Bilde?Da var PlayStation kontroll laget av fondant ferdiggleder meg at se guttens reaksjon på fredag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bilde?Da var PlayStation kontroll laget av fondant ferdiggleder meg at se guttens reaksjon på fredag.
FantastiskDa var PlayStation kontroll laget av fondant ferdiggleder meg at se guttens reaksjon på fredag.
Tusen takkFantastisk
Elsker og bake.God bedring til frøknaHolder frøkna hjemme fra barnehagen idag, hu er hes, tett, og litt slapp. Ikke noe feber, enda, men regner med at det kommer.
Takk, lite fristende å sende hu i barnehagen i den formen hu er nå.God bedring til frøkna
Wow, kul!Da var PlayStation kontroll laget av fondant ferdiggleder meg at se guttens reaksjon på fredag.
Åååh, søt gutt daOh opplevde noe så fint igår. Han i 5 trinn har en gutt i pararell klassen som har en diagnose. La oss si A.
Så sier min gutt mamma A har ikke så mange at vær med. Jeg har sakt til A at jeg kan vær din venn men A sier nei og jeg vet A sliter litt pga diagnosen men jeg vet at innerst inne så er A en veldig god hjertet menneske. Syns så synd på A fordi jeg vil vær hans venn og jeg vil at A skall ha venner.
Tårer rant og jeg måtte gi min gutten en hard klem og sa jeg skulle ønske flere barn og voksne tenkte sånn som deg med eller uten diagnose.
Det spiler ingen rollen om du er mørk,lys,kort,lang, tynn, tykk eller diagnose.Det er insiden av et mennesker som teller.
Wow klapp på skuldra ja. Du har fått gjort mye.Nå har jeg vært flink, så føler for å gi meg selv et lite klapp på skuldra
Har bakt rundstykker og pizzasnurrer
(Og utnyttet at mini sover, og fått tegnet opp og klipt til mønster til to plagg.)![]()
Hvor er minePrøvd å fått utnyttet den energien jeg hadde i dag, til noe halvfornuftig
Håper eldste blir fornøyd med pizzasnurrer til lunsj i morgen![]()
Vis vedlegget 389025
Namii . Det blir h•n sikkert. Pizzasnurrer i matboksen er favoritt her hos oss.Prøvd å fått utnyttet den energien jeg hadde i dag, til noe halvfornuftig
Håper eldste blir fornøyd med pizzasnurrer til lunsj i morgen![]()
Vis vedlegget 389025
Du får komme henteHvor er mine![]()
Hun synes det høres heeeelt ok utNamii . Det blir h•n sikkert. Pizzasnurrer i matboksen er favoritt her hos oss.
Har baket kakebunnen idag. Pakker den godt in. Fyller den opp og pynter den når barna er dratt på skolen imorgen. Da er det vel bare rydde litt og dekke til bursdag.
Handle må jeg oxå gjør.