Skravletråd Tirsdag 6. juni

God dag. Ja da har jeg også startet på dagen. Vært endel våken inatt også så det er godt å ligge litt utpå. Igår var jeg bedre i bekkenet enn på lenge. Fantastisk herlig[:D] Igår kveld roet riene seg noe. Jeg vil ikke føde idag, så dette er egentlig helt greit.

Idag har vi 20 grader på terrassen her. Det er lenge siden det! Fordelen er at klær tørker godt og sola skinner. For min del blir jeg nok inne pga vannet i kroppen. Blir så tullete i hode av å være i varmen.Godt allikevel å se sola og vite det er varmt. [:D][:)]i pinsa har det vært 7 grader her...ikke særlig sommer nei.

Jeg har lyst å forsøke å gjøre litt idag, men er usikker hvor mye jeg tåler før halsbrannen og diverse fører til at jeg spyr igjen... håper det går bra! soverommet trenger sårt en opprydning..

Ønsker lykke til til alle som starter fødsel idag!
Og Carina82: håper du klarer å overtale din kjære til å la være å bruke webèn [:D]

ORIGINAL: carina82

Morn' Gira.
Jasså, du synes jeg skal ta meg betalt. hehehe..[:D] Tror du det er penger å tjene da?[;)]

kommer vel an på hvor god underholdning fødselen din blir...........får legge inn litt sånn "drama queen" fakter.
Mange raringer rundt omkring som sikkert ville betalt masse penger for å se!![8|][8|]

hvorfor vil du ikke føde i dag da Trø??
Skulle gjerne fødd i dag jeg.......send meg riene og fødestøvet ditt[:D][:D]

vel, gira... denne datoen synes jeg er noe vel spesiell... du kan få mitt støv idag dersom du sender det tilbake imorgen( da starter jeg foresten permisjonen også [:)])

ORIGINAL: trø

vel, gira... denne datoen synes jeg er noe vel spesiell... du kan få mitt støv idag dersom du sender det tilbake imorgen( da starter jeg foresten permisjonen også [:)])

JIPPIIIIII HAR STARTET PERMISJONEN MIN I DAG JEG
godt å slippe å tenke jobb nå......

Synes denne datoen er kul jeg, lett å huske ihvertfall.
Okei, send støvet Trø så sender jeg det i retur så fort jeg er ferdig.
Send helst den type fødestøv som gir en rask og smertefri fødsel.....ok? 

blåser nå...... Håper jeg får den igjen rett over midnatt hi hi.

Jeg har vært sykemeldt lenge så egentlig ikke særlig forskjell men skal bli gøy å si jeg har permisjon fra imorgen av [:)]

god "morgen"
sto opp halv tolv jeg[:D][:D]
fikk litt sjokk[8|]
men må vel sove mens vi kan[:)]
godt å komme tilbake til dere...
er helt utslått etter helga..
men konfirmasjon å masse folk å styr..
så nå kan snuppa bare komme[:D]
nå kjennes det ut som snuppa har festa seg,men er ikke sikker,akkurat som det "stikker" der nede til tider...
å hun har ikke mye ro i ræva...
det er fult sprell hele døgnet syns jeg..
sambo sa igår at nå tror jeg hun vil ut snart[:D]
får håper på det da[8|]
pent vær her men ikke så varmt,sola er fremme av og til

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: carina82

huff da ikke si det a. Espen har web-cam på lap-top'en sin... Han tru med å sende fødselen "live" på bv... [:D][&:]

*knis* du får ta betalt også.......
Eli har du vært på føden eller?????????

hihi det har vært noe da[:D][:D][:D]

Hei og velkommen tilbake Lisbeth83
Var det fin konf?

Hei igjen! Liten tur innom etter villstyringfaktene mine i skauen på morgenkvisten. Må være litt av et syn der jeg hauser avgårde med stavene mine. Ser sikkert til forsveksling lik ut et vandrende egg... og det er vel det jeg er også, thi-hi [:D]

Føler meg ikke spesielt sporty til tross, for på veien hjem stakk jeg innom butikken og kjøpte diverse - bl.a. skolebrød, is, lovehearts og lakris... Så nå blir jeg vel enda mer seendes ut som et egg. Og til syvende og sist kan man ikke vite sikkert om det er akupunkturen eller godteriet som setter igang fødselen som jeg har forestående utpå ettermiddagen/kvelden i dag... JA SÆRLIG!!!

Skal uansett bli spennende å gjøre opp status senere og se hvem av oss som faktisk har fått et sånt lite rødt nurkegull med horn i panna [:D][:D][:D] Men ciao bellas - nå hopper jeg i dusjen og fyker avgårde... Ha en fortsatt herlig dag!!!

har hatt det kjempefint...
koselig tur til kirka med båt,i kirka (hihi,bestemor satt å duppa av,så jeg satt å kakka borti henne[:D][:D])
fin tur tilbake igjen...
masse god mat og masse koselige folk.
slektinger som kom fra troms for bare en dag...dro igjen mandag[:D][:D]
søster fikk,mobiltlf,digitalkamera,smykker å 16000,-
jeg tror jeg skal konfirmere meg på nytt[8|]
neste år jeg å du gira[:D][:D]

du skulle sett føttene å leggene mine når vi kom hjem til mamma på søndagen å jeg tok av meg støvlettene jeg hadde på...
litt opphovna ja...

jeg spiste forresten en pk lovehearts igår[8|][8|][8|]
men ingenting har skjedd her nei[&:]

Halloen damer... Får ikke gjort ett grann fornuftig her jeg... ingentingen... er så tiltaksløs... [:@]blir litt sint på meg selv å da. Så Lisbeth: ræva her er det masse ro i, for mye faktisk..

Nei må nok skuffe dere, det blir ingen live fødsel. Kameraene skrues først på når nurket er kommet til verden. Det andre "griseriet" dropper vi! 

dere som vet at babyen har festet seg..
hvordan føles det???

ORIGINAL: Lisbeth83

hvordan føles det???

det stikker litt innimellom, men ellers så merker jeg ikke noe forskjell[;)]

ORIGINAL: sol77

hvordan føles det???

det stikker litt innimellom, men ellers så merker jeg ikke noe forskjell[;)]

ja sånn har jeg det..
men får vite om hun har festet seg på torsdagen, da skal jeg til jordmor[:)]

ORIGINAL: Flori

Rart at jeg har så vondt der [8|], kanskje babyen min er skikkelig tykk og tung [:D]. 

hehe

ORIGINAL: Flori

Rart at jeg har så vondt der [8|], kanskje babyen min er skikkelig tykk og tung [:D]. 

neida, er nok sikkert bare slik at vi er forskjellige alle sammen og reagerer forskjellig på graviditeten.
Jeg har jo nesten ikke kjent spark eller noe under graviditeten, mest bevegelser sånn innimellom. Men bebisen ligger meg ryggen ut mot navlen, så den sparker innover. ...og det kjenner jeg lite av[;)] -snodig, dette her[;)]

jeg syns ikke magen min har vokst noe i det siste..,.
var på kontroll nå på torsdag..
å da hadde ikke magen vokst,34 cm på symfysemål å det hadde jeg sist jeg var på kontroll også...over en uke tidligere[8|][8|]
så ut som jordmora ble litt bekymra,så målte hun en gang til å da sa hun 34-35 cm
kanskje hun målte feil

jeg syns ikke magen min har vokst noe i det siste..,.
var på kontroll nå på torsdag..
å da hadde ikke magen vokst,34 cm på symfysemål å det hadde jeg sist jeg var på kontroll også...over en uke tidligere[8|][8|]
så ut som jordmora ble litt bekymra,så målte hun en gang til å da sa hun 34-35 cm
kanskje hun målte feil

Hun kan kanskje ha bommet litt på skambeinet i forhold til sist når hun målte? ...jeg tror ikke jordmora mi måler på samme sted hver gang, men det får så väre... Snart ferdig no[:D]

Back
Topp