Skravletråd team RED

Fikk forresten en telefon i dag fra en skole som ville at jeg skulle søke på stilling hos de ;)
De fikk meg anbefalt fra en annen skole som jeg hadde søkt på (hvor jeg egentlig ikke var helt kvalifisert). Spennende!
 
Fikk forresten en telefon i dag fra en skole som ville at jeg skulle søke på stilling hos de ;)
De fikk meg anbefalt fra en annen skole som jeg hadde søkt på (hvor jeg egentlig ikke var helt kvalifisert). Spennende!
Så gøy:) Lykke til:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Høres spennende ut :)

Jeg har begynt på nytt med body revolution. Overrasket over hvor lett jeg synes det var ;) I de øvelsene hvor det er vekter har jeg gått opp til 2 kg vekter som jeg kjøpte for en uke siden, hjelper på det :)
Du er kjempeflink:):)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Fikk forresten en telefon i dag fra en skole som ville at jeg skulle søke på stilling hos de ;)
De fikk meg anbefalt fra en annen skole som jeg hadde søkt på (hvor jeg egentlig ikke var helt kvalifisert). Spennende!

Spennende! :) Lykke til :)
 
Jeg er veldig usikker på om jeg vil ha jobben da... det innebærer flytting til andre enden av landet... Men, tenke jeg får se det an. Ikke sikkert jeg blir tilbudt jobben engang...
 
Jeg er veldig usikker på om jeg vil ha jobben da... det innebærer flytting til andre enden av landet... Men, tenke jeg får se det an. Ikke sikkert jeg blir tilbudt jobben engang...
Oj! Hvor er jobben?

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Den er i Hammerfest... Bor i Østfold nå, men er opprinnelig fra Finnmark.
Oj! Det er et stykke ja;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Jeg er veldig usikker på om jeg vil ha jobben da... det innebærer flytting til andre enden av landet... Men, tenke jeg får se det an. Ikke sikkert jeg blir tilbudt jobben engang...

Spennende.. :)
 
Dagens trening unnagjort:) Hardere enn i går! Det er det som er så digg med å spille random på Kinect, du vet aldri hva du går til når du starter opp:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Så flink du er!!!
 
Mye lettere å slippe regne ut ditt og datt:D
Akkurat hemmat fra handballtrening jeg... Har trent før i dag og, 40 min tapout og 30 min turbofire:) Nå er det senga sin tur straks..... Gjeeeeesp :p
Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Du er så flink til å trene altså! Tipper sommerkroppen er like rundt hjørnet for din del :)

Her må jeg stase på at den kommer frem til neste år...haha
 
Vært på spinning 2(Hard intervall) nå i 60 min. Dødssliten, men er så deilig etterpå. Var veldig varmt, men fornøyd med at jeg ikke droppet å dra....

Nå skal ungene i seng, jeg ta meg en dusj, leker skal ryddes før jeg endelig kan finne sofaen!
Tenkte å se et program på TVN kl 20.30 om en persons kamp mot vekten, der vi får følge vedkommende i 1 år.

Kjenner jeg blir veldig sulten etter slik trening... føler det blir lite med mine 2 knekkebrød....
 
Vært på spinning 2(Hard intervall) nå i 60 min. Dødssliten, men er så deilig etterpå. Var veldig varmt, men fornøyd med at jeg ikke d

Nå skal ungene i seng, jeg ta meg en dusj, leker skal ryddes før jeg endelig kan finne sofaen!
Tenkte å se et program på TVN kl 20.30 om en persons kamp mot vekten, der vi får følge vedkommende i 1 år.

Kjenner jeg blir veldig sulten etter slik trening... føler det blir lite med mine 2 knekkebrød....

En ny start er alltid inspirerende å se på :) skal trene til det nå :-D
 
Og da var jeg ferdig for i dag også:) Har skikkelig craving på sjokolade, men jeg skal greie å holde meg til fredag :p I morgen skal jeg til legen med foten.. Spennende!:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Og da var jeg ferdig for i dag også:) Har skikkelig craving på sjokolade, men jeg skal greie å holde meg til fredag :p I morgen skal jeg til legen med foten.. Spennende!:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Så flink du er som klarte å motstå fristelse! Lurer på om jeg også skal innføre en troika på fredag og lørdag :D

En time med jillian, overraskende 'lett' sett i forhold til første gang jeg gjorde body revolution ;)
 
Så flink du er som klarte å motstå fristelse! Lurer på om jeg også skal innføre en troika på fredag og lørdag :D

En time med jillian, overraskende 'lett' sett i forhold til første gang jeg gjorde body revolution ;)
Ingen dum idé;-) Problemet er at jeg har 10 Troika liggende i skapet og det gjør det ikke akkurat lett å stå imot, men har da greid det til nå og nå er det bare torsdag igjen:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Det er SÅ slemt. Mannen lager seg bacon til kveld og det lukter ikke litt godt engang:-( Tror jeg må ha en eneste liten bit..

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Har dere sjekket hvilken vekt på dere som vil gjøre at dere er innenfor såkalt normalvekt i følge BMI?

Jeg sjekket, alt fra 43 kg til 59 kg så er jeg 'normalvektig' (BMI 18,5-24,9)
 
Har dere sjekket hvilken vekt på dere som vil gjøre at dere er innenfor såkalt normalvekt i følge BMI?

Jeg sjekket, alt fra 43 kg til 59 kg så er jeg 'normalvektig' (BMI 18,5-24,9)
Jeg må ned på 80 kg, så jeg er bare 2 kg unna, kan greie det på 2-3 uker:)

Hvor mye har du igjen til normalvekt?

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Back
Topp