Skravletråd September

Gaaah!! Fått noen vintersko av svigermor som var til frøkna. De er kjempe stive, får ikke foten neddi, ingenting å "dra" i. Ikke nok med at skone er for små, så får jeg heller ikke byttet de for dama har så klart kastet kviteringen :rolleyes:
"Nei barn vokser ikke så fort, så str 22 er mer enn stort nok" var svigermors svar.
Prøvde å fortelle henne at det muligens skulle være en ullsokk oppi skone. Fikk tilbake "nei de er foret, jeg tror jeg vet dette bedre enn deg jenta ml, jeg har tross alt oppdratt barn, du er ung og uerfaren"
Say whaat? :eek:
Whaaat? "Ung og uerfaren". Tenker på reklamen. Du får svare med at "det ligger et fint gamlehjem nedi gata her". Makan :p Dette var jo litt komisk. Glem hele dama, det der var teit.
 
Gaaah!! Fått noen vintersko av svigermor som var til frøkna. De er kjempe stive, får ikke foten neddi, ingenting å "dra" i. Ikke nok med at skone er for små, så får jeg heller ikke byttet de for dama har så klart kastet kviteringen :rolleyes:
"Nei barn vokser ikke så fort, så str 22 er mer enn stort nok" var svigermors svar.
Prøvde å fortelle henne at det muligens skulle være en ullsokk oppi skone. Fikk tilbake "nei de er foret, jeg tror jeg vet dette bedre enn deg jenta ml, jeg har tross alt oppdratt barn, du er ung og uerfaren"
Say whaat? :eek:
Gi henne ungen og skoene og spør hvordan du skal få de på uten å torturere snuppa!
 
Ojoj. Da får du knipe :-D Men alt bra med deg?
Har ikke hatt mye maserier nå eller rier siden tirsdagen hvor jeg igjen trodde det kanskje var fødsel på gang da :p så da får han bare vente til over helga ;)

Går bra her, slapper av og gjør ikke spesielt mye i løpet av dagene :)
Og med deg?
 
God dag :) besøket dro nettop. Snuppa er lagt :) så skal jeg på obs en tur. Så skal vi leke ute, spise litt og være ute igjen. Så får jeg en venninne på besøk så er det taco :D

Hva skal dere denne hærlige fredagen ?
 
Har ikke hatt mye maserier nå eller rier siden tirsdagen hvor jeg igjen trodde det kanskje var fødsel på gang da :p så da får han bare vente til over helga ;)

Går bra her, slapper av og gjør ikke spesielt mye i løpet av dagene :)
Og med deg?
Ååh, så kjedelig at det dabbet av! Får prøve igjen neste tirsdag :p

Går bra, men fått litt kjipe bekjeder ang. junior siste dagene, så er litt i offline modus. Ingenting farlig, men usikkerhet rundt om hun har cp.. Og vi får ikke vite noe før vi har time på sykehuset. Det stresser en mor.
 
Back
Topp