skravletråd tisrdag 16 mai

ORIGINAL: carina82

Ok. Hehe.. Du er ikke rar. Vi er alle forskjellige. Hvem vet? kanskje hiver jeg ut espen jeg og? Ser for meg at han blir da...

Er veldig spent på hvordan jeg takler dette selv... Om sambo takler meg også. Så langt i forholdet/svangerskapet virker det som om han gjør..... Men blir vel noe helt annet på føden tenker jeg![:)]

ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: ale82

er det sant?vugge fram og tilbake? brukte såå lang tid sist gang på åpningstiden jeg....[8|]

jepp, opp å gå og vugge fram og tilbake, gjerne henge halveis over noe å støtte seg til mens rien er på topp.

Dette skal jeg ta til etterretning! [:D]

ORIGINAL: Mayajenta

hei jenter..noen her? må spørre dere om noe.. la merke til at jeg har fått rustfarget utflod og slim,noen ganger med litt blod i.. hva er grunnen til dette? kan det være noe på gang? i natt trodde jeg virkelig at det skjedde noe,så jeg fikk full panikk her.. ble skikkelig redd og turte ikke røre meg fra senga,så vondt var det i mange timer.. nå er det jo under 48 timer til jeg skal igangsettes,men skulle ikke forundre meg om det skjedde i mårra..den eneste dagen jeg IKKE vil at barnet mitt skal ha bursdag..hehe
husker så lite fra mitt forrige sv.skap at jeg tenkte kanskje dere visste noe? setter pris på deres synspunkt om den rustfargete utfloden/slimet..klemmer

Jeg er her!!!
Kan det være slimproppen?[8|]

ORIGINAL: tingeling1

Vil bare ønske alle en fin 17.mai i morgen jeg!!!!!

Går og legger meg jeg.... Ble litt oppitt over å prøve finklær som ikke passer...Får vel ta på meg en svart søplesekk i morgen [&:]

God natt!!

hihi... søppelsekk ja. Hva med den blå papirsekken??? Litt mer farge....[8D]

God 17. mai til dere alle!!

Jeg forstår nå at jeg blir heeeeeelt alene på BV i morgen.[:(][:(]

hm,tror slimproppen min gikk for noen uker siden,det trodde jordmor i allefall.. har hatt 2-3 cm åpning i ca 3 uker nå... har noen helt ville kynnere om dagen.spesielt på kvelden/natta.. men så stopper alt opp..  kommer liksom mer og mer rødt i utfloden/slimer for hver gang jeg er på do... hm,hva annet kan det være?

Kanskje du skal ringe føden og spørre en jordmor? Det er jo bestandig  tilgjengelighet hos dem...
Jeg er førstegangsfødene og ganske grønn på dette, men det virker som det kan være noe som er på gang.

å neida,kommer til å holde deg med selskap jeg vet du irene.. skal være her myye i mårra..

Å så bra!! nå ble jeg glad... men ikke noe fødsel i morgen da!?? Ok??? [:)]

ok,men takk for at du tok deg tid til å svare meg [;)]
skal se det ann noen timer,kanskje jeg ringer i natt..

Klart jeg kommer med synspunkt og tanker om hva det kan være.. hva annet er man inne på BV for! [;)]
Er så glad for at jeg har funnet ut av denne verden her. Hadde vært en skikkelig masekopp på jordmor og legen min om dere ikke hadde vært her for meg![:D]

oj, der rundet jeg jammen meg 1500 innlegg.. hehe så fort tia går

Gratulerer med 1500 inlegg!!!!  Vil se mange flere!!!!

Tror jeg skal lufte hunden, pusse tennebissene og lalle meg jeg nå.
Ble så stille her, så jeg regner med det er mange junimedlemmer som sover søtt nå.

NATTA alle sammen!!![:D]

er alle borte igjen?? eller er det noen som er våkne ennå

Da er jeg tilbake. Espen's reaksjon på håret mitt: "OI"........ "Jøss!"......[:D]
....... "det var forandring".... "aldri sett deg med en anna hårfarge jeg"..... 30 min senere: "Å ha sex med deg nå, vil være å ha sex med en anna person, siden du ser helt annerledes ut.."

Det var da en forsåvidt grei reaksjon. Han la nå merke til det selv at jeg hadde vært hos frisøren i dag lissom...[;)]

hehe du får spørre om han vil ha sex med den andre personen i dag[:D]

Kanskje det, kanskje...

Back
Topp