Skravletråd September

God morgen

Ikke stort bedre vær i dag...
ee7433d665515652266a32530b6f4348

Og jeg hoster fortsatt
Du får holde deg inne idag :)

Huff forsov meg med 25 min til vaskerommet idag! Og jeg som tenkte at snuppa skulle ha nyvaskede klær i bhg idag. Det er ihvertfall bare å glemme :o

Det er tidlig. Mi ligger fortsatt klistra inntil meg og sover. Burde stå opp snart å spise frokost egentlig.
Så koselig :) nyt det. Hvor gammel?
Min er ikke så kosete :p tror dukken hennes får mer kos en meg :rolleyes:

Vi hadde frokost istad :) er fortsatt sulten jeg :p

Så koselig :) nyt det. Hvor gammel?
Min er ikke så kosete :p tror dukken hennes får mer kos en meg :rolleyes:

Vi hadde frokost istad :) er fortsatt sulten jeg :p
Ho er 9,5 mnd:) jeg nyter det virkelig:) men er a-menneske. Så kunne godt stått opp nå.

Er sulten sjæl, men tenker jeg ligger litt til og ser om ho våkner snart.

Ho er 9,5 mnd:) jeg nyter det virkelig:) men er a-menneske. Så kunne godt stått opp nå.

Er sulten sjæl, men tenker jeg ligger litt til og ser om ho våkner snart.
Ååh heldig, min er 14 mnd :) hun derimot er sikkelig a-menneske, mor derimot, alt etter 8:30 er innafor ;)

Gaaah!! Fått noen vintersko av svigermor som var til frøkna. De er kjempe stive, får ikke foten neddi, ingenting å "dra" i. Ikke nok med at skone er for små, så får jeg heller ikke byttet de for dama har så klart kastet kviteringen :rolleyes:
"Nei barn vokser ikke så fort, så str 22 er mer enn stort nok" var svigermors svar.
Prøvde å fortelle henne at det muligens skulle være en ullsokk oppi skone. Fikk tilbake "nei de er foret, jeg tror jeg vet dette bedre enn deg jenta ml, jeg har tross alt oppdratt barn, du er ung og uerfaren"
Say whaat? :o

Gaaah!! Fått noen vintersko av svigermor som var til frøkna. De er kjempe stive, får ikke foten neddi, ingenting å "dra" i. Ikke nok med at skone er for små, så får jeg heller ikke byttet de for dama har så klart kastet kviteringen :rolleyes:
"Nei barn vokser ikke så fort, så str 22 er mer enn stort nok" var svigermors svar.
Prøvde å fortelle henne at det muligens skulle være en ullsokk oppi skone. Fikk tilbake "nei de er foret, jeg tror jeg vet dette bedre enn deg jenta ml, jeg har tross alt oppdratt barn, du er ung og uerfaren"
Say whaat? :o
De eldre tror ofte de vet bedre enn oss. Det de glemmer er at vi kjenner våre barn best. Og så er føtter forskjellige. Er ikke alle som passer størrelsen som er til alderen liksom.

Say whaat? :eek:
Snilt å kjøpe sko i utgangspunktet da, men å være slik bedreviter og kaste kvittering var ikke like positivt

Back
Topp