Skravletråd team yellow

Chaba og Krica, dere må huske å få lagt inn poengene deres for uka.:)
 
Chaba og Krica, dere må huske å få lagt inn poengene deres for uka.:)
Søren og. :(
Rakk det ikke. Har konfirmant på søndag så ble fokus på andre ting. Sorry. :(
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Takk takk alle sammen. Alle tall er rapportert inn. Jeg må dessverre også meddele dere at Tullehøna har trukket seg fra krigen. Vet ikke hvordan det vil påvirke denne ukas resultat. Forhåpentligvis så får alle de andre damene i slankekrigen bli her. Skal legge ut vårt ukesresultat øverst på veietråden nå. :)
 
Ukas resultater for laget er oppdatert i toppinnlegget på veietråden. Ingen rødtall denne uka. :)
 
Heier på dere ;)
 
Deilig med fint vær :) Men nesten alt for varmt til å trene! Ble en spasertur i dag i passelig tempo. Og grillmat med masse grilla grønnsaker NAM!
 
Da er jeg ferdig med konfirmajsonen, og begynner på ny slankeuke. Har jo blitt litt kake i helga så er spent på vekta. Skal være flink resten av uka. Trakk meg fra utfordringen fordi jeg kjente jeg trengte en liten pause denne uka. Ting går i ett, og jeg ønsker å få ned tempo litt, og trene fordi jeg har lyst. :p Skal allikevel spise sunt og trene da. ;) Målet er å gå ned i vekt denne uka også. :D Hvordan går det med alle dere andre? Er så stille her inne for tida....Er liksom ikke så mye stas å skrive innlegg for seg selv. :p
 
Da er jeg ferdig med konfirmajsonen, og begynner på ny slankeuke. Har jo blitt litt kake i helga så er spent på vekta. Skal være flink resten av uka. Trakk meg fra utfordringen fordi jeg kjente jeg trengte en liten pause denne uka. Ting går i ett, og jeg ønsker å få ned tempo litt, og trene fordi jeg har lyst. :p Skal allikevel spise sunt og trene da. ;) Målet er å gå ned i vekt denne uka også. :D Hvordan går det med alle dere andre? Er så stille her inne for tida....Er liksom ikke så mye stas å skrive innlegg for seg selv. :p
Skjønner deg godt. Skulle gjerne hatt en pause selv, men da hadde det bare blitt én gul igjen.:p
Er ikke mange påmeldte denne uka, så er nok mange som må ha litt "fri". :)
 
Skjønner deg godt. Skulle gjerne hatt en pause selv, men da hadde det bare blitt én gul igjen.:p
Er ikke mange påmeldte denne uka, så er nok mange som må ha litt "fri". :)
Ja. Tok ikke sjansen på å gjenta forrige ukes fadese. :p tror kanskje folk er litt lei utfordringene. Er jo sånn med alt. Til å begynne med så er man supergira før det dabber litt av.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Whoa! Enda godt man er immun denne uka, fordi jeg er tydeligvis en kamel akkurat nå! :eek:
Huttemegtu, jeg visste ikke at det var mulig å gå opp så mye på én uke. :confused:
 
Whoa! Enda godt man er immun denne uka, fordi jeg er tydeligvis en kamel akkurat nå! :eek:
Huttemegtu, jeg visste ikke at det var mulig å gå opp så mye på én uke. :confused:
Du har jo gått ned mye siden starten så kroppen protesterer nok med å holde på vann. Her kjenner jeg på kroppen at det går veldig sakte. Er glad hvis jeg går ned litt denne uka. Blitt litt utskeielse ifm. konfirmasjonen. Vi fårhåpe vi berger alle og at noen andre tar rollen din som storslanker denme uka. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Du har jo gått ned mye siden starten så kroppen protesterer nok med å holde på vann. Her kjenner jeg på kroppen at det går veldig sakte. Er glad hvis jeg går ned litt denne uka. Blitt litt utskeielse ifm. konfirmasjonen. Vi fårhåpe vi berger alle og at noen andre tar rollen din som storslanker denme uka. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Hihi, ja, er vel på tide at noen andre får den tittelen nå.:p
Har jo klart å bli kvitt ekstra vann til fredagene før, men da har det ikke vært så mye... :/ får drikke mye vann og holde meg helt unna salt og håpe på det beste. :)
 
Lykke til med veiingen i morgen jenter. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Hihi, problem solved! Vekta stod skjevt i går. :p fant en bitteliten sokk under det ene beinet.:p
 
Hihi, problem solved! Vekta stod skjevt i går. :p fant en bitteliten sokk under det ene beinet.:p
Ha ha ha. Betyr det at det ikke ble s0 stygt som du trodde?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp