~Lisbeth83~
Forumet er livet
ååå så heldig du er da[:D]
vil også ha min baby snart
vil også ha min baby snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: trø
Andre som har fått samme beskjed?
ORIGINAL: Stardust
god kveld god kveld.
sitter her med full fart i magen...å det presser/trykke sånn nedover.kjenner en del "lyn stikkning"skikkelig ubehagelig/vondt.andre som har det slik[8|]
som om det er babyen som presser seg nedover[8|]kjennes slikt ut.
ORIGINAL: BabyMama
ORIGINAL: Stardust
god kveld god kveld.
sitter her med full fart i magen...å det presser/trykke sånn nedover.kjenner en del "lyn stikkning"skikkelig ubehagelig/vondt.andre som har det slik[8|]
som om det er babyen som presser seg nedover[8|]kjennes slikt ut.
Ja, har det slik jeg også. Magen spenner seg og presser babyen nedover. Kjennes til langt bak i ryggen, men er ikke spesielt vondt - så tørr ikke håpe på at noe virkelig er på gang... Ubehagelig er det likevel da [&:]
ORIGINAL: Flori
ORIGINAL: Lille0My
Jeg lurer på en ting nå.........
De finnes noen kommende mødre som får ta keisersnitt frivillig fordi de ikke vil føde vaginalt....
Har man ingen rettigheter som gravid å få ta del i slike valg selv, må da være bedre for både meg og babyen nå slik ståa er , å få igangsatt fødselen nå...slik at babyen ikke blir så stor at den må taes med keisersnitt.....
Babyen min er langt over 4200gr. nå (d var han målt til i uke 33) så ikke kom her og si at den babyen ikke er "klar"... Selvfølgelig kan det være han ikke er fullstendig moden, kan være han trenger pustehjelp med det samme...er jo heller ikke prematur.....
Bare mener det at siden jeg er fullstendig grepet av panikk her...så må det jo ha noe å si..vel.....
Jeg er veldig enig med deg. Ville stått på mitt. Kan ikke skjønne at de må være så vanskelige.
ORIGINAL: ale82
uff,lillomy hørtes ikke bra ut....
Er du lei av å vente eller er du redd for keisersnitt eller.....?
kanskje du kan ta en tlf til føden, du kan sikkert snakke med noen der?[8|]
Huff...nå ble jeg så usikker!!!!
jeg er ikke redd for fødselen...glede meg faktisk....
Er ikke lei av å vente så lenge jeg ikke har flere timers kynnere som er helt for jæli......
Er heller ikke REDD for keisersnittet (har opperert flere ganger både her og der, værre enn et lite snitt liksom)
Men jeg har sånn panikk for tiden etter keisersnittet viss dere skjønner......Når man føder vanlig, så er alle vond'tene borte etter på--... Ved keisersnitt så er det på'an igjen liksom..Jeg er vandt til å være meg selv etter fødslene...det er man ikke etter keisersnitt......
Tanken på å ikke få føde vanlig tar pusten helt fra meg...ikke noen får ta det fra meg.........Er jo dette man går rundt og vagger i 9mnd for...fødselen....Premien man får for å få det hele overstått.åhhhh...babyen min.......vil ha den nå jeg........
ORIGINAL: Pia81
ORIGINAL: Flori
Forresten en ting jeg lurer på. Er det lov å bruke mobiltelefonen på føden/barsel?
Ja det er lov!
Hm...er det det?
Påvirker det ikke alle instrumenter og sånnt då???
tror du det er lov bare på "ditt" sykehus eller?
Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det var lov.......