Skravletråd team RED

Jeg står så jævlig stille at det er ikke lov :p

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
Bedre det enn at du går opp;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Superbra!!!!

Synd jeg ikke har fri morgen. For bruker å veie mer med det samme jeg står opp, sammenlignet med om jeg venter ca 2 timer med veiing. Rart egentlig. Men her ser det ikke ut som det blir så gode resultater.... håper på å gå i null. Får se hvordan det går med utfordringen ....
Da mangler jeg bare vekta di...
 
Vi blir slått av gult ser det ut til. Supernint må ha en helt syk nedgang om vi skal greie det, på blå tror jeg det er en del som er opp, og så langt er vi ned 0,15% totalt. Om Supernint bidrar med et godt tall, tror jeg vi kan greie å slå blå:) Hvordan ligger vi an på utfordringen? Har alle husket å legge inn tallene sine og plusse på diverse bonuser?:)
 
Vi blir slått av gult ser det ut til. Supernint må ha en helt syk nedgang om vi skal greie det, på blå tror jeg det er en del som er opp, og så langt er vi ned 0,15% totalt. Om Supernint bidrar med et godt tall, tror jeg vi kan greie å slå blå:) Hvordan ligger vi an på utfordringen? Har alle husket å legge inn tallene sine og plusse på diverse bonuser?:)

Her ble det samme vekt som sist uke. Men etter at tallene på mandag viste over 1 kg opp, så er det bedre enn jeg fryktet. Skulle vært veiing om et par dager...hehe

Har gjort alt jeg kan på ukesutfordringen, så vi får bare vente å se:)
 
Her ble det samme vekt som sist uke. Men etter at tallene på mandag viste over 1 kg opp, så er det bedre enn jeg fryktet. Skulle vært veiing om et par dager...hehe

Har gjort alt jeg kan på ukesutfordringen, så vi får bare vente å se:)
OJOJ. Da blir det spennende. Trenger enten kiloen eller mange opp hos blå for å greie oss denne uka. De fleste av oss har stått stille...
 
Blir spennende ja.
Tror det spørs veldig hvilket lag som vinner utfordringen..... Virker som team Gul er sterke for tiden, så tror kampen om å overleve står mellom oss og det blå laget ja.
 
Blir spennende ja.
Tror det spørs veldig hvilket lag som vinner utfordringen..... Virker som team Gul er sterke for tiden, så tror kampen om å overleve står mellom oss og det blå laget ja.
Det var blått som stakk av med seieren gitt. De trener masse
 
Hm, ja, men det blir nok jeg som ryker hvis en av oss må gå, siden jeg har gått opp. Dere er så flinke!
Håper ikke du gjør det! Men ser ikke lovende ut akkurat nå når blå fikk en kilo ekstra:-( Krysser fingrene og håper du blir hos oss en uke til:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Da er jeg akkurat kommet hjem etter ei spinningøkt.
Bittelitt smågodt og litt popcorn skal jeg unne meg i kveld:)

Krysser fingre for at vi får beholde alle!
 
Da er jeg akkurat kommet hjem etter ei spinningøkt.
Bittelitt smågodt og litt popcorn skal jeg unne meg i kveld:)

Krysser fingre for at vi får beholde alle!
Så flink du er:) Her blir det den evinnelige Troikaen i kveld;) Gikk tur en time i kveld så jeg skulle få både kveldsmat og Troika;)
 
*Snufs*
Lykke til videre Team Red! Dere gjør en fantastisk jobb!! :)
Da er du med videre likevel<3 Du får legge inn en ekstra innsats til uka så du kan bli enda lengre:):) Også må vi sørge for å vinne utfordringen neste uke:):)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
500 g ned til i dag, skal nok få til en bedre uke neste uke:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
500 g ned til i dag, skal nok få til en bedre uke neste uke:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3


Wow, bra jobbet!!!

Var ute en tur i går kveld, så viser da mindre min vekt også.. men får kjøre på slik at 75 tallet er der også på veiedagen på fredag:)
 
Skal vi vinne utfordringen denne uken eller???? :) :)
 
Back
Topp