Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt og vondt det. Å bevare det i familien kan være fint, men når de kjøper det står de fritt til å pusse det opp og endre det slik de ønsker. Noen ganger kan det være sårt.Fikk beskjed at datter til min kusine og samboeren hennes gjerne vil kjøpe pappas hus (mitt barndomshjem). Ville glad for at de vil det, men kommer til å gjøre vondt![]()
![]()
Så bra . Sko ønske jeg oxå hadde mulighet til det.Så fikk jeg bronse - pin på blodbanken, 20. gang jeg er her. Ca to ganger i året, flytta hit for 10 år siden
Så kjedeligJeg er sur. Etter ha ventet 3 måneder for en time på sykehuset så får jeg melding idag at jenta kan ta hørselstest men ikke vurdering og timen hos lege pga behandlers fravær. Blæææ jeg som tenke nå er vi snart i mål og vet hva og når de får fikse de øret hennes.
Jeg hat gott noen ær før den tid også, da vi bodde i Bergen. Men slutta da jeg ble gravid med eldste, og begynte igjen da vi flyttet hit opp når han var 4. pause da jeg var gravid med yngste og et år etterpå, karantene, så jeg har nok gått noe oftere enn 2 ganger i året egentlig, men nå var jeg der sist i januarSå bra . Sko ønske jeg oxå hadde mulighet til det.
Ja verkelig. Her er det ikke mye annet og gjør en at vente på den legetimen på sykehuset for det er han som skall vurdere plastikoperasjon. Blir ikke akurat bedre nå når hun endelig har begynt me svømming på skolen.Så kjedelig
I februar henviste fastlegen os til ph måling av mellomste sin refluks. Men heldigvis fikk vi prøve medisin mens vi ventet.
Vi FIKK time på sykehuset under 3 mnd da, men det var vurdering hos en lege, som ja, opprettholdt medisinering, økte dosen, og FAKTISK henviste til ph måling. Den skal hun på i oktober.
Skjønner godt at hun gruer seg.Nå bare gruer hun seg til 1) å slutte med medisiner ti dager før undersøkelsen og 2) Den undersøkelsen.
Jaja, det skal gå bra, det skal det.
Pust med magen, dette er en sånn dag da det egentlig er nok bare det å være mamma.
Men så jobbe jeg
Også hadde jeg blodtapping.
Også er det korps. Og fau (mannen) og foreldremøte konf (meg)
Også varsler eldstemann at han ikke skal på korps, han har migrene. (trolig utløst av en av de årsakene som gjør t dette er en sånn dag da jeg har nok med å være mamma. som trolig kan ende med en 9a sak til lærer i kveld)
Nå, nå vil jeg bare hjem. Bre avslutte det jeg holder på med på jobb og reise hjem. Jeg trenger å bare reise hjem. Hodet er bomull.
Så fikk jeg bronse - pin på blodbanken, 20. gang jeg er her. Ca to ganger i året, flytta hit for 10 år siden
Såpass. Min er ikke den vanligste, b+, men de innkaller meg et par ganger i året. Normalt er jo 4 ganger i året så de trenger ikke meg like ofte som de mer mer brukbare blodtyper. Menmen.Flink du er!
Jeg får ikke lov å gi blod, fordi.. "du har så sjelden blodtype, så det blir bare kasta uansett"![]()
Jeg trenger aller helst at det skytes inn noen ekstra dager denne uka jeg. For mye å få unna på jobb.Skjønner godt at hun gruer seg.
Var selv uten allergi medisiner i 10 dager for undersøkelse og jammen jeg ble nesten gal specielt på nettene.
Prøv å tenkt nå er det ikke mange dager igjen og da er denne travle uken over.
Jeg er AB÷. Mest ubrukelige blodtypen mtp å gi. Men jeg kan få fra alle som har rh÷ da.Såpass. Min er ikke den vanligste, b+, men de innkaller meg et par ganger i året. Normalt er jo 4 ganger i året så de trenger ikke meg like ofte som de mer mer brukbare blodtyper. Menmen.
Det er den minst brukte ja, helt klartJeg er AB÷. Mest ubrukelige blodtypen mtp å gi. Men jeg kan få fra alle som har rh÷ da.
Det er den minst brukte ja, helt klart
Min mann er o+ så blodbanken er mer glad i ham...
Greit det daYep. Så.. da kan ikke jeg gi blodmen men.
Min bror har samme blodtype som meg, så jeg trøster meg med at jeg og han kan dele litt nyrer og lever ved behov, i alle fall.![]()
![]()
Greit det da
Jeg har en far som er 0 og en mor som er ab. De fikk to unger. En a og en b. Jeg har en mann som er 0, så derved vet jeg at våre tre unger er b eller 0, men ingen av dem er testet.
Jeg ble testet som blodgiver og siden som gravid, min bror av hæren. Ingen av mine unger er gamle nok til noen av delene og det har ikke vært nødvendig av helse-hensyn. Men jeg vet jo at noen tesger det i naturfag på skolen, uten at jeg vet hvordan, så mulig de finner det ut en gang.