Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lørdag ja. Morgen starta med krangel bland barn. Blæææ. Idag skall barna vær med og rydde i stuen. Ser ikke ut av alle deres leker som ligger og flyter. Ellers så har ja lova jenta vi skall bake litt. Vind ut surt ute.Lørdag. Våt, vindfull og kjølig lørdag.
Hva har dere planlagt?
Jeg skulle rydde huset. Bare en kjapp handletur, mat til helga og apoteket? Og, ehh, så ble det senteret med mellomste i jakten på øredobber sidne hun kan butte de som ble satt inn da hun tok hull, neste uke. Og noe treningstøy. Og, ehh. Ja. Hjemme for en liten time siden, gitt.Lørdag ja. Morgen starta med krangel bland barn. Blæææ. Idag skall barna vær med og rydde i stuen. Ser ikke ut av alle deres leker som ligger og flyter. Ellers så har ja lova jenta vi skall bake litt. Vind ut surt ute.
Meg og jenta rydde mest. Guttene er late som vanlig. Men det er rot av leker her igjen. Jeg er så lei av all lego barbie og andre leker som ligger overalt. Klær ligger der ikke men likevel så blir jeg gal av lekene.Jeg skulle rydde huset. Bare en kjapp handletur, mat til helga og apoteket? Og, ehh, så ble det senteret med mellomste i jakten på øredobber sidne hun kan butte de som ble satt inn da hun tok hull, neste uke. Og noe treningstøy. Og, ehh. Ja. Hjemme for en liten time siden, gitt.
Nå er mannen dradd for å bestille masse nye vinduer, dyrt som bare det. Spennende. Skummelt. Men sikkert langt varmere og bedre
Kjøpe brukt er det mye å spare på, ellers er det jo en del salg rundt omkring.Meg og jenta rydde mest. Guttene er late som vanlig. Men det er rot av leker her igjen. Jeg er så lei av all lego barbie og andre leker som ligger overalt. Klær ligger der ikke men likevel så blir jeg gal av lekene.
Skall dere skifte vinduer i hele huset?? Dyrt ja herligheten så dyrt alt er blitt.
Sitter og ser etter vinterbukse/vinterjakke til alle 3 barna. Dyrare når man skall ha nytt til alle 3. sko selv hatt en par nye regn støvler men må nok vente litt.
Ja det er mye arveklær og kjøper på Finn oxå. Eller går det ikkeKjøpe brukt er det mye å spare på, ellers er det jo en del salg rundt omkring.
Nei, ikke hele huset i år. De 6 vinduene mot vest i år, resten blir et annet år. Det koster, men det trengsMeg og jenta rydde mest. Guttene er late som vanlig. Men det er rot av leker her igjen. Jeg er så lei av all lego barbie og andre leker som ligger overalt. Klær ligger der ikke men likevel så blir jeg gal av lekene.
Skall dere skifte vinduer i hele huset?? Dyrt ja herligheten så dyrt alt er blitt.
Sitter og ser etter vinterbukse/vinterjakke til alle 3 barna. Dyrare når man skall ha nytt til alle 3. sko selv hatt en par nye regn støvler men må nok vente litt.
Babyshop har mye 3 for 2 nåJa det er mye arveklær og kjøper på Finn oxå. Eller går det ikke
Takk skall sjekke detBabyshop har mye 3 for 2 nå
Ring og spørr, forklar om nødvendig at tannlegen ikke svarer deg.Snart 4 uker siden jenta var hos kjeveortoped og hun skulle sende svar på henvisning til barnas tannlege der de skall ta inngrep i 2 tenner og så skall hun tilbaks til kjeveortoped for bilder og tannregulering
Har sport hos tannlege kontor om de har fått noen svar tilbaks fra kjeveortoped men svar er nei vi må bare vente så vil vi få time på sms hos vanlig tannlege. Men tiden gå ju og jeg forstå på kjeveortoped at inngrep i 2 tenner må gjøres 10 dager for tannregulering settes på. Første time er 28 september da skal det vel tas bilder mm og tannregulering skall settes på den 5 oktober. Bør jeg kontakte kjeveortoped og spør om de har sent det til vanlig tannlege da jeg ikke tørr ringe vanlige tannlegekontor igjen.
Ringte in til kjeveortoped og sa at vi ikke hadde fått time ennå og tiden begynner nærme seg da vi skall in igjen. De syns oxå det var rart så sekretær skulle snakke med kjeveortoped og evt ringe meg opp igjen.Ring og spørr, forklar om nødvendig at tannlegen ikke svarer deg.
Mellomste her ble henvist til kjeveortoped før sommeren. Jeg ringte for å høre om den var kommet frem siden jeg ikke hadde hørt noe. De fant den ikke. Så jeg ringte tannlegen og spurte hvor de hadde sendt den. De hadde sendt rett, men sendte den på nytt. Dog et det mulig de hadde fått den likevel. For jeg trodde hun var henvist i mai så hos kjeveortopeden lette de i mai - bunken som ikke hadde fått timer enda. De hadde ikke kommet til mai da jeg ringte for en mnd siden. Også viser det seg at hun ble henvist i juni, sent i juni. Så vi har enda ikke fått time. Som altså er for vurdering hos kjeveortoped. Hun er ganske overbitt, men så vidt jeg vet har hun ikke samme problem som broren, at det i tillegg er trangt om plassen.
Da håper vi det faller på plassRingte in til kjeveortoped og sa at vi ikke hadde fått time ennå og tiden begynner nærme seg da vi skall in igjen. De syns oxå det var rart så sekretær skulle snakke med kjeveortoped og evt ringe meg opp igjen.
Ja får hoppes det. Da jeg ikke vil ringe til tannlegekontor igjen. Sekretær hos kjeveortoped sko ringe meg imorgen og se hvor henvisning var.Da håper vi det faller på plass
Jeg har konkludert med at dersom vi ikke har fått brev med time hos kjeveortopeden for mellomste innen eldste sin neste time så får vi spørre når han er der. Det er ikke før etter høstferien, så de har noen uke på seg å komme gjennom henvisningene. det hadde vært greit å komme igang med vurdering i alle fall. Kusina i samme klasse, som er et svangerskap yngre, fikk på streng nå denne mnd og jeg forventer at mi også må igang, så like greit å få tatt vurderingen (Med den dyre røntgen hvor de får målt overbittet bl.a)Ja får hoppes det. Da jeg ikke vil ringe til tannlegekontor igjen. Sekretær hos kjeveortoped sko ringe meg imorgen og se hvor henvisning var.