Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er tilbake nåSå greitt.eller ikke. Bruker den å være borte en stund når den er borte eller?
Hun tror hun skal passe Vesla til i morgen. Men når det ringer på døra der og hun åpner vil hunHer skjer det ingenting
Hva skal dere overraske henne med da?![]()
Vi drar på tur i morgenGreitt med helg daeller er det mye i helgen og ?
Liker ikke senga si daBaby vil ikke sove i senga si. Men etter ett sekund i mamma og pappas seng sover ho søtt.
mamma og pappa sin seng er alltid det trygge stedet!Baby vil ikke sove i senga si. Men etter ett sekund i mamma og pappas seng sover ho søtt.
Så hyggelig daHun tror hun skal passe Vesla til i morgen. Men når det ringer på døra der og hun åpner vil hun
stå ansikt til ansikt med venninnen sin fra Svalbard.![]()
I kveld blir det "Surf'n turf"Hva lager du for noe da?her er vi akkurat ferdig med tacoen
![]()
ja veldigSå hyggelig da
God kveld!God kveldhva gjør dere på i kveld?
![]()
Hvordan er formen hans nå?Jeg holder egentlig på å lage mat, men venter litt med å gjøre resten siden lille U våknet.
Er så dumt dersom maten blir ferdig og vi ikke får spist den siden han er våken
Oi... Du må legge ut bilde på detI kveld blir det "Surf'n turf"![]()
Gråtkvalt som i glad eller lei seg?Da fikk jeg en litt gråtkvalt telefon fra kusina mi
Mye frustrasjon som måtte ut derfra gitt! haahaha
Herlig!
Elsker å være med på å glede de jeg er glad i!
Kjekt å vite til en annen gangDet var jo ikke såååå langt davi bor på Inderøya, det er jo (nesten) så vi kan se til Trhm om jeg går opp på Øynaparken
(Vi ser vel egentlig bare til Skogn, men det er jo halvveis i hvert fall)
Du har nok rett.Liker ikke senga si da
som i overlykklig!Gråtkvalt som i glad eller lei seg?
Så gøyHun tror hun skal passe Vesla til i morgen. Men når det ringer på døra der og hun åpner vil hun
stå ansikt til ansikt med venninnen sin fra Svalbard.![]()
Det er jo et lite stykkeVi drar på tur i morgen
Kjøre 40 mil