Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lille0My
ORIGINAL: gira
NÅ har jeg snart gått gravid i 9mnd og med forholdsvis stor mage de siste mnd.
Men tror dere jeg klarer å venne meg til den der digre "ballen" som er foran på kroppen min.....nei!
I går skulle jeg hente noe i øverste hylle på kjøkkenet, og la magen på kaffetrakteren som sto på benken.......auuuuuuu
I morgest skulle jeg gå ut fra soverommet og skrapet opp magen på dørhåndtaket, blødde og har noen fine risp......auuuuuuu
Stadig vekk "bøller" jeg borti sambo når vi står sammen på badet eller kjøkkenet..........tjihi
Noen andre som ikke enda er vant med magen sin????
Jaaaaaa.....det kan jeg skrive under på..hihihi....Jeg er så diger og lite vandt med denne bollemagen at jeg dulter ungene i gulvet flere ganger for dagen -............stakkars.......

ORIGINAL: carina82
hohoho... signerer mange innlegg her ja.. tror jeg er slankere enn jeg egentlig er... under forrige svangerskap, var jeg høy gravid midt på sommeren, og hvis jeg lagde middag så gjorde jeg det i bare bh'en, pga varmen og hetetoktene. Og da fikk jeg mange svi-merker på magen etter komfyren. Det så komiskt ut! Denna gangen har vi barnesikring på, så det har redda meg...[:D]
Og dere, var i dusjen nå, og gjett... "poff" sa det, så hadde jeg fått strekkmerker på magen min!!! Jeg som hadde sluppet unna så langt...[:(] Buhu..
Jeg å har fått så vondt i underlivet, lysken, musa, "inni" hoftene... kanskje det er ungen som har festa seg ja... og presser på...[;)]
ORIGINAL: Lille0My
ORIGINAL: gira
Det stemmer ikke helt med "Bast-puta"?!
Linken på svangerskapet sier at det er på innsiden av foten....hm
Får gnukke og gni over hele området så man er sikker på å treffe!?
denne linken jeg har funnet er tatt fra en godkjent eksamensoppgave.......
Ikke sikkert dette er "bastputa" kanskje et annet punkt som går utpå det samme.......
Men so Gira sier.....:Masser et større område da..så er du sikker på at det treffes.........[&:]