Kjører ikke du?Ha kaffen klarspørs om gubben gidder kjøre så "langt"
![]()
Bodde ikke dere i oslo forresten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjører ikke du?Ha kaffen klarspørs om gubben gidder kjøre så "langt"
![]()
Er det, og så er Anton sport bortenfor der igjenSå.greit da
Samme du svarer andre daFikk bare til svar om at jeg aldri vil klare å holde meg unna
De har endel fint på antonEr det, og så er Anton sport bortenfor der igjen
Jo, men syns det er litt overprisetDe har endel fint på anton
SelvfølgeligSamme du svarer andre da![]()
NittedalKjører ikke du?
Bodde ikke dere i oslo forresten?
Kan hende detJo, men syns det er litt overpriset
Fra oslo wr det ca 45 minNittedalså det er ett stykke tror jeg. Har ikke helt kartlagt hvilken rute man kjører herfra og opp til hønefoss
![]()
He he ok daSelvfølgelig
Eller rettere sagt, jeg pleier å svare "vi får se om du klarer det"
Jaja, men om du ikke trenger den veska så har det jo ikke noe å si daJeg pleier ikke å ligge der.
Pleier å ligge på 10.-15. plass.
Lå på topp 5 et sted forrige måned, men det var unntaket
Når det kommer til vesker, må man virkelig trenge en for å skaffe seg den, det var nytt for megJaja, men om du ikke trenger den veska så har det jo ikke noe å si da![]()
Når det kommer til vesker, må man virkelig trenge en for å skaffe seg den, det var nytt for meg![]()
Aah. Tror det tar litt lenger tid herfra, men mener å huske at man kan kjøre via gardermoen? Eller tar jeg feil nåFra oslo wr det ca 45 min
Hvis du kommer hit å bretter klær har vi en dealKan du ikke bare ta å kom hit og fortsette med gulvene her?Jeg skulle og ha støvsuget, men formen min sier noe annet... får se imorgen. Eller så får samboer gjøre det på søndag når han er hjem igjen
![]()
Ut fra hvor jeg vet Kengu bor så har du helt rettAah. Tror det tar litt lenger tid herfra, men mener å huske at man kan kjøre via gardermoen? Eller tar jeg feil nå![]()
Vet faktisk ikke hva som er kortestAah. Tror det tar litt lenger tid herfra, men mener å huske at man kan kjøre via gardermoen? Eller tar jeg feil nå![]()
Åh det liker jeg jo!!Hvis du kommer hit å bretter klær har vi en deal![]()
Hoho nå ble jeg gladUt fra hvor jeg vet Kengu bor så har du helt rett![]()