Skravletråd?, trøndermammaer

Jeg var på sånn gruppe info hos jordmor på helsestasjonen for østbyen som ligger på strindheimskolen. Var der i midten av april. Vi var bare 3stk der som alle har temin i oktober.
 


Nettiz skrev:
Jeg var på sånn gruppe info hos jordmor på helsestasjonen for østbyen som ligger på strindheimskolen. Var der i midten av april. Vi var bare 3stk der som alle har temin i oktober.



Det er samme jeg skal på. Hører også til Strindheim, skal dit 10mai, jeg har jo termin i november, men sniker her siden jeg mest sannsynlig føder i oktober. Var det bra? Rart at det bare var tre stykk der, så for meg det var kjempe populært.
 
Jeg var på felles info møte på sunnland helsestasjon, og vi var 8 stk på nygruppe. Alle termin i oktober. Man kan jo sikkert starte ett lite treff med de som er der om man ønsker. Er jo bare å spørre (iallefall om man føler at man får kontakt). Var en artig gjeng jeg møtte. Mn anbefaller å benytte seg av barsel gruppe om man får tilbud om d. Da møter man flere i nærområdet med barn født i samme mnd. Og har enda utbytte av d, enda d er snart 3 år siden snuppa mi kom til verden.
 
Back
Topp