Skravletråd team RED

Er med på utfordringen denne uka! :) får dessverre ikke full pott på trening tenker jeg.. Men sunnhet skal jeg fint klare med bonus :)
 
Er med på utfordringen denne uka! :) får dessverre ikke full pott på trening tenker jeg.. Men sunnhet skal jeg fint klare med bonus :)
Jeg er også med;-) Første gang på tre uker:) Skal greie å maxe:) Det er noe av grunnen til at jeg ikke har vært med tidligere, er så mange som trener veldig mye og det greier ikke jeg å matche når jeg har travle uker... Håper jeg går inn i siste travle uka nå, har minst en happening hver dag, så jeg kjenner det skal bli godt å senke tempoet snart...

Skal til legen med foten på torsdag, så da blir det spennende å se om det blir operasjon snart...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Da har jeg tatt dag 1 med 30 days shreed. Holder på å dø.. har så vondt i lårene......
Men håper kombinasjonen 30 days shreed og spinning gjør susen i måneden som kommer:)
 
Da har jeg tatt dag 1 med 30 days shreed. Holder på å dø.. har så vondt i lårene......
Men håper kombinasjonen 30 days shreed og spinning gjør susen i måneden som kommer:)
Så flink du er:) Jeg har gått en tur med familien i dag også skal jeg dra med mannen på 30 min kinect etter middag;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Blir du med på utfordringen Lucci? Da er vi fulltallig:):):)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Jaja:D
men full pott klarer jeg ikke, har bygd mer veranda i dag.... Så har ikke rukket trent... Kan vel ikke skylde på det når det gjelder godisen jeg har spist :p
Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Jaja:D
men full pott klarer jeg ikke, har bygd mer veranda i dag.... Så har ikke rukket trent... Kan vel ikke skylde på det når det gjelder godisen jeg har spist :p
Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
Hihi:) Savner smågodt og cola nå kjenner jeg.. Har vært uten i sju uker, men det går egentlig overraskende bra:) Vekta går jo så fort nedover at jeg greier å holde motivasjonen oppe:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Hihi:) Savner smågodt og cola nå kjenner jeg.. Har vært uten i sju uker, men det går egentlig overraskende bra:) Vekta går jo så fort nedover at jeg greier å holde motivasjonen oppe:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Du er så flink.... Og så deilig det må være når det er så "enkelt".... Misforstå meg rett :D

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Du er så flink.... Og så deilig det må være når det er så "enkelt".... Misforstå meg rett :D

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
Ja, har jo mye å ta av og da går det fort med enkle grep:) Når jeg har gått ned ti kilo til må jeg trene så hardt som jeg gjorde før for å komme i mål. Der kan jeg ikke nå pga foten. Skal til legen på torsdag så da blir det spennende å se om det blir operasjon etterhvert...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Ja, har jo mye å ta av og da går det fort med enkle grep:) Når jeg har gått ned ti kilo til må jeg trene så hardt som jeg gjorde før for å komme i mål. Der kan jeg ikke nå pga foten. Skal til legen på torsdag så da blir det spennende å se om det blir operasjon etterhvert...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Irriterende når en vil men ikke kan.... Vet hvordan det er.... :rolleyes:

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Da har jeg fullført dagens Kinectøkt og fylt på nøtter så jeg nådde dagens kalorimål:) Digger enkeltheten ved utfordringen denne uka:) Så greit å vite hva som må til for å vinne. Det som er surt er at de blå bare har EN påmeldt..

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Mye lettere å slippe regne ut ditt og datt:D
Akkurat hemmat fra handballtrening jeg... Har trent før i dag og, 40 min tapout og 30 min turbofire:) Nå er det senga sin tur straks..... Gjeeeeesp :p
Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Mye lettere å slippe regne ut ditt og datt:D
Akkurat hemmat fra handballtrening jeg... Har trent før i dag og, 40 min tapout og 30 min turbofire:) Nå er det senga sin tur straks..... Gjeeeeesp :p
Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
Du er superflink:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Da er dagens trening gjennomført( spinning) skulle egntlig 30 days shreed også, men vet rett og slett ikke om kroppen greier det. Kjenner det blir litt mye trening for en kropp som ikke er vandt til det.hehe
 
Da er dagens trening gjennomført( spinning) skulle egntlig 30 days shreed også, men vet rett og slett ikke om kroppen greier det. Kjenner det blir litt mye trening for en kropp som ikke er vandt til det.hehe
Du er flink:) Du får spare litt trening til i morgen så vi vinner utfordringen;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Dagens trening unnagjort:) Hardere enn i går! Det er det som er så digg med å spille random på Kinect, du vet aldri hva du går til når du starter opp:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Dagens trening unnagjort:) Hardere enn i går! Det er det som er så digg med å spille random på Kinect, du vet aldri hva du går til når du starter opp:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Høres spennende ut :)

Jeg har begynt på nytt med body revolution. Overrasket over hvor lett jeg synes det var ;) I de øvelsene hvor det er vekter har jeg gått opp til 2 kg vekter som jeg kjøpte for en uke siden, hjelper på det :)
 
Back
Topp