skravletråd tisrdag 16 mai

ORIGINAL: Irene29
Skal i møte med banken kl 10 i dag.
Lite lyst, men får vel bare dra å høre hva de skal "TIGGE" om. Solgte leilighet i høst, så jeg har noen penger på en konto som de lurer på. Regner med de vil ha meg til å sette de inn i fond eller noe.
Men jeg skal slå tilbake... Flytte bank om jeg ikke får gunstigere kår og renter..... Har vært lei det nye banksystemet deres i mange måneder nå.[&:]

Stå på Irene29 - YO KAN DOO IT!!!

hallo damer!
jeg har jordbær i kjøleskapet som roper på meg nå[:D]

ORIGINAL: BabyMama

ORIGINAL: tamiya

Hei på dere[:D]
Mannen min kom hjem med vannmelon til meg i går kveld,da jeg skulle dele den var den ikke rød men GUL inni. Jeg viste ikke at det finnes gul vannmelon jeg,Er det noe nytt eller?Den smakte helt lik den røde[:D]
Ellers så skal jeg ordne med baby klærne som jeg vasket i går[:D]

Nei, det stemmer det. Finnes en gul variant av vannmelon, men den er ikke så vanlig her hos oss. Noe "fancy og nytt" de har kommet med (høres ut som bestemora mi nå [:D]), tror jeg. Men den skal ikke være genmodifisert, for det er ikke lov i Norge...

ok,den var veldig god da,synes den var en smule søtere enn den røde[:)]

ORIGINAL: katrine35+

hallo damer!
jeg har jordbær i kjøleskapet som roper på meg nå[:D]
ok må forte meg avgårde i butikken skjønner jeg[:D] må bare slarve litt her og sette igang vaskemaskin og spise frokost, at jeg ikke har sånne ting klart i kjøleskapet[:)]

namme nam jordbær, skal jeg spise en eller to kurver??? [:D]

ORIGINAL: tamiya

Skal dere gå i tog i morgen da??

nope, beina mine ser ut som flytebrygger og ryggen og bekkenet orker ikke det troe jeg, ta det igjen neste år[:)]

ORIGINAL: katrine35+

namme nam jordbær, skal jeg spise en eller to kurver??? [:D]
passdeg ellers må jeg kaste deg ut for dårlig oppførsel[:D][:D]

Thi-hi [:D] Jeg har også en kurv jordbær stående. Spise en og en halv kurv i går... Og skal gjøre kål på resten nå snart. Må bare ta en dusj først... [;)]

heisann!

stakkars deg lille0my,fæle så stygge di kynnene og falske riene skal være med deg da[8|]se på det positive..du får sikkert en lett og fin fødsel[;)]

squat:setter di deg i gang etter en vis uke eller kan du bare gå til gulla din kommer?lurt plutselig på det[:D]

jeg skal ikke gå i tog i måre(snakk om å torturere seg selv...[:D])

irene:om du ikke gir deg nå så blir du kåra til babyverdens forettnings kvinne(nina på 2 plass[:D])
kansje det er mest ønsketenkning at du kommer til å få nå i mai nina...hehe.

Meeeennnnnnn nå må jeg også se å få gjort noe her..... har minst 1000 ting på tapetet før klkka blir halv to og eldstemann kommer hjem fra skolen....

Så, ha det på badet gammel sjokolade, kommer nok innom senere i kveld! [:D]

anita:gratulerer me årsdagen, håper du får en fin dag[:D]

Gratulerer med årsdagen Anita. [;)]

PS! lekkinga kan du bare venne deg til, den har en tendens til å fortsette i mange måneder når man ammer, ihverfall hvis man har mye melk. (Snakker av erfaring)

når e d normalt å begynn å lekk litt egentli? får ett par mnd siden så hadd æ noen dager nå blankt som kom fra puppen, har ikke sett d igjen etterpå. e litt øm på puppene da, men ingen lekkasje.

[:D]Gratulerer med årsdagen Anita20[:D]Håper dere får en fin dag.

Ellers go'morgen forresten til alle her(litt treig men..)Været kun vært bedre her,grått og trist,melt regn [:'(]

Gratulerer med ny uke til dere det gjelder i dag[;)]Det nærmer seg nå...

ORIGINAL: Stardust

heisann!

squat:setter di deg i gang etter en vis uke eller kan du bare gå til gulla din kommer?lurt plutselig på det[:D]

sist vi var på ullevål sa legen at i uke 38 vil de vurdere igangsetting, men virker som det er litt forskjell fra sykehus til sykehus. men jeg blir gjerne satt igang hvis det er mulighet for det[:D]

grattis anita20 kose dere masse idag

ORIGINAL: squat

ORIGINAL: Stardust

heisann!

sist vi var på ullevål sa legen at i uke 38 vil de vurdere igangsetting, men virker som det er litt forskjell fra sykehus til sykehus. men jeg blir gjerne satt igang hvis det er mulighet for det[:D]

uke 38?jøss er jo nesten het helt "vanlig"svangerskap det.du er god.tenker at det er jo dobbelt så tungt for deg.å jeg merker hvor tungt det er for meg nå med kun en.[:)]

grattis med kjærlighetsdagen anita

ORIGINAL: Flori

Her var det stille gitt [8|]. Jeg har nettopp sendt Benjamin ned til Svigers, så tenkte å prøve å få en time på øyet. Blir jo toppen 4-5 timer med søvn pr. natt. Litt lite [:@]. 

uff ja det blir for lite.du får ta deg en velfortjent hvil[:)]

Back
Topp