Måtte bare kjøpe den til kb som har ønsket seg grønne klærDen hadde vært fin på eldsten med det røde håret hans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte bare kjøpe den til kb som har ønsket seg grønne klærDen hadde vært fin på eldsten med det røde håret hans
De er kjøpt i hønefoss. Så langt drar jeg ikke for å bytte ett par skoOm du vet hvor de er kjøpt og de er ubrukt så kan det jo være at du får bytte de allikevel? Si som det er, det er gave og den som kjøpte de har mista kvitteringen![]()
Har ikke det, og den første uken av måneden var jeg ikke her i det hele tattNei ser den .
Ikke mye tid til å være her da
Hvor mye kostet den?Måtte bare kjøpe den til kb som har ønsket seg grønne klær
Da kan du jo komme innom megDe er kjøpt i hønefoss. Så langt drar jeg ikke for å bytte ett par sko![]()
Nå 299Hvor mye kostet den?
Nei husker detHar ikke det, og den første uken av måneden var jeg ikke her i det hele tatt
Det er jo "nesten gratis", må titteNå 299![]()
Hadde hintet om at jeg kom til å forsvinne litt, men ingen tok det seriøstNei husker det
Vi savnet deg
Du får gjøre det.Det er jo "nesten gratis", må titte
Ingen som gjør det her inneHadde hintet om at jeg kom til å forsvinne litt, men ingen tok det seriøst
Kanskje jeg skal ta en tur til Strømmen, de har XXL og G-sport rett ved siden av hverandreDu får gjøre det.
Så xxl hadde ansre farger til 279
Fikk bare til svar om at jeg aldri vil klare å holde meg unnaIngen som gjør det her inne![]()
Ai da!De er kjøpt i hønefoss. Så langt drar jeg ikke for å bytte ett par sko![]()
Du? Jaha, jeg trodde du alltid va på topp 3 jegMed dette innlegget har jeg 714 innlegg denne måneden
Jeg pleier ikke å ligge der.Du? Jaha, jeg trodde du alltid va på topp 3 jeg(her er hun som følger med vettu)
Ha kaffen klarDa kan du jo komme innom meg
Ja tenkte å spare på deAi da!da vært det verre ja....
![]()
Hva er muligheten nå? Putt de vekk til neste barn? Selge de?
Så.greit daKanskje jeg skal ta en tur til Strømmen, de har XXL og G-sport rett ved siden av hverandre