Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, mener du har rett der.Hm. Jeg vet at min eldste er B+ (fikk vite det etter fødsel). Men de andre to, vet jeg ikke. Bare at mellomste er rh+, og mini er rh÷ (siden jeg er rh÷ og må ha ekstra sprøyter under graviditeten når babyene er rh+).
Testet meg selv for å bli blodgiver. Min bror testet seg i naturfagen.
De testet bare ABO, men siden jeg er rh÷, så er sannsynligheten veldig stor for at han også er det, ettersom rh÷ er recessivt gen, og begge foreldre må bære det genet.
Mamma er A÷, så.. da er sannsynligvis pappa enten B÷ eller AB÷? (Men KAN være + også, men bærer av ÷, mener jeg...? )
Hm.
God natt, fikk det snart min jeg ogsåNå fant jeg sengen. God natt til alle dere
Ja, om du og far er +, så er det vel ganske lite sannsynlig at ungene er minus, for.. men ikke umulig om dere begge bærer på genet, da.Ja, mener du har rett der.
O er også recessivt så derfor jeg vet at ungene er b eller 0 for de har helt klart arvet 0 fra faren og det har jeg også. Men vi kan ha noen bærere av eh- som vi ikke vet om. Men siden jeg ikke vet om noen i nær familie som er rh- så forventer jeg ikke det.
God bedringOhh dagen idag blir jammen ikke enkel. Vond i hode nei ikke hode pannen men føles som hele min hodeskalle gjør vondt.
Teoretisk mulig, men ikke så trolig.Ja, om du og far er +, så er det vel ganske lite sannsynlig at ungene er minus, for.. men ikke umulig om dere begge bærer på genet, da.
Godt du har noe å se frem til i alle fall.God dag
Begravelse i går, besøk reist hjem i dag, jeg har vært hos fysio så får vi se hvordan det blir denne gangen.
Gleder meg til helgen om to uker , da skal livet forhåpentligvis roe seg litt så man kan puste litt igjen
Teoretisk mulig, men ikke så trolig.
Men. Trenger de vite det, så finner de det ut. Jentene testes om de blir gravide, jeg tipper eldstemann slipper militæret, allergiske, astmatiske brillebrukere er vel ikke førstevalget deres. Motstanderen trenger ikke våpen for å ta ham. Gi ham en valnøtt, så er det gjort
(faren gjennomførte hele sesjon. Det siste de gjorde var en synstest. Så sendte de ham hjem.)
Mannen min er på -5,75 og -6,25 nå, hva han var da han var 19 vet jeg ikke, men de ville ikke ha ham, nei.Haha, ja. Min bror og.
Han scoret bra på fysisk. EKSTREMT bra på mental test.
.. men, så fikk han "sorry, men om du mister brillene så er du blind som en flaggermus"Så han fikk ikke være med. Litt synd, for han kunne egentlig tenkt seg å være med. Men han har type -4 i brillestyrke, så.. uten briller/linser er han helt håpløs.
Takk .sitter med jenta på sykehuset nåGod bedring
Mannen min er på -5,75 og -6,25 nå, hva han var da han var 19 vet jeg ikke, men de ville ikke ha ham, nei.
Guttungen min er pr nå langsynt, men er ventet å snu til nærsynt i løpet v tenårne, så er det bare spennende å se HVOR nærsynt, jeg er ikek emr enn sånn -1,75 sånn ca
Aner ikke. Jeg er født i 79 og ble aldri innkalt til noe som helstJeg tror jeg er type -2 og -2,25 eller noe. Høyre øyet er litt dårligere. Var ikke så ille da jeg fikk sesjon, men jeg hadde da en baby på under 1år da jeg ble innkalt, og på sesjon 1 svarte jeg at jeg ikke hadde lyst .. jeg var vel en av de siste hvor "har ikke lyst" var helt ok for jenterfødt i 92, er vel fra -94 og utover at man blir innkalt til sesjon 2 uansett..?
Aner ikke. Jeg er født i 79 og ble aldri innkalt til noe som helst
Må jo ha noe å se frem til, når man er helt nede kjelleren er det viktug å prøve å finne noe å glede seg tilGodt du har noe å se frem til i alle fall.
Håper da virkelig de tar raskt tak iGod natt, fikk det snart min jeg også
Mail sendt til begge guttungens kontaktlærere, så da er det opp til dem å ta fatt i saken.
Bilder fra skolefotograferingen hans er bestilt. Søstrene skal også fotograferes i høst så det blir mye bilder i julegaver i år
Ja, det er viktigMå jo ha noe å se frem til, når man er helt nede kjelleren er det viktug å prøve å finne noe å glede seg til
Ja, jeg har fått telefon fra lærer, sak er opprettet, tiltak settes igang.Håper da virkelig de tar raskt tak i