FrøkenElfie
Elsker forumet
Hørtes godt utI kveld blir det "Surf'n turf"![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes godt utI kveld blir det "Surf'n turf"![]()
Kosehelg da eller?God kveld!
Jeg har alenehelg med lillegutt på 3,5 fordi pappaen er på hytta og hjelper til med opptak av kaianlegg og båt.
Er sliten i formen og fikk høre at jeg har bekkenløsning når jeg var til jordmor idag (er 37+4, så jeg er jo heldig at det ikke har kommet tidligere) så jeg valgte å ta en tidlig kveld for å få en lang natt
Enn du?![]()
Det er biff med scampiHørtes godt utaldri smakt, men appellerende tittel
![]()
DiggDet er biff med scampi
jaaaaa!Så gøy![]()
Min var også sånnDu har nok rett.
Yes det stemmerDet er jo et lite stykkehøstferie?
De aller fleste i denne tråden gjør nok detLigger alle her inne på toop100listen eller?![]()
Hun vil jo alltid være den hun alltid har vært, uansett ❤ Så vi holder fokuset der. Det er ikke sikkert engang, men det er skummelt nok at det blir tatt opp. Ordner seg ❤Huff dajeg skjønner det blir en tøff periode nå til dere har fått svar. Men prøv å tenke at hun er fortsatt den samme som i går
prøv å "slapp av" og ta det når det kommer isteden (selvom jeg skjønner det blir tøft)
Sender noen styrkeklemmer til dere![]()
Klart det er skummeltHun vil jo alltid være den hun alltid har vært, uansett ❤ Så vi holder fokuset der. Det er ikke sikkert engang, men det er skummelt nok at det blir tatt opp. Ordner seg ❤
Vært litt sånn her ogBaby vil ikke sove i senga si. Men etter ett sekund i mamma og pappas seng sover ho søtt.
Der ser man! Verden er liten iblandKjekt å vite til en annen gangfamilien til samboers mor er fra inderøya
![]()
Holy macaroni, jeg hadde blitt irritert!Gaaah!! Fått noen vintersko av svigermor som var til frøkna. De er kjempe stive, får ikke foten neddi, ingenting å "dra" i. Ikke nok med at skone er for små, så får jeg heller ikke byttet de for dama har så klart kastet kviteringen
"Nei barn vokser ikke så fort, så str 22 er mer enn stort nok" var svigermors svar.
Prøvde å fortelle henne at det muligens skulle være en ullsokk oppi skone. Fikk tilbake "nei de er foret, jeg tror jeg vet dette bedre enn deg jenta ml, jeg har tross alt oppdratt barn, du er ung og uerfaren"
Say whaat?![]()
Herregud så godt det så ut!!Slik som dette?
Vis vedlegget 199910
God kveldGod dag alle
Fantastisk!som i overlykklig!
hun har ikke sett venninnen sin siden påske.
Å når hun egentlig skulle hvert hjemme på Svalbard men står uten for døren hennes her på østlandet.
da kommer jo gledestårene da![]()
God kveldGod morgen alle ❤ Hvordan står det til med dere?