Er det ikke innspsringer hos dere?Ja kanskje det ;-)
Vi trenger alltid en vikar ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke innspsringer hos dere?Ja kanskje det ;-)
Vi trenger alltid en vikar ;-)
Ha ha ja kjempestiligStilig med handletur i mørket![]()
Blir helt greit detSå deilig da![]()
Det er tidlig. Mi ligger fortsatt klistra inntil meg og sover. Burde stå opp snart å spise frokost egentlig.Veldigbegynner å bli trøtt igjen da
var oppe 5:30 med frøkna
![]()
Du får holde deg inne idagGod morgen
Ikke stort bedre vær i dag...![]()
Og jeg hoster fortsatt
Besøke vennerHva skal dere i Sverige da?handle?
Joa men så er jeg halvveis gal også så liker å ha system der ogsåEr jo bare ille i skapenr![]()
Kos dere i dagGod morgenfredag og mannen har fri
men han skal på Eu kontroll med bilen. Jeg og lille skal møte kusinen min senere idag
![]()
Ha ha ha ha morsom duOi, da må dere huske ski![]()
Takk det samme til degGod morgen folkens
Håper dere får en fin dag
Så koseligDet er tidlig. Mi ligger fortsatt klistra inntil meg og sover. Burde stå opp snart å spise frokost egentlig.
TakkKos dere i dag
Ho er 9,5 mndSå koselignyt det. Hvor gammel?
Min er ikke så kosetetror dukken hennes får mer kos en meg
![]()
Vi hadde frokost istader fortsatt sulten jeg
![]()
Ååh heldig, min er 14 mndHo er 9,5 mndjeg nyter det virkelig
men er a-menneske. Så kunne godt stått opp nå.
Er sulten sjæl, men tenker jeg ligger litt til og ser om ho våkner snart.
De eldre tror ofte de vet bedre enn oss. Det de glemmer er at vi kjenner våre barn best. Og så er føtter forskjellige. Er ikke alle som passer størrelsen som er til alderen liksom.Gaaah!! Fått noen vintersko av svigermor som var til frøkna. De er kjempe stive, får ikke foten neddi, ingenting å "dra" i. Ikke nok med at skone er for små, så får jeg heller ikke byttet de for dama har så klart kastet kviteringen
"Nei barn vokser ikke så fort, så str 22 er mer enn stort nok" var svigermors svar.
Prøvde å fortelle henne at det muligens skulle være en ullsokk oppi skone. Fikk tilbake "nei de er foret, jeg tror jeg vet dette bedre enn deg jenta ml, jeg har tross alt oppdratt barn, du er ung og uerfaren"
Say whaat?![]()
Det er detAlltid barna som vinner når mor er på shopping![]()
Snilt å kjøpe sko i utgangspunktet da, men å være slik bedreviter og kaste kvittering var ikke like positivtGaaah!! Fått noen vintersko av svigermor som var til frøkna. De er kjempe stive, får ikke foten neddi, ingenting å "dra" i. Ikke nok med at skone er for små, så får jeg heller ikke byttet de for dama har så klart kastet kviteringen
"Nei barn vokser ikke så fort, så str 22 er mer enn stort nok" var svigermors svar.
Prøvde å fortelle henne at det muligens skulle være en ullsokk oppi skone. Fikk tilbake "nei de er foret, jeg tror jeg vet dette bedre enn deg jenta ml, jeg har tross alt oppdratt barn, du er ung og uerfaren"
Say whaat?![]()