God ettermiddagGod ettermiddag damer
Hva er planene resten av dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddagGod ettermiddag damer
hva skjer i dag?Takk for det

Middag så trening for kbGod ettermiddag
Hva er planene resten av dagen?
Hva skjer ikkehva skjer i dag?![]()
Så bra å kunne variere littVi skal til min farglad det gikk i boks. Stebroren min og kona skal til chile i jula, feire med hennes familie så da ble det plass til oss. Neste år skal pappa og stemor til singapore siden lillebror skal studere der
![]()
Så braHehe nei . Frøkna på 10mnd
Det gjorde ikke detKan hende vannet går i bilen hjem![]()
Aldri godt å vite![]()
JaDet blir nok bra ja![]()
HeheHandleliste kunne gått til nød her
Etter mye stønning og klaging![]()
oij..Hva skjer ikke
Men droppet klassearrangementet da.. jeg kom ikke hjem før 17 og mannen er fortsatt ikke hjemme
Godt å ha slikt avklartYes! Da var "hvor vi skal være på julaften" delen i boks. Litt drama ble det meen jeg kan puste lettet ut siden dette har hengt over meg i flere uker.
Håper hun snart er tipptoppIkke tilsynelatende. Men var urolig i natt også. Kanskje tenner som plager .
Hehe, godt jobbetJoda, både tørker og kler på meg selv så skal ikke klagelitt trøtt bare!
Flink du erNei, jeg ble mattelærer for mannen
Huff, stakkars barn som stadig rives opp fra miljøDe yngste er ikke i bhg enda her så det er jo bra.
Eldste må bytte skole som hun kun har hvert på i litt over en mnd, men komplikasjoner i forhold til det tenker de ikke på!!

Herlig bildeMå dele ett bilde med dere.
Som noen av dere har fått med dere er barna mine veldig mye hos oldeforeldrene sine
Min farfar er 84 år og sprek som en fole.
Å her ser dere ett eksempel på hva jeg mener med at han ikke oppfører seg som en vanlig (snart) 85-åring
![]()
Blåser her ogsåoij..
jeg sender Vesla avgårde på skitrening med bestefaren sin i dag.
Blåser og kaldt ute så vil ikke dra med meg Knøtte ut i dette.
Så da trår bestefar villig til siden jeg er hjemme alene med begge barna![]()
Det er alltid like spennende. Hva fant dere ut?Yes! Da var "hvor vi skal være på julaften" delen i boks. Litt drama ble det meen jeg kan puste lettet ut siden dette har hengt over meg i flere uker.
Så utrolig stilig. Og så deilig med spreke oldeforeldre.Må dele ett bilde med dere.
Som noen av dere har fått med dere er barna mine veldig mye hos oldeforeldrene sine
Min farfar er 84 år og sprek som en fole.
Å her ser dere ett eksempel på hva jeg mener med at han ikke oppfører seg som en vanlig (snart) 85-åring
![]()