Så deilig daSkal på hytta , sunnmøre og sweden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig daSkal på hytta , sunnmøre og sweden
Haha, gale Mathias!Hehe ja litt for gladhun løp bortover å hopper uti, jeg rakk ikke bort så var en pappa som tok hu opp av vannet
![]()
Hva skal dere i Sverige da?Blir nok ikke noe , vi drar bort også
Så eneste som evt kan avlysew er sverigeturen å sa jan jeg jobbe torsdag og fredag
Alltid barna som vinner når mor er på shoppingMest til ungene som vanlig Hehe . Shampoo og skjorte til meg selv
Det hjalpsatset på at det hjelper![]()
Takk søteGod bedring!![]()
AuBaahh hodepine fra helvetehar ligget halv død på sofaen. Venter på at mannen skal komme hjem
![]()
Vurderer å ta kvelden snart.
Uff daNå har ho hyla i en time. Roer seg kun med puppen.. Aner virkelig ikke hva det er..
HeheJepp! Mange ganger har jeg faktisk lyst å bare si "vet du hva.. om du mener du kan gjøre jobben min bedre kan vi godt bytte plass. Så kan du sette deg bak kassa og jeg være den frekke kunden som klager på tiden, når jeg må rette opp en tastefeil med returkortet når du absolutt plutselig angra på purreløken din eller no".man må tåle mye. Men idag toppa deg seg for meg altså
Oi, da må dere huske skiSnøøøøø er meldt på fjellet i helga
Huttetu
Mmm, så deilig
Har du sovet godt?God natt folkens
Sovetid på meg
Tror jeg har blitt vekket tre eller fire ganger av at ho prøver å finne frem til maten. Smokken var uaktuell.Uff dahåper natten gikk greit?
Så deiligDet hjalpsovna på ett blunk, sov hele natta igjennom også
![]()
VeldigSå deilig![]()
Vi har hytte der jaNei det forstås... Dere har hytta der?
Er jo ikke sikkert det blir noe da. Den blir i hvert fall ikke liggendes
Edit: trodde du skrev "hyttetur" men det kanskje ikke va det?
Er jo bare ille i skapenrHvor ille var det da?
Eller vent, mest sannsynligvis vil jeg ikke vite det![]()