Skravletråd September

Det blir tøft å få det
Har gitt opp før jeg har startet:
1. Jeg har egentlig ikke tid
2. Jeg orker ikke
3. Er for lite liv her til at jeg skal klare det
4. Er ikke sikker på om jeg egentlig har lyst på den vesken

Det er nettopp det. Hun har hatt en tøff start, er prematur og sliter med motorikken... Nå har de turt å nevne hva de tror det kan være, uten at det er sikkert. Hun er ikke mer enn 7,5 måned, og det skremmer meg kanskje mest... Det er tidlig å finne tegn på slikt, men som sagt. Vi får bare håpe vi får time raskt. Blir noen tøffe dager, i verstefall uker å vente..
Huff da :( jeg skjønner det blir en tøff periode nå til dere har fått svar. Men prøv å tenke at hun er fortsatt den samme som i går :) prøv å "slapp av" og ta det når det kommer isteden (selvom jeg skjønner det blir tøft)
Sender noen styrkeklemmer til dere ❤️

Ja tanken var god. Men hun sparer aldri på kviteringer når det gjelder ting hun kjøper til frøkna for hun vet jo best :rolleyes:
Om du vet hvor de er kjøpt og de er ubrukt så kan det jo være at du får bytte de allikevel? Si som det er, det er gave og den som kjøpte de har mista kvitteringen :)

Gulv vaska og støvsugd i nesten alle rom. Bare soverommet vårt igjen. Og der er det bomba av klær.
Kan du ikke bare ta å kom hit og fortsette med gulvene her? :rolleyes: Jeg skulle og ha støvsuget, men formen min sier noe annet... får se imorgen. Eller så får samboer gjøre det på søndag når han er hjem igjen ;)

Back
Topp