skravletråd tisrdag 16 mai

ORIGINAL: Miluna

mmm is ja... jeg kjøpte nylig 2 esker med is (sjokoladepinneis med bringebær inni oxo en isbar med sjokoladetrekk og karamell inni) yum yum! ..jeg har forøvrig oxo blitt små-hekta på vannmelon og andre fruktdelikatesser mmm!  gleder meg til å komme hjem [:)]

Mmm hørtes godt ut[;)]'
Hva jobber du med forresten?

Må gå og lage middag... (romle... romle...)

hei igjen, er innom en liten tur, sambo lager taco til meg[:D] så skal vi se fotballkamp, vært litt stille her inne idag ser jeg, mange som har ting og tang og ordne til imorgen kanskje[:D]

ORIGINAL: Lille0My

ORIGINAL: Stardust

ORIGINAL: Lille0My

Hesann!

Ja da var jeg gått inn igjen for dagen...vært ute i nesten hele dag.
Jeg var kjørte mamma til Gartneriet der vi shoppet i en hel time[:D] Det var ikke meningen at jeg skulle ha noe blomster,siden jeg ikke har helse til å ordne i bedene mine.........Men jeg kjøpte to Jyvler som var så spesiell at jeg ikke klarte å la være.......kjøpte en i fargen knall rød og en i fargen  gul m/rødt.
Så kjørte jeg mamma hjem og vi koste oss med litt salat![:)]
Deretter kjørte jeg hjem. Og tipp ka eg fikk over meg då? Jo, eg ryddet det ene bedet mitt og sagde ned en gammel Rododendro....Rundt den gamle rododendroen har jeg spadd ut av gresset og skal lage bed. Jyvlene plantet jeg også ...på to forskjellige plasser på den ene plenen.....[:D]
Så nå håper jeg at jeg får tid til å lage ferdig bedet som jeg har begynt på, rydde det andre bedet mitt og dra å kjøpe flere/nye stauder.....Gidder ikke så mange av de der sommerplantene, sparer mye peng på Stauder.......

Har nettop komt hjem fra fotballkamp med joakim. De tapte 6-1[:'(]

skal si...syns jeg ser deg med den magen over bedet[:D]men hva er rododendro?[8|]

arododendron er en plante/busk/tre i hagen:

slik som på disse bildene!!!!!

okay og den spadde du ned?var jo friske blomster det[8|]

men nå skal jeg ut å spise med min elskverdig mann.....snakkis jenter.

Deretter kjørte jeg hjem. Og tipp ka eg fikk over meg då? Jo, eg ryddet det ene bedet mitt og sagde ned en gammel Rododendro....Rundt den gamle rododendroen har jeg spadd ut av gresset og skal lage bed. Jyvlene plantet jeg også ...på to forskjellige plasser på den ene plenen.....
Så nå håper jeg at jeg får tid til å lage ferdig bedet som jeg har begynt på, rydde det andre bedet mitt og dra å kjøpe flere/nye stauder.....Gidder ikke så mange av de der sommerplantene, sparer mye peng på Stauder.......

Wow, må si jeg er mektig imponert. Selvhar jeg planta noen jordbærplanter i hverandakassen og noen tomatplantefrø i vindukarmen. Så nå vente jeg bare i spenning for å se hvor grønne mine fingrer er... Det ene tomatfrøet (av de 20 jeg plantet [&:]) har forresten begynt å spire [:)][:)][:)]

Logga av og leste dagens RB (avis) i hvilestolen... Gosh så trøtt jeg ble![X(]
Savner sambo.... Ikke vant å ha han borte på langkjøring lengre. Er i Sverige han nå...[8|]

Uvant at Lisbeth ikke har meldt seg....

ORIGINAL: Marihøne77

Mmm hørtes godt ut[;)]'
Hva jobber du med forresten?

jeg er jo student heltid da, så jobber kun kveld et par tre fire ganger i uka. tar i mot bestillinger samt gir produktinformasjon på internett/tv produkter. men idag er det ganske stille så jeg sitter faktisk og spiller poker med en annen her [:D]

du jobber/studerer?  

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Irene29

Logga av og leste dagens RB (avis) i hvilestolen... Gosh så trøtt jeg ble![X(]
Savner sambo.... Ikke vant å ha han borte på langkjøring lengre. Er i Sverige han nå...[8|]

Uvant at Lisbeth ikke har meldt seg....

Trøtt jeg og, har vært så sinnsykt slapp idag [&:], men kommer nok av lite søvn. Så ikveld skal jeg køye tidlig. Tenker du savner han ja, stakkars deg. Håper det går bra på UL på torsdag, gjør helt sikkert det. Ja syns også det var rart med Lisbeth [8|]. Skal snart kose meg med jordbær [8D]

Hun dukker nok opp.[:)]
Regner med det går bra på UL, men skal ta med sykehusbagen i bilen denne gangen også. Like greitt...[;)]
Jordbær har jeg også i kjøleskapet, men sparer de til i morgen. Koser meg med an mini balltop daim-is jeg nå.[8D]

Håper du får sove godt i natt da. Ofte litt greitt å være skikkelig trøtt når man går til sengs for da sover man tungt erfarer jeg.[8|]

Ja er spent hva espen sier om håret mitt ja. Det skal legges til at jeg aldri har gjort lignende. Hatt den samme hårsveisen i mange år. Er så spent atte... Om han ikke liker det, så er det greit. Hans mening betyr ikke alt. Er spent på reaksjonen... Svigermor ble helt stille og sa etter hvert at det var uvant... Jeg spurte om hu syntes det var stygt? Da sa hu nei... Nei rødtopp, bare uvant.[&:] Hehe jaja.. vi får se. I alllefall forandring fryder. [:)]
Syntes jeg var modig jeg... *pytt* Nok om håret mitt. Som sagt aldri gjort noe slik før, så jeg ble ganske opphengt i det... Big deal for meg.

Det blir for teit. Da er a ikke no venninne spørr du meg. Jeg kan være med på en liten fest jeg selv om jeg er gravid. tar med meg noe alkoholfritt, men dra når folk begynner å bli fulle... (jeg tåler ikke fulle folk, med mindre jeg selv drikker)
Jeg syntes venninna di har litt snevert syn...

Så artig at nurket kosa seg på kampen da emilie.

hallo jenter!
er en rask tur innom,det er pause i kampen,start mot vålrenga!! heia start!!
nå har vi shoppa litt mer rosa her,fant kjempe tilbud på trappegrind,kjempe greit å ha,en stund vi skal bruke det,men greit å få med seg de tilbudene!! så har vi vært å henta senga nå,så nå må min kjære mann til å montere,gleder meg,han er det motsatte av handy man så det blir alltid morsomt når vi holder på,heldigvis så begynner vi ikke krangle og slik,bare ler og har det morsomt... åå følte meg litt forelska nå her jeg sitter og dagdrømmer om min kjære sofa gris!!hihiihihi
ellers har alle det bra?

jordmora sa at hvis de ikke hadde gitt seg i løpet av ettermiddagen så burde jeg ta en tlf til fødeavd. de har ikke gitt seg og jeg har heller ikke ringt.... får litt angst jeg....uff.....  nei vil jo helst ha hun der inne litt til ihvertfall 2-3 uker til....

nei nå mine tuppelurer.. jeg har da masse jeg må gjøre... kan egentlig ikke skravle med der nå.

*Må henge opp klær.
*Rydde!!!!!!!!!!!!!!!
*Dra over gulvet?
*Dandere...
*legge fram finstasen til i morgen... både Othilie, Espen og min egen...
*handle

Ok-så vet dere at jeg er avhengi av bv...

samme her....
mannen min maser hele tiden at vi burde ringe,men for helt angst jeg...uff...
et sp.mål til dere som har barn fra før? hvordan skal dere gjøre det når dere må dra på sykehuset,tenker på det andre barnet og slik?hvis det skjer på natta osv? noen tips?

Har ikke spurt, men svigermor bor 50 meter unna. Skjer det på natta, så får hun komme å legge seg på sofaen her... til othilie våkner om morgenen. Skjer det når Othilie er våken så leverer vi a der...
*Må huske å ta opp dette her med svigermor!*

ORIGINAL: carina82

nei nå mine tuppelurer.. jeg har da masse jeg må gjøre... kan egentlig ikke skravle med der nå.

*Må henge opp klær.
*Rydde!!!!!!!!!!!!!!!
*Dra over gulvet?
*Dandere...
*handle

Ikke slite deg ut nå, tenk på bekkenet. Avhengig jeg og [:)]. Du må ha en fin 17-mai [:D]

Hehe... jaa.. men det er vanskelig å løsrive seg her i fra... [:D] Huff detta bekkenet. Selger det til høystbydene...

jo jeg har det,svigers bor ca 7 min her ifra med bil, så har jeg en søster også,som bor ca 5 min her ifra med bil, problemet er at hennes mann er på europa turne,men kommer hjem i slutten av denne måned så hun sa at jeg måtte vente til da, for da kom hun i en fei![;)]
ellers har jeg noen kjempe snille naboer,de er på vår alder og har to barn selv,så de har også tilbydt seg,men tenker på hva som er det beste for tobias jeg....krysser fingrene for at det skjer på dagen og ikke på natta som sist gang....

*Må henge opp klær.
*Rydde!!!!!!!!!!!!!!!
*Dra over gulvet?
*Dandere...
*handle

Ikke slite deg ut nå, tenk på bekkenet. Avhengig jeg og [:)]. Du må ha en fin 17-mai [:D]

Hehe... jaa.. men det er vanskelig å løsrive seg her i fra... [:D] Huff detta bekkenet. Selger det til høystbydene...

Nei takk,trenger ikke to!!! hihihihihihi....[:D]

Jo kom igjen da. Kjekt med 2 sett bekken da??? Kom igjen jenter.. liten bud-runde på bekkenet mitt her?
Det er ike på sitt vondeste i dag ass... så kom igjen .. gi bud!

OOOPS!!!
har glemt hele kampen,pausen er sikkert over nå!!! dere juni snupper har gjort meg helt avhengig av bv!!!hihihihih
vi snakkes! kanskje kommer jeg en tur innom litt senere!!!
hejdå!!

Back
Topp