Det blir tøft å få detHvordan i alle dager skal jeg klare å få 414 innlegg innen utgangen av dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir tøft å få detHvordan i alle dager skal jeg klare å få 414 innlegg innen utgangen av dagen?
Har gitt opp før jeg har startet:Det blir tøft å få det
Huff daDet er nettopp det. Hun har hatt en tøff start, er prematur og sliter med motorikken... Nå har de turt å nevne hva de tror det kan være, uten at det er sikkert. Hun er ikke mer enn 7,5 måned, og det skremmer meg kanskje mest... Det er tidlig å finne tegn på slikt, men som sagt. Vi får bare håpe vi får time raskt. Blir noen tøffe dager, i verstefall uker å vente..
Å stakkars deg.Fårikål til middag her i dag. Hva skal dere spise?
Men har ikke du 1111 innlegg da? Jeg tenkte du skulle opp i 1500/2000 eller noe for å få jevne tall?Har gitt opp før jeg har startet:
1. Jeg har egentlig ikke tid
2. Jeg orker ikke
3. Er for lite liv her til at jeg skal klare det
4. Er ikke sikker på om jeg egentlig har lyst på den vesken
Taco så klartFårikål til middag her i dag. Hva skal dere spise?
Bra svsr!Jaa
Jeg sa bare at jeg er kanskje ikke så erfaren ennå men jeg lærer noe nytt hver dag.
Så flink du erGulv vaska og støvsugd i nesten alle rom. Bare soverommet vårt igjen. Og der er det bomba av klær.
Om du vet hvor de er kjøpt og de er ubrukt så kan det jo være at du får bytte de allikevel? Si som det er, det er gave og den som kjøpte de har mista kvitteringenJa tanken var god. Men hun sparer aldri på kviteringer når det gjelder ting hun kjøper til frøkna for hun vet jo best![]()
Satse på en av de andre premiene dqHar gitt opp før jeg har startet:
1. Jeg har egentlig ikke tid
2. Jeg orker ikke
3. Er for lite liv her til at jeg skal klare det
4. Er ikke sikker på om jeg egentlig har lyst på den vesken
Hvertfall ikke fårikålFårikål til middag her i dag. Hva skal dere spise?
Kan du ikke bare ta å kom hit og fortsette med gulvene her?Gulv vaska og støvsugd i nesten alle rom. Bare soverommet vårt igjen. Og der er det bomba av klær.
Så bra det daMåtte vaske så spratt fort opp for å fikse det, men helt ferdig med det nå heldigvis![]()
Med dette innlegget har jeg 714 innlegg denne månedenMen har ikke du 1111 innlegg da? Jeg tenkte du skulle opp i 1500/2000 eller noe for å få jevne tall?
Syns jeg er drit streng jegDet er foreldre som er foreldredu får være strengere med ho svigermor i fremtida.
![]()
Får det, hadde egentlig ikke regnet med at jeg ville klare kravet denne måneden heller med hvordan jeg har jobbet de siste ukeneSatse på en av de andre premiene dq
Den hadde vært fin på eldsten med det røde håret hansSjekk den fine grønnfargen da
Vis vedlegget 199855
Nei ser den .Får det, hadde egentlig ikke regnet med at jeg ville klare kravet denne måneden heller med hvordan jeg har jobbet de siste ukene