da
Da satser jeg på at du har helt rettKjenner meg så igjen, det er vanskelig å skjønne. Men tror jeg begynner å innse at det er mest graviditeten og minst min latskap (Kommer sikkert til å gå på flere smeller, dog)
Jeg er også sulten hele tiden, veldig slitsomt!Jeg er SÅ DRITT LEI.. av å hele tiden være sulten, tar toppen 1time etter en stor middag også er jeg sulten igjen! Men jeg har jo egentlig ikke lyst på noe og er lei av å spise.. forslag? Går dette over snart..
Sånne dager har jeg også!! Kroppen er rar!! Salt lakris hjelper litt.. litt..Jeg er SÅ DRITT LEI.. av å hele tiden være sulten, tar toppen 1time etter en stor middag også er jeg sulten igjen! Men jeg har jo egentlig ikke lyst på noe og er lei av å spise.. forslag? Går dette over snart..
jeg er så dritt lei allerede, uggen konstant, og sulten konstant!!Jeg er også sulten hele tiden, veldig slitsomt!
Takk for tips! Det skal vel ikke være lov å være så drittlei så tidlig men..Sånne dager har jeg også!! Kroppen er rar!! Salt lakris hjelper litt.. litt..