Hadde vondt inni meg da jeg hev posene med alle klærne i kontaineren, det er en fæl følelseVi driver å tømmer svigerfar sitt np, mye gjenbruk og mye pp fyllingen her, grusomt i grunn
håper det går bra med dere sånn alt i alt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde vondt inni meg da jeg hev posene med alle klærne i kontaineren, det er en fæl følelseVi driver å tømmer svigerfar sitt np, mye gjenbruk og mye pp fyllingen her, grusomt i grunn
håper det går bra med dere sånn alt i alt 
Den har gått litt vel fort, jaHvor blev helgen av? Er ikke klar for en ny uke.
God bedringBestemte meg for å avlyse imorgen, så får jeg se an de resterende timene til uka.
Takk, forhåpentligvis er det kortvarig og det blir ikke så ille.God bedring
Håper det.Takk, forhåpentligvis er det kortvarig og det blir ikke så ille.![]()
Litt kaldt i oktober ja..Ulempen me at jeg har forklart mine unger at vi ikke blir med mormor og morfar og onkel og søskenbarna på campingtur nå (de har vogn) er fordi dt er blitt høst så vi har avsluttet teltsesogen.....
Ja, så kommer speiderturen da, hvor de skal sove i telt.... så synes ungene at "Nei, det er jo blitt høst jo, slikt driver vi ikke med i oktober...."
Og jeg som synes at, ja, det ER oktober. Jeg skal klare å utstyre dem så de ikke fryser, men det er oktober! Det krever en del av utstyret til alle ungene fra 5. klasse og oppover, som slett ikke alle har sovepose og liggeunderlag til å ligge i telt i oktober?
Litt kaldt i oktober ja..
Må jo ha litt heftigere utstyr, fremfor sommeren.
Jeg og gubben fikk ryddet litt på kjøkkenet i går.
Type, kaste ting som gikk ut på dato for to år siden, sortere og organisere; ting som burde blitt gjort for lenge siden, men ikke har blitt gjort.
Utrolig deilig!!