Skravletråd team yellow

Jeg tror ikke jeg melder meg på utfordring denne uka. Er i dårlig form så vil ikke trekke ned dere
De5 velger du jo selv, men jeg vil heller at vi er med i utfordringen som motivasjon enn at vi fokuserer på å vinne. De poengene man sanker på sunnhet kan være det som holder vekta ned mer enn 1 kg tilsanmen.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
De5 velger du jo selv, men jeg vil heller at vi er med i utfordringen som motivasjon enn at vi fokuserer på å vinne. De poengene man sanker på sunnhet kan være det som holder vekta ned mer enn 1 kg tilsanmen.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
enig i det. men jeg kommer hverken til å trene eller spise null sukker :p kommer til å spise sunnt såklart , men noe sukker blir det. og da blir det veldig lite poeng
 
Er det noen her? Vært stille i flere dager.
Hvordan går det med dere? blir det trening og sunn mat hos dere?
Hjelper termingr. Mi på krige. Gidder ikke skrive her også. :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Starta dagen med trening :) Og har vært sunn hele uka, så satser på jeg klarer det resten også :)
Blir ikke all verden med trening om dagene, men blir nå litt :)
 
Da er eksamen nummer to over! Tenkte å begynne på 30 days shred i morgen! Har vært flink med frokosten denne uken. Pleier ikke det ellers! Men har tatt litt sjokolade i dag og litt i går. Det blir alltid sånn rundt eksamen!!!
 
Krig hos oss også :D vekta er forresten snill denne uka også :D
Herlig. Går fort nedover til deg! Har ikke vært på vekta siden fredag. Så blir spennende. Føler ikke jeg har gått ned npe. :(skal ha full skjerpings på kostholdet siste dagene. Har ikke skeiet ut men kunne nok spist mindre porsjoner.er litt hektisk her med konfirmant på søndag men gjør mitt beste altså.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Da er eksamen nummer to over! Tenkte å begynne på 30 days shred i morgen! Har vært flink med frokosten denne uken. Pleier ikke det ellers! Men har tatt litt sjokolade i dag og litt i går. Det blir alltid sånn rundt eksamen!!!
Deilig å bli ferdig med eksamen da. Tenker egentlug at konkurransen ikke er det viktigste for oss, men at vi går ned masse som lag. Brukte alltid å unne meg en sjokolade på eksamen. :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Herlig. Går fort nedover til deg! Har ikke vært på vekta siden fredag. Så blir spennende. Føler ikke jeg har gått ned npe. :(skal ha full skjerpings på kostholdet siste dagene. Har ikke skeiet ut men kunne nok spist mindre porsjoner.er litt hektisk her med konfirmant på søndag men gjør mitt beste altså.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Skjønner ikke hvorfor, egentlig, gjør ikke så mye annet enn til vanlig. Men klager ikke. :D
 
Skjønner ikke hvorfor, egentlig, gjør ikke så mye annet enn til vanlig. Men klager ikke. :D
Kan jo være du er mer bevisst alt som går inn. Var egentlug koselig å snakke litt her. Bare sånne oppramsingstråder på august 12. Er jo ikke påmeldt så er ikke nødt å sitte der inne og taste. :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Kan jo være du er mer bevisst alt som går inn. Var egentlug koselig å snakke litt her. Bare sånne oppramsingstråder på august 12. Er jo ikke påmeldt så er ikke nødt å sitte der inne og taste. :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Ja, kjøpet jo ikke sjokkis og cola når jeg føler for det, så er vel noe med det. :) og så trener jeg mest styrke nå.
 
Så bra at dere er flinke til å trene :)
Her har jeg fortsatt ikke funne motivasjonen helt tilbake enda, så eneste treningen jeg får er gåturene mine, men det er vel bedre enn ingenting. Hver uke nå har jeg sagt at jeg skal starte på ripped in 30 igjen, så kanskje jeg klarer å starte opp neste uke? :D Ellers så har jeg også spist sunt hele uken og vært skikkelig flink å tvingt i meg frokost :)
 
Heisann. Er ikke så flink til å være her inne for tida. Mai er en travel måned for oss.

Kan jeg melde inn vekta mi i dag? Er 90% sikker på at jeg ikke kommer til å være innom i morra så da ryker jeg evt.
 
Ja, vet at det er andre som melder inn i dag også så kjør på. ;)
 
Da er nok en uke i slankekrigen snart over. Skal begynne å etterfylle inn tallene på utfordrimgen. Uka har vært litt hektisk. ;) Har fått trent bare to økter dessverre. :( Får komme sterkere tilbake neste uke. Har vært sunn hele uka, og spist frokost så det vanker bonus iallefall. :) Har holdt meg unna vekta hele uka, men snikveide meg i morges. Vekta går fremdeles nedover. :) Ikke så voldsomt, men håper det er nok for å berge ei uke til. Håper dere andre har hatt ei fin uke. :)
 
Gratulere med dagen alle sammmen :D

Da har jeg tatt veiingen min, og jeg sto på null. Men så er jeg på slutten av uka mi så kan være derfor, glad jeg ikke har gått opp iværtfall :)
 
Happy Norges bursdag, jenter! :D

Da har jeg tatt ukas veiing. -1,3 kg ble det i dag, noe som betyr at jeg i løpet av krigen har krympa med over 10%. :D
 
Back
Topp