Skravletråd Tirsdag 6. juni

Kjenner godt med dytting og stikking lengst der nede, i morgen får jeg vite om hodet er festa eller ikke!
Har også fått mer vondt generellt i symfysen, men det kan også ha med bekkenløsningen å gjøre........

Heisann alle sammen!!!
Kom ikke inn på BV i hele går jeg.. noe feil... huffe.. ble sint...
De klarer ikke å finne ut hverjen om hodet har festet seg eller om
lille preben ligger med hodet opp eller ned til meg...

Skal til legen i mårra, men må vel inn på UL IGJEN da.. for å finne det ut...

NÅ har jeg snart gått gravid i 9mnd og med forholdsvis stor mage de siste mnd.
Men tror dere jeg klarer å venne meg til den der digre "ballen" som er foran på kroppen min.....nei!
I går skulle jeg hente noe i øverste hylle på kjøkkenet, og la magen på kaffetrakteren som sto på benken.......auuuuuuu
I morgest skulle jeg gå ut fra soverommet og skrapet opp magen på dørhåndtaket, blødde og har noen fine risp......auuuuuuu
Stadig vekk "bøller" jeg borti sambo når vi står sammen på badet eller kjøkkenet..........tjihi
Noen andre som ikke enda er vant med magen sin????

ser ikke ut som jeg har vent meg med den nei[8|]
tror jeg er mye smalere enn jeg er vist jeg skal smyge meg forbi noe/noen

Kjenner meg igjen der gira....!!
har funnet ut at jeg tar like stor plass om jeg går rett frem
eller hvis jeg går på siden, hvis jeg skal smyge meg forbi
noe... hehe[:D][:D][:D][:D] arti ja... [:'(]

Var på "brustadbua" (bunnpris) og skulle handle noe på søndag, trangt og lite og masse folk.
Måtte smyyyyge meg forbi folk og hyller for å finne det jeg trengte.
Men to ganger dulta jeg borti en dame, ene gangen mista ho pølsepakken på gulvet.........hun kikka på meg og lo, sa at hun skjønte akkurat hvordan jeg hadde det.[:D][:D]

Bra hun kunne le av det da.....

ORIGINAL: Lille0My

ORIGINAL: gira

NÅ har jeg snart gått gravid i 9mnd og med forholdsvis stor mage de siste mnd.
Men tror dere jeg klarer å venne meg til den der digre "ballen" som er foran på kroppen min.....nei!
I går skulle jeg hente noe i øverste hylle på kjøkkenet, og la magen på kaffetrakteren som sto på benken.......auuuuuuu
I morgest skulle jeg gå ut fra soverommet og skrapet opp magen på dørhåndtaket, blødde og har noen fine risp......auuuuuuu
Stadig vekk "bøller" jeg borti sambo når vi står sammen på badet eller kjøkkenet..........tjihi
Noen andre som ikke enda er vant med magen sin????

Jaaaaaa.....det kan jeg skrive under på..hihihi....Jeg er så diger og lite vandt med denne bollemagen at jeg dulter ungene i gulvet flere ganger for dagen -............stakkars.......

*knis* stakkars ungene dine! Bra ikke mamma er ofte gravid

hohoho... signerer mange innlegg her ja.. tror jeg er slankere enn jeg egentlig er... under forrige svangerskap, var jeg høy gravid midt på sommeren, og hvis jeg lagde middag så gjorde jeg det i bare bh'en, pga varmen og hetetoktene. Og da fikk jeg mange svi-merker på magen etter komfyren. Det så komiskt ut! Denna gangen har vi barnesikring på, så det har redda meg...[:D]

Og dere, var i dusjen nå, og gjett... "poff" sa det, så hadde jeg fått strekkmerker på magen min!!! Jeg som hadde sluppet unna så langt...[:(] Buhu..

Jeg å har fått så vondt i underlivet, lysken, musa, "inni" hoftene... kanskje det er ungen som har festa seg ja... og presser på...[;)]

ORIGINAL: carina82

hohoho... signerer mange innlegg her ja.. tror jeg er slankere enn jeg egentlig er... under forrige svangerskap, var jeg høy gravid midt på sommeren, og hvis jeg lagde middag så gjorde jeg det i bare bh'en, pga varmen og hetetoktene. Og da fikk jeg mange svi-merker på magen etter komfyren. Det så komiskt ut! Denna gangen har vi barnesikring på, så det har redda meg...[:D]

Og dere, var i dusjen nå, og gjett... "poff" sa det, så hadde jeg fått strekkmerker på magen min!!! Jeg som hadde sluppet unna så langt...[:(] Buhu..

Jeg å har fått så vondt i underlivet, lysken, musa, "inni" hoftene... kanskje det er ungen som har festa seg ja... og presser på...[;)]

Ånei,da må jeg skynte meg å føde før strekkmerkene kommer til meg også......IKKE send de hit Carina!!!

Samme er hos meg også, vondt i lysken, bekkenet på innsiden, symfysen og musa!
Og hver gang jeg snur meg på natta så "klikker" det i et eller annet på innsiden....ekkelt!?[:'(][:'(][:-]

heij heij juni-skrepper[;)]
inatt har æ pissa så mange ganga at æ ikke huske kor mange ganga d va[8D]slitsomt..di siste dagan har æ hatt kynnera helt fra æ står opp til æ sovne,mn ingenting som skjer..har litt press i ryggen me disse kynneran men blir ikke ondere..blir såååå leeeei..vil at nokka ska skje no..har så ondt i ribbeinan å di fleste andre plassan..idag har æ ingen plana å ska være sofagris..
håpe dem som føde idag da sende fødestøve videre[:D]ha en fin dag a jenter[;)]

LILLE0MY:kordan sia leste du om fotsoneterapi?vil å prøve d..

WTF? HVA? Vil du ikke ha strekkmerkene jeg hadde pakka så fint inn til deg? Jeg hadde lagt mye følelser i den pakka... gjort den ordentlig fin..

Fornerma som jeg ble, så går jeg meg en tur nå, kommer ikke tilbake før om en god stund...
Og da bør dere ha savna meg...!

takk[;)] trodde punkte var lenger inn på fotn,men va jo på hælln..hmm

Det stemmer ikke helt med "Bast-puta"?!
Linken på svangerskapet sier at det er på innsiden av foten....hm
Får gnukke og gni over hele området så man er sikker på å treffe!?

ORIGINAL: Lille0My

ORIGINAL: gira

Det stemmer ikke helt med "Bast-puta"?!
Linken på svangerskapet sier at det er på innsiden av foten....hm
Får gnukke og gni over hele området så man er sikker på å treffe!?

denne linken jeg har funnet er tatt fra en godkjent eksamensoppgave.......
Ikke sikkert dette er "bastputa"  kanskje et annet punkt som går utpå det samme.......
Men so Gira sier.....:Masser et større område da..så er du sikker på at det treffes.........[&:]

Er jo en kjempemulighet til å få en god fotmassasje av sambo!
Skal finne frem fotkremen i kveld og be pent om litt gnu og gni på hæln min![:o]

Der fant jeg punktet ja!! Har vært litt usikker på hvor det har ligget, men ut fra de tegningene skulle det være en smal sak å finne og massere/trykke![:D]

Har ellers tilbrakt dagen i horisontal stilling på terassen, svetten har rent i små bekker av meg... deilig! har passa på å helle i meg masse vann, så jeg har ikke blitt slapp eller noe sånt.[;)]
Nå må jeg til med middagen, her skal det nemlig spilles fotballkamp i ettermiddag.

Så, ha det bra så lenge!! Stikker innom hvis jeg hører mere fra Eli24!![:)]

ååå...jeg er så sulten..
driver å lage middag til sambo kommer hjem..
kjøttkaker og pølser i brunsaus med potet og tyttebær til[:)]
nammis

Hei hei, liv her i dag ser eg[:D]
Har ikke fått summet meg til å lese gjennom all skravlingen...

Var hos jordmor i dag og fikk vite at hodet er festet! Jippi!![:)]
Har neste time 15/6 , jordmor tror jeg kommer da og men jeg har andre planer[;)] VIL føde før det[:)]
Så spurte fysioterapeuten om hun kunne sette modningakupunkturnåler, og det gjorde hun i tillegg til de for bekkenet. Spent på å se om det har noen effekt[:)]
Hun satte blant annet en nål i dette punktet/puten til BAST så nå vet jeg hvor den er. Like under den "knoken" på innsiden av foten, ned mot hælen.

Plutselig forsvant alle?? Hm, får gå og lage middag jeg da.
Stikker innom senere[:)]

håper babyen din kommer ut før det[:D]
så slipper du den sjekken[:)]

Heisann!
Idag har eg vært å fått innvendig undersøkelse for første gang, var på UL for sjekke leiet til barnet, å stakk innom bare for å være sikker. Har nemlig kjent litt murringer i det siste.
UL såg fin ut, barnet låg med hodet ned! Da vi skulle gå sa gynekologen: Ja! Da sees vi her på føden i morgen kveld[&:][&:][&:] hehe.
Da UL var over gikk eg inn for å bli undersøkt, å det var en suuuper jordmor eg traff!
Ho fant ut at hodet hadde festa seg, mormunnen var moden, å eg hadde 1 cm åpning...[:D][:D][:D]
Så nu e eg sååååååå spent på når det skjer noe[:D][:D]

Back
Topp