Skravletråd?, trøndermammaer

MillaKaroline

Blir kjent med forumet
Hei! Noen trøndermammaer som kan tenke seg å starte en skravletråd? :-) -milla
 
Du startet nettopp en!



MillaKaroline skrev:
Hei! Noen trøndermammaer som kan tenke seg å starte en skravletråd? :-) -milla


 
Hei og hå! Står til der? :-)
 
Herlig! Gratulerer med baby i magen :-) Bor i nord Trøndelag for øyeblikket, men skal flytte nærmere Trondheim til sommeren. Har en gutt født juli 2011, og termin med neste baby 10.okt. Blir 15 mnd mellom de, så får det nok travelt :D Har dere begynt å kjenne noe liv i magen da? Venter ennå jeg. Uke 16 i dag ! Milla
 
Jeg bor i Orkanger, men kommer fra Trondheim :-) Er 13 uker bare, men kjenner absolutt at det lever inne i magen! 

MillaKaroline skrev:
Herlig! Gratulerer med baby i magen :-) Bor i nord Trøndelag for øyeblikket, men skal flytte nærmere Trondheim til sommeren. Har en gutt født juli 2011, og termin med neste baby 10.okt. Blir 15 mnd mellom de, så får det nok travelt :D Har dere begynt å kjenne noe liv i magen da? Venter ennå jeg. Uke 16 i dag ! Milla


 
Hei! :) Jeg bor også i nord-trøndelag men er egentlig fra Trondheim...
Har ei jente på snart 3 år og en gutt på 1,5 år og termin 2.oktober :)
Jeg kjenner liv i magen, men ikke så godt som jeg gjorde på samme tid sist gang..

Vært moro med et trøndertreff etterhvert, om det lar seg gjøre:)
 
Jeg bor også i Orkanger. =)
Har ei jente på 4 år, og har termin 22 oktober =)
 
Bor litt utenfor Trondheim, venter vårt første barn i oktober
 
Hei Hei!!!

jeg bor i Tr.heim og venter nr 2, har ei på 2, som blir 3 når knøtte kommer.
Kjenner at d er noen der ja, men ikke direkte spark enda, men er jo bare 14 uker imra.Lrs hvordan står d til me dere kommende mamma`er?
 
Jeg er fra og bor i Trondheim. Har en gutt fra tidligere forhold som er 2005 modell og samboer har en som er 2001 modell. Sammen har vi en gutt som ble født i juni 2011 og nå venter vi en til i oktober Veldig spente på hvem som skjuler seg inni magen, må nok vente til UL som er 18 mai.
 
Hei!
Jeg er fra Trondheim og har ei jente født juni  08 og en gutt født februar 10.
Venter tvillinger i oktober så ser frem til en hektisk høst.      
Hvor gamle er dere?       
 
Hallo alle trøndermammaer :)
Bor like utenfor tr.heim og skal bli mamma for første gang! Egen skravletråd var et bra initiativ!
 
jeg blir 30 til høsten
 
Jeg er 33 år og har tre barn fra før som er 12, 10 og 3 år :-)
 
Heei! Jeg hører til november, men pga bicorn uterus føder jeg mest sannsynlig i oktober, og siden det var så mange trøndere her hiver jeg meg på :) Er 11 uker og kjenner ingenting enda. Er 27 år og har en gutt som blir 3 i desember (hadde da termin i januar)! Sist var jeg gravid i venstre livmor, nå er jeg i høyre, er risikosvangerskap med fare for senabort, men krysser fingrene :D
 
Takk for det, og takk i lige måde :) Jeg har termin 1 oktober foreløpig, skal på ordinær UL i slutten av mai og da får jeg vite 100% sikkert. Kjenner ikke noe liv ennå nei, og det er egentlig helt greit for meg, synes det å være gravid er ganske skummelt og rart egentlig, hehe.. :P Men går bedre nå etter jeg var på UL i går, dèt var stort! :D Har du vært på UL enda?
 
jeg blir 30 rett før jul :)
 
hei hei.. jeg er 30, blir 31 i oktober og har termin 6 oktober foreløbig. venter nr 2, har en på 2,5 år no som er født i september 09, i uke 23 +6 så jeg er risikogravid og har sydd igjen livmorhalsen... prøver å tenke positivt og vil gjerne gå helt ut...

er fra trondheim og bor i trondheim...
 
Hei! 
Det er ingen av dere som kjenner til grupper hvor gravide kan samles i området Trondheim- Stjørdal? 
Ville så gjerne møtt andre gravide, fått høre andres erfaringer, råd osv...
 
Jeg blir 26 i år, og blir mor til 3 i oktober :)
 
Back
Topp