*Skravletråd September*

Eller ja ikke helt ferdig planlegging av en bursdagskake må oxå legges på planen.

Usj. Er et år etter deg, men neste år begynner det vel for mi datter. Blir 13 nå i november, så.. to år til 15 og konfirmasjon.. og da begynner vel konfirmasjonsundervisningen neste år.
Min ble 14 nå i august og det er 9 klasse som er dette her året ja.

Det er konfirmasjoner som perler på en snor nå, vi begynte med min svoger i fjor og så er det 1 eller 2 i året i en del år fremover.

Innholdsrik uke der ja.

Skjer en del her også, men jeg tror vi bare må ta en dag av gangen.

Min ble 14 nå i august og det er 9 klasse som er dette her året ja.

Det er konfirmasjoner som perler på en snor nå, vi begynte med min svoger i fjor og så er det 1 eller 2 i året i en del år fremover.

Blir litt ja. Har ingen neste år, men så er det jenta mi i 2024, søster i 2025 (og gubbens nevøer tror jeg?), og så kommer det vel flere etterhvert der ><

Svoger i år, sønn neste år, svigerinne året etter.(og datter av en av mine kusiner) Nevø året etter. (og sønnen til en annen av mind kusiner, min forlover) Datter og niese året etter. Andre sønn til min forlover, blir vel to år etter dem. Og min yngste to år etter der og deres yngste året etter der igjen (er 1. Klassing)

Det blir en del i årene som kommer ja.

Innholdsrik uke der ja.

Skjer en del her også, men jeg tror vi bare må ta en dag av gangen.
Ja. Skall prøve selv at ikke tenkte på hele uken. Bare en dag om gangen. Ett eller annet sier meg at det er en av barna som skall ha foreldremøte på onsdag. Prøvde finne det men nei da. Får vente til imorgen da vi får ukeplanen eller påminnelse

Svoger i år, sønn neste år, svigerinne året etter.(og datter av en av mine kusiner) Nevø året etter. (og sønnen til en annen av mind kusiner, min forlover) Datter og niese året etter. Andre sønn til min forlover, blir vel to år etter dem. Og min yngste to år etter der og deres yngste året etter der igjen (er 1. Klassing)

Jajj, får brukt bunaden da. :P :p
(Om du har! Men konfirmasjon er en av de få tingene bunaden brukes til her... Jeg vurderer begynne bruke den til jul dog.)

Ny uke orker jeg ikke tenke på engang, den blir for j…..! Men det blir i grunn flere av ukene fremover, må bare mobilisere litt krefter så jeg holder meg oppreist..

Blir en del her også årene fremover. Hvertfall to neste år, en året etterpå, så to året etter der og to årwt etter der igjen før det er ett års pause

Ja. Skall prøve selv at ikke tenkte på hele uken. Bare en dag om gangen. Ett eller annet sier meg at det er en av barna som skall ha foreldremøte på onsdag. Prøvde finne det men nei da. Får vente til imorgen da vi får ukeplanen eller påminnelse
Jeg skal på et foreldremøte i morgen. Huset er ikke i en sånn stand at jeg har lyst å la mine foreldre være alene hjemme her, så enten ta med meg minstemor, eller.... Vet ikke. Jeg skal på foreldremøte om konfirmasjon nemlig. Mannen skal samtidig på fau, som trolig varer vesentlig lenger. Og de to eldste skal på korpsøving. Alt skjer samtidig.

Den har jeg fortrengt å finne en løsning på.

Ellers er uken full av det vanlige, det er vel oddetsllsuke, da er det speider etter kulturskolen på torsdag, men ikke kor på onsdag. (for det er partallsukene)

Jajj, får brukt bunaden da. :p :p
(Om du har! Men konfirmasjon er en av de få tingene bunaden brukes til her... Jeg vurderer begynne bruke den til jul dog.)
Bunaden får jeg luftet, ja. Både mannen og jeg har bunad.

Blir en del her også årene fremover. Hvertfall to neste år, en året etterpå, så to året etter der og to årwt etter der igjen før det er ett års pause
Det blir litt ja.

Det året vi har vår mellomste og min niese skal vi feire dem sammen er planlagt. Mulig også broren hennes som er året eldre får felles med tre meningen sin, det vet jeg ikke.

Men det blir uansett en god del

Legetime idag, skal se om jeg får hjelp til søvn…. Jeg sliter skikkelig.

Har du prøvd noe for å få sove?
Jeg sliter medium + av og til så ikke alvorlig, men har god effekt av melatonin dråper reseptfritt på apotek. Tar det ikke hver kveld, men de dagene jeg kjenner at jeg sliter med å sovne - sånn heller enn å ligge å vri meg i flere timer. Men om man sliter enda mer så vil det kanskje ikke funke.

Har du prøvd noe for å få sove?
Jeg sliter medium + av og til så ikke alvorlig, men har god effekt av melatonin dråper reseptfritt på apotek. Tar det ikke hver kveld, men de dagene jeg kjenner at jeg sliter med å sovne - sånn heller enn å ligge å vri meg i flere timer. Men om man sliter enda mer så vil det kanskje ikke funke.
Jeg har prøvd med melatonin ja. Og med allergitabletter som skal få deg til å sove.. Jeg har prøvd sovetabletter, funket ikke. Jeg prøver å legge meg til samme tid hver dag, og står stortsett opp til samme tid hver dag..

Nei. Nå har jeg lagt på sofaen lenge nok. Jeg rekker tømme oppvaskmaskinen og rydde av bordet og kjøkkenbenkene før jeg skal kjøre jentene på turn kl 19. Bare å dra seg igang.

(men lurer på om jeg må finne meg noe tøfler /innesko. For det er kjøligere i huset i dag, gitt)

Noen som vet hvor man får tak i nylontråd for å forsterke hæl når man strikker raggsokker?:)

snart er denne dagen over. 5 barn er lagt i sengen. 2 av 5 har sovnet. Hører jentene som små snakker i sengen. Minner meg om når jeg selv var liten og var på overnatting.

Nei. Nå har jeg lagt på sofaen lenge nok. Jeg rekker tømme oppvaskmaskinen og rydde av bordet og kjøkkenbenkene før jeg skal kjøre jentene på turn kl 19. Bare å dra seg igang.

(men lurer på om jeg må finne meg noe tøfler /innesko. For det er kjøligere i huset i dag, gitt)
Clogs er funnet fram her alreden da jeg fryser på mine føtter.
Men jeg er alltid kald.

Ohh ja da. Det var foreldremøte på onsdag. Hvilket innebær at antigen må mannen si nei til at hjelpe til på fotball kamp/kjøre jenta eller at han følger henne og jeg plaserer min 2 andre barn hos naboen og går på foreldremøte.

Back
Topp