Skravletråd September

God kveld!
Jeg har alenehelg med lillegutt på 3,5 fordi pappaen er på hytta og hjelper til med opptak av kaianlegg og båt.
Er sliten i formen og fikk høre at jeg har bekkenløsning når jeg var til jordmor idag (er 37+4, så jeg er jo heldig at det ikke har kommet tidligere) så jeg valgte å ta en tidlig kveld for å få en lang natt :)
Enn du? :)
Kosehelg da eller? :-) holder med deg i å få en lang natt når du er sliten. Hvil mens du kan :D
Jeg er på besøk hos min søster. Vi tenkte vi skulle se film, men hun måtte gjøre ferdig litt jobb først :-) så da sitter jeg her og surfer litt på BV da :D er jo ikke så gærnt det heller :D

Huff da :( jeg skjønner det blir en tøff periode nå til dere har fått svar. Men prøv å tenke at hun er fortsatt den samme som i går :) prøv å "slapp av" og ta det når det kommer isteden (selvom jeg skjønner det blir tøft)
Sender noen styrkeklemmer til dere ❤️
Hun vil jo alltid være den hun alltid har vært, uansett ❤ Så vi holder fokuset der. Det er ikke sikkert engang, men det er skummelt nok at det blir tatt opp. Ordner seg ❤

Hun vil jo alltid være den hun alltid har vært, uansett ❤ Så vi holder fokuset der. Det er ikke sikkert engang, men det er skummelt nok at det blir tatt opp. Ordner seg ❤
Klart det er skummelt
Vi lever også litt i uvissw om dagen å det er mye tanker

Gaaah!! Fått noen vintersko av svigermor som var til frøkna. De er kjempe stive, får ikke foten neddi, ingenting å "dra" i. Ikke nok med at skone er for små, så får jeg heller ikke byttet de for dama har så klart kastet kviteringen :rolleyes:
"Nei barn vokser ikke så fort, så str 22 er mer enn stort nok" var svigermors svar.
Prøvde å fortelle henne at det muligens skulle være en ullsokk oppi skone. Fikk tilbake "nei de er foret, jeg tror jeg vet dette bedre enn deg jenta ml, jeg har tross alt oppdratt barn, du er ung og uerfaren"
Say whaat? :o
Holy macaroni, jeg hadde blitt irritert!:eek:

Back
Topp