Det er så gøyÅh så herligjeg gleder meg sånn til jeg og kan starte på babysvømming!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så gøyÅh så herligjeg gleder meg sånn til jeg og kan starte på babysvømming!
![]()
Hodepine er det verste som finnes.Baahh hodepine fra helvetehar ligget halv død på sofaen. Venter på at mannen skal komme hjem
![]()
Vurderer å ta kvelden snart.
God bedringBaahh hodepine fra helvetehar ligget halv død på sofaen. Venter på at mannen skal komme hjem
Åh neiBaahh hodepine fra helvetehar ligget halv død på sofaen. Venter på at mannen skal komme hjem
![]()
HerreminIkke det at vi ikke tåler litt regn altså, men dette er litt mye vær.![]()
Jepp! Mange ganger har jeg faktisk lyst å bare si "vet du hva.. om du mener du kan gjøre jobben min bedre kan vi godt bytte plass. Så kan du sette deg bak kassa og jeg være den frekke kunden som klager på tiden, når jeg må rette opp en tastefeil med returkortet når du absolutt plutselig angra på purreløken din eller no".Du har all min sympati
Har jobbet i butikk selv i 11 år...aldri vært et sted hvor jeg har fått mer kjeft!!
Folk tror de kan lire ut av seg hva som helstbutikkansatte er fritt vilt!
Håper det. Sitter å ser på 30 rock og prøver å slappe av. Men kroppen gjør vondt etter jobbHåper du får nullstilt deg nå i kveld da.
Det er grusomtHodepine er det verste som finnes.
Takk søtaGod bedring
Håper jeg åÅh neihåper det slipper snart!
AlleredeSnøøøøø er meldt på fjellet i helga
Huttetu
Krysser fingrene for detTakk søtahåper det gir seg snart.
Mhm tydeligvisAllerede![]()
Kos deg med de
Oi! Ikke noe redd for vannet hører jeg!Hehe ja litt for gladhun løp bortover å hopper uti, jeg rakk ikke bort så var en pappa som tok hu opp av vannet
![]()